Gå til innhold

HAr alle kvinner en indre bitch i seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når finner dere fram bitchen i dere? :popcorn:

ja, alle mennesker har det. Forskjellen på menn og kvinner er at kvinner sin er mer urimelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy_me

Når andre kvinner bærer sin indre bitch på utsiden, så kommer min indre bitch fram, for å forsvare meg :)

Ellers så er hun godt gjemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på KG er det mange AB-bitcher som biter godt fra seg ganske ofte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på KG er det mange AB-bitcher som biter godt fra seg ganske ofte.

Ja, og mange av dem er menn.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Vet ikke helt hva du/dere mener med "bitch"..? Men bitch tenker jeg en som dolker folk i ryggen, kun ser seg selv, overdramatiserer, mangler omtanke for andre. I så fall har jeg ikke noen indre bitch.

Men hvis jeg eller andre opplever urettferdighet kommer villdyret fram :)

Bitch kan vel også være det du beskriver, men min indre bitch (eller djevel, som jeg kaller den) kommer til syne ved at jeg blir kjølig, kald og avvisende, typisk hvis jeg egentlig er lei meg for noe vedkommende har gjort og for stolt til å vise det. Jeg blir aldri dramatisk eller slem, bare avstengt og "hard" (men bare en liten stund før masken faller og den egentlige, myke Cosette kommer frem, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min indre bitch er den utspekulerte rappkjefta trønderen jeg "egentlig" er, og den bitcha er meget kontrollert. Har to villt forskjellige ansikter. Slipper det bare ut om jeg opplever urettferdighet og mishandling (som oftest mot andre), eller om noen rett og slett fortjener å bli satt på plass og dratt ned på jorda til de grader.

Er jeg sur eller lignende blir jeg ikke bitch.

Forresten, søstra mi har en egen evne til å provosere og terge meg noe helt villt, da kan jeg snappe og etterlate henne i strigråt fordi jeg vet nøyaktig hvilke punkter jeg skal trykke på.. :P

Vi henger kanskje sammen en gang hver 3 måned, avhengig av situasjoner ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har min mørke side som jeg kaller Tyris, men betvinger henne hver gang hun prøver å komme til overflaten! Jeg kan være ganske ond og sjalu mot andre jenter som elger seg innpå min mann.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Er man bitch mot meg, er jeg bitch tilbake. Ellers, så er den bitchy siden av meg bortgjemt. Liker best å være snill og søt fremfor ekkel, slem og jævlig. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...