Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Amerika er jo stort, men det er i dette omeråde jeg lyst til å reise, men hvor? Noen som noen reisetips eller har vært noen plasser "over there" som kan anbefales. Har tenkt litt på Florida, men vet jo ingenting om det, og kjenner heller ingen som har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Gran Canyon, Florida, NY, Los Angeles/San Diego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymjente18 Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg kom selv akkurat hjem fra 3 mnd. i Biloxi, Mississippi. Kjempe fint sted. Rett ved Mexico Gulfen, milevis med strender, masse restauranter og butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Hva slags type ferie er du ute etter? Storbyferie, badeferie, opplevelsesferie, fornøyelsesparker, sightseeing? Amerika er STORT og det finnes uendelig med muligheter. Hvis du greier å spesifisere litt nærmere hva du vil hva ut av ferien din, er det enklere å hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Tusen takk for svar. Det blir nok en blanding av opplevelse og badeferie jeg ønsker, men også kanskje fornøyelsespark. Tenkte på 3 uker bare jeg og min kjære mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 26. januar 2004 #6 Del Skrevet 26. januar 2004 Har tenkt litt på Florida, men vet jo ingenting om det, og kjenner heller ingen som har vært der. Florida er supert! Har vært der selv, og det er en av de beste feriene jeg har hatt Og når du er på jakt etter en blanding av opplevelses- og badeferie, er Florida stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 27. januar 2004 #7 Del Skrevet 27. januar 2004 Florida er supert! Har vært der selv, og det er en av de beste feriene jeg har hatt Og når du er på jakt etter en blanding av opplevelses- og badeferie, er Florida stedet! For ikke å snakke om fornøyelsesparker 8) Florida er herlig! Varmt og deilig, god mat, flott natur, gode shoppingmuligheter, et utall fornøyelsesparker (Universal Studios, Disney World, Sea World, Wet'N'Wild, Kennedy Space Center), perfekte strender (Fort Lauderdale er veldig bra), og verdens flotteste solnedgang (Key West) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 27. januar 2004 #8 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har vært i Florida, og det kan anbefales :D Bodde i Fort Lauderdale kjørte litt rundt og kikka Orlando, Miami, Key West og Palm Springs veldig fin ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. januar 2004 #9 Del Skrevet 28. januar 2004 Philadephia er også verd en titt. Personlig har jeg stor sans for Memphis/Nashville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå