Gå til innhold

HAr alle kvinner en indre bitch i seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en monster bitch på innsiden til tider,men jeg lar henne være på innsiden også. Kan fort tenke stygt om andre jenter å ønske at de mislykkes. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Har ikke alle mennesker en indre djevel som kommer til syne i varierende hyppighet?

Min kommer frem når jeg egentlig er lei meg og såret, men ikke ønsker å vise det. Og i hverdagssituasjoner hvor alt hoper seg opp: jeg er sulten, varm, stresset, finner ikke noe å ha på meg og er for sent ute til en avtale, alt på en gang. Da snapper jeg lett. Men er veldig flink til å si unnskyld, da. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snapper aldri av sinne, men har en sutrende bitch i meg når kjæresten gjør ting jeg ikke liker gjentatte ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min indre bitch kommer tilsyne når jeg havner i et for meg uløselig dilemma.. ,da er "hun" der og kamuflerer mitt egentlige meg,et meg der ingen noensinne lengre når inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk er utidige over tid. Og ikkje viser respekt eller empati, men forlanger det sjølv.

DÅ er begeret fullt når det er fullt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! og jeg slipper henne ut på luftetur engang i mnd ca :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

JA! og jeg slipper henne ut på luftetur engang i mnd ca :fnise::sjenert:

Hehe. Jeg kjenner også til den. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig blir ei amper gneldrebikkje av den minste ting, men så stopper jeg opp og regner på dagene, og så bare aaaah! :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er en balansegang mellom bitchen, humoristen, den snille søte, den rettferdige og alle de andre.

Ja, selvfølgelig har alle en indre bitch. Til og med menn. Ingen liker å bli tråkket på tærne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slipper henne ut av og til, men det er som oftest ufrivillig. Plutselig er det bare NOK! Men henter meg fort inn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finne frem? Er det ikke meningen at den skal være fremme hele tiden?:klo:

Tja, er det ikke litt deilig å slippe å være en bitch hele tiden da? Pick your battles, lizzm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Tja, er det ikke litt deilig å slippe å være en bitch hele tiden da? Pick your battles, lizzm!

Det var egentlig en spøk, jeg er aldri bitchy. :engel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke alle mennesker en indre djevel som kommer til syne i varierende hyppighet?

Min kommer frem når jeg egentlig er lei meg og såret, men ikke ønsker å vise det. Og i hverdagssituasjoner hvor alt hoper seg opp: jeg er sulten, varm, stresset, finner ikke noe å ha på meg og er for sent ute til en avtale, alt på en gang. Da snapper jeg lett. Men er veldig flink til å si unnskyld, da. :)

Samme her!

Jeg kan også bitche når jeg er usikker/utrygg, men tror jeg har blitt mye tryggere med årene, slik at det er færre situasjoner som trigger bitchen. Den kom ut en del ovenfor eksen, og selv om jeg forstår hvorfor jeg ble såret og skuffa, vet jeg at jeg ofte overreagerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du/dere mener med "bitch"..? Men bitch tenker jeg en som dolker folk i ryggen, kun ser seg selv, overdramatiserer, mangler omtanke for andre. I så fall har jeg ikke noen indre bitch.

Men hvis jeg eller andre opplever urettferdighet kommer villdyret fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...