Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Og klart vi kan innom stoffbutikker. Lythande er helt sikkert med på det! Og selvsagt kan jeg forklare hvordan jeg mekker ting. :) Dette ordner vi!

Åh, så glad jeg ble nå!

:dagensrose:  :kysse:  :klem:

Klart jeg blir med til stoffbutikene, har jeg ikke kjøpt meg noe stoff innen da så kan det hende det blir stoffkjøp på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder jobbing - så får du bare bite tenna sammen og vite at det kun er for en periode. Og de ekstra pengene kommer garantert godt med! For kroner blir det jo av det!

Og klart vi kan innom stoffbutikker. Lythande er helt sikkert med på det! Og selvsagt kan jeg forklare hvordan jeg mekker ting. :) Dette ordner vi!

Åh, så glad jeg ble nå!

:dagensrose: :kysse: :klem:

Så gøy at du vil ta meg med! :hoppe:

Og bite sammen tenna, det skal jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quoteKlart jeg blir med til stoffbutikene' date= har jeg ikke kjøpt meg noe stoff innen da så kan det hende det blir stoffkjøp på meg :)

Juhuuu! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga har vært fin, men jeg er redd jeg kommer til å være sliten. Har vært på jobb i nesten 11 timer i dag. :o Og så i denne varmen! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da trenger du å slappe av litt ja... Kos deg i finværet :klem:

Ja. Og en kan trygt si at i dag var dusjen etter jobben ekstra god! ;) Ikke skal jeg lage middag heller. Det ser ut til at det blir Dolly Dimple's! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...