AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Ja, etter en het akt i sengen (eller andre steder), hopper dere rett i dusjen eller hvor lenge venter dere? Selv dusjer jeg aldri rett etterpå når jeg har vært med kjæresten, venter enten til kvelden når han drar/jeg kommer hjem, eller til morgenen etter. Jeg må løpe på do og bruker våt-servietter etterpå før det er tilbake til senga for kos Men hva er egentlig vanlig?
belle_ Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Svært sjeldent jeg dusjer rett etter, blir som regel dagen etter når jeg vårkner. Men går alltid en tur på do da. 3
*appifany* Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Litt tørking med en handduk, så soving. 5
Betty2 Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Sex forandrer ikke min dusj timeplan, dusjer når jeg hadde planlagt å dusje. 3
Gjest badeand1 Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg bruker intimservietter da.
Gjest Bobler Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Dusjer alltid. Sex-Tisse-Dusje-Røyke. Ikke noe kos Er ikke aktuelt for meg å gå rundt nypult uten å ha dusjet. 1
Gjest Raindrops Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 (endret) Nei, jeg liker å føle meg nypult og skitten Edit: Med mindre jeg skal noe etterpå da, jeg går ikke på skolen og stinker av sex Endret 28. april 2012 av Raindrops 4
Cuddlegirl Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Kommer ann på om det er dag eller natt. Er det natt sovner jeg nesten alltid med en gang, så da må dusjinga vente noen timer. Er det dag, så går jeg rett i dusjen.
Binta Ba Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Hvertfall nedre del, ja, ellers får jeg UVI..
Mrs.Shadows Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Jeg får også lett UVI, så jeg tar alltid en tur på do og bruker enten våtservietter eller vaskeklut. Men dusje gidder ikke jeg om vi skal sove sammen.
Gjest Elyssa Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 Nei, jeg liker å føle meg nypult og skitten Edit: Med mindre jeg skal noe etterpå da, jeg går ikke på skolen og stinker av sex 'Lukter' man av sex? Helt vanlig sex altså? Jeg dusjer som regel aldri rett etter, bare tisser og tørker meg litt godt.
FantasDick Skrevet 29. april 2012 #13 Skrevet 29. april 2012 Vi dusjer ikke etter sex, om det ikke dusjen var planlagt allerede før sexen. I morges stod vi opp, skulle ordne frokost men hadde sex istedet. Da tørket vi oss, hoppet i noen klær og fortsatte med frokostlaging.
Pialill Skrevet 29. april 2012 #14 Skrevet 29. april 2012 Kommer ann på karen, men i en perfekt verden så trenger jeg bare å tørke med et håndkle etterpå og ta meg en tur på do for å tisse så kan jeg sovne. Skal jeg noe etterpå foretrekker jeg absolutt å dusje for å kvitte meg med pulesveisen men når det er sagt, jeg har vært borti minst en kar som måtte i dusjen RETT etter, null kos før etter dusjen ble litt slitsomt om vi hadde oss 3 ganger på en kveld... haha.
Djungelvrål Skrevet 29. april 2012 #15 Skrevet 29. april 2012 Får man uvi av å ikke dusje etter sex?? Hva gjorde folk før tro? Jeg dusjer ikke etter sex, ikke nødvendigvis på morgenen heller. Tar bare vanlig kattevask før jobb. Føler meg ikke spes skitten selv om jeg har hatt sex. 1
Binta Ba Skrevet 29. april 2012 #16 Skrevet 29. april 2012 Får man uvi av å ikke dusje etter sex?? Hva gjorde folk før tro? Jeg dusjer ikke etter sex, ikke nødvendigvis på morgenen heller. Tar bare vanlig kattevask før jobb. Føler meg ikke spes skitten selv om jeg har hatt sex. Noen er mer utsatt enn andre:) Jeg har endt opp med legevakt-besøk to ganger med blærekatarr fra helvete, kun fordi jeg ikke dusjet etter sex..
Arlea Skrevet 29. april 2012 #17 Skrevet 29. april 2012 Njaa. Det er litt bådeog. Jeg foretrekker å dusje etterpå sånn på hverdagsbasis, så vi slipper å rulle oss rundt i flere dager gammel sæd og svette. Men det hender også at vi sovner i skje uten vask, særlig hvis vi har kos oss ekstra.
misogynist Skrevet 29. april 2012 #18 Skrevet 29. april 2012 Nei, jeg gjorde sjelden eller aldri det. Kun om en skulle å jobb elelr noe anent som krevde at en var litt fresh. Hun derimot gikk på do, dusjet og vasket seg grundig hver eneste gang! Hvis det ikke var en mulighet ble det ikke noe for å si det slik.
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #19 Skrevet 29. april 2012 Får man uvi av å ikke dusje etter sex?? Hva gjorde folk før tro? Jeg dusjer ikke etter sex, ikke nødvendigvis på morgenen heller. Tar bare vanlig kattevask før jobb. Føler meg ikke spes skitten selv om jeg har hatt sex. Jeg får UVI veldig lett fordi jeg bare har en funksjonell nyre
Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2012 #20 Skrevet 29. april 2012 'Lukter' man av sex? Helt vanlig sex altså? Jeg dusjer som regel aldri rett etter, bare tisser og tørker meg litt godt. Jeg vet ikke hva du legger i vanlig sex, men jeg føler meg ikke akkurat ren etter en skikkelig omgang, nei. Sperm her og der, fittesaft nedover bena og ellers ganske svett. Er det snakk om en timinutter så holder det med en kjapp vask. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå