Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Dolly Dimples ja - der har vi ikke spist siden Berilac sluttet å jobbe der. Ikke tror jeg vi kommer til å spise der heller, pizzan er ikke like god når det ikke er han som lager den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke dolly likevel. Ble pizza ristorante. :ler:

I dag er det Fjordland. Mannen er på Diplom is og hjelper til. Det er krise og mangel på folk der. :-?

Jaja. Blir ekstra kr. på gutten da. :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsener!

Atter en gang er jeg sent hjemme. Hun jeg jobber med er f*** steike meg ikke noen speedy Gonzales, og det koster meg en masse fritid. Hadde hun fått den hersens ræva i gir, men neida.

De siste tre dagene har jeg hørt på at hun har sytt og klagd over den minste ting. Alt er bare fælt. I tillegg til at hun hadde vondt i kjeften. Seffers så valgte hun å gå til tannlegen i dag, som ikke kunne si annet enn at det er litt bakterier her og gi henne pencillin. Grunnen til at huin gjorde det, kan jeg vedde på at var fordi vi skulle vaske 9 trappeoppganger i dag. Ergo måtte jeg gjøre det alene. Hun kom seg ikke tilbake før jeg var så og si ferdig. :roll: :-x :evil: :sinna:

Dagen har altså vært litt :tunge1: , men nå skal jeg handle inn litt, og lage ostekake. Her skal det trøstes! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite dumme ekle damen...... :evil: :sinna: Skjønner godt at du blir litt oppgitt over henne. Noen mennesker passer bare ikke for noen jobber. Håper ostekaken ble den trøsten den skulle. :klem: Glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostekaken ble omsider bra. (Fortelle mere senere.)

Glad i deg og! :D

Alle besøkende får ha en riktig fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vært grei den. :wink:

LItt mere syting, men hun var såpass grei at vi delte en jobb jeg skulle ta alene fordi jeg MÅTTE vaske der før 15.30. Dessuten skulle vi ta etasjen over, og i morgen kan hun ikke jobbe lenger enn til 13.30, fordi hun skal reise å møte en mann. Derfor kan det hende at jeg må ta det siste stedet alene. Hun lovet å få ræven i gir. :-)

Tror ferie og mannebein hjelper på motivasjonen hennes der, ja. :ler:

Ellers blir det kanskje enda mere jobb i neste uke. :o

Sjefen ringte og lovte dyrt og hellig at det skulle bli mindre enn denne uka, og de to før det igjen. Hun hadde ikke lyst å drepe meg. Da blir det hvertfall litt mere fritid. :sjarmor: Men det kan hende jeg skal hjelpe til på butikken hvor jeg bor. Kona til han som er medeier, kona eier butikken, skal opereres i hjernen i neste uke. De skal ta vekk noe av det lange mørke håret hennes, stakkar :grine: , løfte på deler av kraniet og skjære ut en svulst. I dag hadde de borret for å ta ut en prøve. De fant da ut at svulsten ikke kunne taes med laser.

Synes så synd på henne. Hun har en svulst av typen som forsvinner for så å dukke opp et nytt sted i hodet. :(

I tillegg har de tilsammen fire barn. To er hennes egne og to er felles. Da er det ikke lett.

I tillegg er en av de ansatte under etterforskning mistenkt for underslag, en annen skal på ferie og den tredje kan ikke jobbe mer enn 50% pga. helsa. En må være minst to i butikken. Da blir det pes. :o Så det ser ut til at ting kan bli travle. Vet ikke enda, da...

Uansett..nok mas fra meg. Nå skal jeg spise et stykke ostekake før jeg legger meg.

KOS! :klem: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Utrolig hva enkelte mennesker skal måtte gå igjennom, snill du er som stiller opp for dem. Du får se på den ekstra jobbingen neste uke som ekstra penger. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du stiller opp - skulle da bare mangle når man kjenner slike mennesker og er venner med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du stiller opp - skulle da bare mangle når man kjenner slike mennesker og er venner med dem.

Sant det!

Nei..LEgge seg. Må jo jobbe som et olja lyn i morgen. :wink:

Glad i deg og alle vennene mine her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Dolly Dimples ja - der har vi ikke spist siden Berilac sluttet å jobbe der. Ikke tror jeg vi kommer til å spise der heller, pizzan er ikke like god når det ikke er han som lager den.

Jammen! Deres pizza margerita med hvitløksdressing er så nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste tre dagene har jeg hørt på at hun har sytt og klagd over den minste ting. Alt er bare fælt.  

Hvis hun misliker jobben sin så fælt, hvorfor finner hun seg ikke en ny jobb, da? Jeg likte ikke jobben jeg hadde (masse personlige ting), sa opp og nå stortrives jeg med min nye retning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...