AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #1 Del Skrevet 29. april 2012 Når finner dere fram bitchen i dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #2 Del Skrevet 29. april 2012 Har en monster bitch på innsiden til tider,men jeg lar henne være på innsiden også. Kan fort tenke stygt om andre jenter å ønske at de mislykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 29. april 2012 #3 Del Skrevet 29. april 2012 Har ikke alle mennesker en indre djevel som kommer til syne i varierende hyppighet? Min kommer frem når jeg egentlig er lei meg og såret, men ikke ønsker å vise det. Og i hverdagssituasjoner hvor alt hoper seg opp: jeg er sulten, varm, stresset, finner ikke noe å ha på meg og er for sent ute til en avtale, alt på en gang. Da snapper jeg lett. Men er veldig flink til å si unnskyld, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 29. april 2012 #4 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg snapper aldri av sinne, men har en sutrende bitch i meg når kjæresten gjør ting jeg ikke liker gjentatte ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2012 #5 Del Skrevet 29. april 2012 Min indre bitch kommer tilsyne når jeg havner i et for meg uløselig dilemma.. ,da er "hun" der og kamuflerer mitt egentlige meg,et meg der ingen noensinne lengre når inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 29. april 2012 #6 Del Skrevet 29. april 2012 Den er igrunn fremme hele tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odd Molly Skrevet 29. april 2012 #7 Del Skrevet 29. april 2012 Nei, det har de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #8 Del Skrevet 29. april 2012 Når folk er utidige over tid. Og ikkje viser respekt eller empati, men forlanger det sjølv. DÅ er begeret fullt når det er fullt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #9 Del Skrevet 29. april 2012 JA! og jeg slipper henne ut på luftetur engang i mnd ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 29. april 2012 #10 Del Skrevet 29. april 2012 JA! og jeg slipper henne ut på luftetur engang i mnd ca Hehe. Jeg kjenner også til den. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig blir ei amper gneldrebikkje av den minste ting, men så stopper jeg opp og regner på dagene, og så bare aaaah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 29. april 2012 #11 Del Skrevet 29. april 2012 Livet er en balansegang mellom bitchen, humoristen, den snille søte, den rettferdige og alle de andre. Ja, selvfølgelig har alle en indre bitch. Til og med menn. Ingen liker å bli tråkket på tærne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. april 2012 #12 Del Skrevet 29. april 2012 Finne frem? Er det ikke meningen at den skal være fremme hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 29. april 2012 #13 Del Skrevet 29. april 2012 Ja, slipper henne ut av og til, men det er som oftest ufrivillig. Plutselig er det bare NOK! Men henter meg fort inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #14 Del Skrevet 29. april 2012 Finne frem? Er det ikke meningen at den skal være fremme hele tiden? Tja, er det ikke litt deilig å slippe å være en bitch hele tiden da? Pick your battles, lizzm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. april 2012 #15 Del Skrevet 29. april 2012 Tja, er det ikke litt deilig å slippe å være en bitch hele tiden da? Pick your battles, lizzm! Det var egentlig en spøk, jeg er aldri bitchy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 29. april 2012 #16 Del Skrevet 29. april 2012 Digger bitchen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AB Skrevet 29. april 2012 #17 Del Skrevet 29. april 2012 Når noen er direkte ondskapsfulle mot meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debussy Skrevet 29. april 2012 #18 Del Skrevet 29. april 2012 Når jeg blir tvunget til å velge bort det som får øynene mine til å skinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #19 Del Skrevet 29. april 2012 Har ikke alle mennesker en indre djevel som kommer til syne i varierende hyppighet? Min kommer frem når jeg egentlig er lei meg og såret, men ikke ønsker å vise det. Og i hverdagssituasjoner hvor alt hoper seg opp: jeg er sulten, varm, stresset, finner ikke noe å ha på meg og er for sent ute til en avtale, alt på en gang. Da snapper jeg lett. Men er veldig flink til å si unnskyld, da. Samme her! Jeg kan også bitche når jeg er usikker/utrygg, men tror jeg har blitt mye tryggere med årene, slik at det er færre situasjoner som trigger bitchen. Den kom ut en del ovenfor eksen, og selv om jeg forstår hvorfor jeg ble såret og skuffa, vet jeg at jeg ofte overreagerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ajasto Skrevet 29. april 2012 #20 Del Skrevet 29. april 2012 Vet ikke helt hva du/dere mener med "bitch"..? Men bitch tenker jeg en som dolker folk i ryggen, kun ser seg selv, overdramatiserer, mangler omtanke for andre. I så fall har jeg ikke noen indre bitch. Men hvis jeg eller andre opplever urettferdighet kommer villdyret fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå