Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Hei Saeria! Leeenge siden nå! Ser du jobber enda, og at du har hatt en røff natt...

Ville bare innom for å si at jeg absolutt ikke har glemt deg, eller noen av de andre alvevennene mine, det har bare skjedd så utroolig mye irl for meg i det siste.

(Du kan kikke innom dagboka mi om du er interessert i en lett innføring :wink: )

Håper Saeriamannen legger inn høygiret for å få deg glad igjen,- det skylder han deg :Nikke::wink:

Stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda vennen. Håper han jobber hardt for å få deg blid igjen. Enkelte ganger skjønner jeg ikke hva menn tenker med. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Såpass full at han spydde i sengen :o ..........det blir vel noen rosekvaster i avlat det + en bedre middag ute :ler:

Såpass bør det være synes jeg :sjarmor:

Stå på krava, menn er alltid meget medgjørlige når fyllesyken har tatt de :ler:

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle hilsenene de site dagene. Datamaskinen var så full av støv, kattepels og andre uhumskheter at det tok litt tid å ordne den skikkelig. Mannen min der i mot fikk sin straff for dårskapen. Han lå ødelagt i senga og spydde i 16 timer før han klarte å reise seg. Til pass for han, og det var han enig i. Han var ganske så :oops: for alt han hadde funnet på den natta.

I går fikk jeg endelig litt tid til kos med mannen. Jeg stakk først til byen for å få tatt et bilde til KK's modelljakt. De jakter jo på vanlige folk i alle aldre, så jeg tenkte jeg kunne få avbilda mitt "vakre" åsyn for gøy. Dette er tross alt et år hvor jeg skal utfordre meg selv, og normalt hadde jeg aldri turd det.

Kjøpte også, selv om jeg egentlig ikke har penger til det, et torsolett med truse og strømper til, en hvit (upraktisk) bukse til 50 kroner, og en pudderrosa (ja jeg sa rosa :o ) kjole til samme prisen.

Syntes jeg var heldig med de to sistnevnte kjøpene. :D

Ellers er det forhåpentligvis siste arbeidsdag før helga. På tirsdag i neste uke skal jeg på infomøte på skolen. Forhåpentligvis har jeg ikke noen fag på fredagen. Tror ikke jeg har det. På torsdagen er jeg ikke ferdig før klokka sju om kvelden. Men toget går ikke før sent da. Skal snart bestille billett. :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at lønna mi er kommet på konto, men det var mistenkelig lite der. Mangler noe i forhold til mine beregninger. Skal bli spennende å se når lønnsslippen kommer. Kanskje de ikke har trukket bare 20 prosent likevel. Da blir det bråk! :evil: Disse pengene MÅ jeg ha! Jeg ska jo betale for turen til mannen, turen min, skolebøker, og legge til side til jul! ARG! :-x Skolepenger må også betales.

Frustrert, men må nok vente til mandag. Eneste trøsten er at det blir litt mere penger enn hva jeg hadde regnet med i september. Liten trøst akkurat nå da. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Det er så dumt med lønninger som ikke stemmer. Håper det ordner seg. Når går toget ditt fra Bergen og når er det i Oslo????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med helge-solen :kul: , håper du får en fantastisk helg, og at pengene strømmer inn på mandagen :wink: .....(du får satse på lotto, det gjør herren og hver helg legger han digre planer om hva han skal bruke alle pengene til :ler: , jeg behøver vel ikke og fortelle hvordan det går.........du kjenner jo til hans flaks :hoho::hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å ta nettoget til Oslo, og ettermiddagstoget hjem. Skal kjøpe billetter i morgen! :D Det kommer til å koste 1500 kroner, men det får så være. Jeg skal på tur! :D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på å ta nettoget til Oslo' date=' og ettermiddagstoget hjem. Skal kjøpe billetter i morgen! :D Det kommer til å koste 1500 kroner, men det får så være. Jeg skal på tur! :D :hoppe:[/quote']

Gleder meg veldig til du skal på tur. :hoppe: Du får sende en pm og si når toget er inne på Oslo S slik at vi kan ha en velkomstkomite stående og vente på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, velkommstkomitee og greier :sjarmor: , det er ingen velkomstkomitee når jeg vanligvis stiger ut av toget :roll::ler:

Håper du får en fantastisk togtur til Tigerstaden, og velkommsten, ja den høres jo formidabel ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, velkommstkomitee og greier :sjarmor: , det er ingen velkomstkomitee når jeg vanligvis stiger ut av toget :roll::ler:

Håper du får en fantastisk togtur til Tigerstaden, og velkommsten, ja den høres jo formidabel ut :wink:

Velkomstkomite er litt spesielt, men stort sett alle som kommer til tigerstaden og som jeg skal møte for første gang får det. Jeg stiller alltid opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...