Gå til innhold

Dusjer dere etter akten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer både før og etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer ikke alltid. Det kommer helt ann på situasjonen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer ikke etter sex på kvelden, men skjer det på morgenen så dusjer jeg. Men jeg pleier alltid å tisse etter sex, siden jeg får lett uvi.

Legen min sa at å dusje etter sex for å unngå uvi er bare tull, det viktigste er å tisse etter sex for da får man ut basseluskene som kommer i urinrøret det klarer man ikke å fjerne ved å dusje.

Skrevet

Jeg dusjer ikke etter sex på kvelden, men skjer det på morgenen så dusjer jeg. Men jeg pleier alltid å tisse etter sex, siden jeg får lett uvi.

Legen min sa at å dusje etter sex for å unngå uvi er bare tull, det viktigste er å tisse etter sex for da får man ut basseluskene som kommer i urinrøret det klarer man ikke å fjerne ved å dusje.

Vel, jeg MÅ gjøre begge deler, ellers får jeg faktisk UVI.

Og ja, jeg har testet den teorien, du :gjeiper:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Selvfølgelig dusjer man etter akten...........man må jo få av seg all jente og gutte lusen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer før, hvis det er planlagt sex.

Etterpå dusjer vi ikke.

Vi har bidet, så jeg skyller gjerne litt med vann.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du dusjer både før og etter sex, så er det ikke rart at du er ømfintlig for uvi. Da har du jo ikke noen bakterier igjen for å beskytte deg mot det. Alle jeg kjenner som får uvi, er de som er hysteriske på hygiene og kulde. Slapp av, så får du med tiden bygd opp et immunforsvar igjen. Mye mer praktisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du dusjer både før og etter sex, så er det ikke rart at du er ømfintlig for uvi. Da har du jo ikke noen bakterier igjen for å beskytte deg mot det. Alle jeg kjenner som får uvi, er de som er hysteriske på hygiene og kulde. Slapp av, så får du med tiden bygd opp et immunforsvar igjen. Mye mer praktisk.

Gjest Sevastra
Skrevet

Hun vet vell selv hva som er best for hennes kropp og hva som funker best for henne.

OT:

Selv tisser og dusjer jeg og typen alltid etter sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter meg på huk i dusjen og vasker understellet;) svetter big time i skrittet når jeg får orgasme.

Unngår også uvi på den måten.

Skrevet

Sjeldent jeg gidder å dusje etter sex.

Ofte så kommer mannen inn i dusjen sammen med meg og det hele starter der og ender opp i senga, så da gidder jeg ikke gå inn i dusjen etterpå også

Skrevet

Pleier ikke dusje etter, nei. Har det som regel på kvelden og da tørker vi av oss det som er vått og legger oss til å sove, tett omslynget :klemmer:

Skrevet

Jeg dusjer oftere før enn etter men har ingen rutiner rundt dette i det hele tatt.

Skrevet

Personlig forandrer ikke sex min dusjerutine.

OG

Jeg kan bare snakke for de damene jeg har vært med og akkurat når de var med meg, men ingen av dem har dusjet rett etter sex, men mindre det var god-morgen-sex. Men de fleste (omtrent alle tror jeg) gikk på badet og skylte/vaska høna.

Forresten. Herregud så slitsomt når man er i starten av et forhold da. Har sex 3-5 ganger hver dag for tiden jeg nå, og skulle jeg dusja hver gang hadde jeg blitt gal.

• Liker 1
Skrevet

"Begge deler" som i at jeg må både tisse og dusje etter samleie, ellers får jeg UVI.

Jeg må forøvrig også bruke rent vann etter ca hvert toalettbesøk for å unngå bakteriell vaginose, og etter å ha tatt vare på underlivet mitt ( :fnise: ) på denne måten de siste to årene, har jeg holdt meg sunn og fin nedentil, uten UVI.

Så som en sa; Jeg kjenner nok kroppen min, ja.

Skrevet

Ja. Kanskje ikke rett etter, men en halvtime-time etter.

AnonymBruker
Skrevet

Vasker meg nesten alltid før sex. Om jeg dusjer etter sex varierer veldig... Kjæresten og jeg etter over 3 år kan fortsatt finne på å ha sex mer enn 1 gang om dagen, så gidder ikke å dusje etter hver sexøkt liksom...

En gang hadde vi sex 6 ganger på en dag. Våryre tror jeg... sexlivet daffer ihvertfall ikke av! haha

Skrevet

Nei, ingen dysjing etter sex akten, synes det virker veldig u sexy og avtennende å tenke på at man må skure seg etter å ha hatt seg.

Ingen pes med do gåing, intim servietter og alt annet som betyr å reise seg fra sengen heller, har ikke hat uvi på mange herrens år så null stress. Deilig å legge seg nypult med safter.

Og knuller vi om dagen så blir det kanskje en kjapp kattevask.

Skrevet

Nei, det blir ikke noe dusjing etterpå hvis det er kveldskos, men etter morraselskoven dusjer jeg som jeg ville gjort en vanlig morgen.

Skrevet

Sex blir alltid så grisete med meg.. Så JA, dusjer med engang da typen har dratt. Med sminken klint utover, håret til alle kanter, og svette fra både meg og han, så kan jeg ikke se at man vil bli sittende sånn :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...