Bokalven Skrevet 8. august 2004 #1901 Del Skrevet 8. august 2004 Nå venter vi bare i spenning på at ting med skolen skal gå i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2004 Forfatter #1902 Del Skrevet 8. august 2004 Ja. Må gå i orden fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2004 #1903 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2004 Forfatter #1904 Del Skrevet 8. august 2004 Tito e tebake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 8. august 2004 #1905 Del Skrevet 8. august 2004 Så bra! Kjenner til den; å gå å vente og vente på pus,av og til blir jeg redd for at hun skal ha gått seg bort..men hun kommer til rette hver eneste gang Ønsker deg en kjempe fin kveld! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2004 Forfatter #1906 Del Skrevet 8. august 2004 Takk det samme Otilie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 #1907 Del Skrevet 8. august 2004 Saeria: hvor var det du skrev om at du drømte om meg? Finner det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. august 2004 #1908 Del Skrevet 8. august 2004 Saeria: hvor var det du skrev om at du drømte om meg? Finner det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2004 Forfatter #1909 Del Skrevet 9. august 2004 Her er det, Fisk! Etter at du sier masse pærebrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. august 2004 #1910 Del Skrevet 9. august 2004 I natt drømte jeg at du plutselig sa at du ikke kunne komme alikevel, Saeria. Det var kjipt, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. august 2004 #1911 Del Skrevet 9. august 2004 I natt drømte jeg at du plutselig sa at du ikke kunne komme alikevel' date=' Saeria. Det var kjipt, det! [/quote'] huff da, ikke bra. Jeg drømte masse om klær i natt jeg da, hvilke klær jeg kunne låne bort eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. august 2004 #1912 Del Skrevet 9. august 2004 Bare innom med litt solfaktor.........det trengs i disse solfyllte tider Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. august 2004 #1913 Del Skrevet 9. august 2004 [url=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=65258&postdays=0&postorder=asc&start=1890]Her er det' date=' Fisk![/url'] Etter at du sier masse pærebrus! Så morro :D NAvnet mitt begynner på M, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2004 Forfatter #1914 Del Skrevet 9. august 2004 Alle drømmer for tida ser jeg! Klart jeg skal komme, lunacia. Du er nok ikke sanndrømt. Og Lythande...skal bli artig å prøve klær med deg. Så Fiskens navn begynner med M. Jaja. Hadde ikke regnet med jeg var sanndrømt heller da. *Saeria takker for solfaktoren fra Betty!* Kos dere i dag, jenter. I dag skal mannen prioriteres her i huset. Vi har nesten ikke sett hverandre på tre uker, og jeg savner han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. august 2004 #1915 Del Skrevet 9. august 2004 Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2004 Forfatter #1916 Del Skrevet 9. august 2004 Kos dere masse! Det skal vi nok alltids klare. Gleder meg hertfall til å ha han for meg selv en ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. august 2004 #1917 Del Skrevet 9. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. august 2004 #1918 Del Skrevet 9. august 2004 Alle drømmer for tida ser jeg! Klart jeg skal komme, lunacia. Du er nok ikke sanndrømt. Og Lythande...skal bli artig å prøve klær med deg. Kos dere i dag, jenter. I dag skal mannen prioriteres her i huset. Vi har nesten ikke sett hverandre på tre uker, og jeg savner han. Skal bli artig å prøve klær med deg også. Dere må prioritere hverandre innimellom, det er viktig å ha tid til hverandre. Kose dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. august 2004 #1919 Del Skrevet 9. august 2004 Kos deg med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2004 Forfatter #1920 Del Skrevet 9. august 2004 Ble ikke kos med mannen. Han ble nemlig invitert med sjefen ut på middag sammen med en konsulent mannen min jobber sammen med. Den andre konsulenten kommer fra sverige for å hjelpe med å ordne et program. Han koster 1200 kroner timen! :o Man kan nesten ikke si nei til sjefen. Derfor blir det såpekveld for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå