-Fisken- Skrevet 28. juli 2004 #1821 Del Skrevet 28. juli 2004 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juli 2004 #1822 Del Skrevet 28. juli 2004 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 28. juli 2004 #1823 Del Skrevet 28. juli 2004 Må ikke dra til oslo, fæl plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #1824 Del Skrevet 29. juli 2004 Mårn ,mårn, mårn jeg heter Madley, mårn, mårn, mårn hva heter du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #1825 Del Skrevet 29. juli 2004 Må ikke dra til oslo, fæl plass Tullprat. Det er bare folk som egentlig ikke vet hvordan det er her som sier slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. juli 2004 #1826 Del Skrevet 29. juli 2004 Oslo er min yndlingsby over alle andre byer.. (ok kanskje ikke Stockholm da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #1827 Del Skrevet 29. juli 2004 Madley: Jeg synes også Oslo er en fin by. Her har man liksom alt. Selv trenger jeg bare gå over veien, og så er jeg i skogen! Og ikke langt til sentrum med alt man kan ønske seg av caféer, kino, konserter, teater, opera, ballett etc. etc. Og øyene i fjorden er også fine. Nydelige Hovedøya, f. eks. Og Frognerparken! *sukke* Stockholm er også flott. Spesielt Gamla Sta'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juli 2004 #1828 Del Skrevet 29. juli 2004 Oslo er brukbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #1829 Del Skrevet 29. juli 2004 Men, min favorittby er faktisk Edinburgh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #1830 Del Skrevet 29. juli 2004 Da er vi ikke naboer lenger, Saeria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juli 2004 #1831 Del Skrevet 29. juli 2004 JEg liker Paris, jeg! Berlin er heller ikke å fornekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #1832 Del Skrevet 29. juli 2004 Paris er bra, men ikke like herlig som Edinburgh eller London. Var der riktignok i 1991, tror jeg det var. Var i Berlin i 1995, men syntes ikke det var så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #1833 Del Skrevet 29. juli 2004 Så kos at dere holder liv i boka mi, med koser, klemmer, sanger og mere til! Jeg har bestemt meg at jeg skal til Oslo den helga, så jeg sier på forhånd takk til lunacias gjesterom. Så du hadde flytta boka di Greenie. Du er da like god selv om vi ikke er naboer lenger. :-) Ellers så er det noe nytt litt småkjipt å komme med. *trommevirvel* Det blir mere jobbing alikevel i neste uke. :-? Jeg kan ikke si nei heller, for i og med at jeg trenger lommepenger og sånn til osloturen så trenger jeg de ekstra kronene. I tillegg til det skal jo skolepenger betales og bøker kjøpes inn i tillegg til at jeg må kjøpe julegaver til resten av familien, så da må jeg jobbe en del neste uke også. Eneste gøyen er at jeg blir kjørt rundt på jobber da. Skal være med et bilteam! Enda bedre så begynner jeg mindre enn 5 minutters gange fra kåken min! :D Det er dumt at jeg ikke får vært her så mye da. Føler jeg går glipp av en masse.Gleder meg derfor litt ekstra til å treffe en del av der IRL. En annen ting jeg lurte på lunacia..Kan vi ta en tur innom en av de butikkene som selger billig stoff?!? Tenkte jeg kanskje skulle prøve å lage lavendelputer til noen i familien til jul. Du kan jo vise meg hvordan du gjør det, kanskje? Jaja. Må snart dusje. Handle må jeg også. Må bare få penger av mannen først. :kysse: :dagensrose: til dere som holder liv i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 #1834 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har bestemt meg at jeg skal til Oslo den helga' date=' så jeg sier på forhånd takk til lunacias gjesterom. [/quote'] Woooohoooo! Gleder meg! :D Når det gjelder jobbing - så får du bare bite tenna sammen og vite at det kun er for en periode. Og de ekstra pengene kommer garantert godt med! For kroner blir det jo av det! Og klart vi kan innom stoffbutikker. Lythande er helt sikkert med på det! Og selvsagt kan jeg forklare hvordan jeg mekker ting. Dette ordner vi! Åh, så glad jeg ble nå! :dagensrose: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #1835 Del Skrevet 29. juli 2004 Det var dårlige nyheter, ja, men vi er seff kjempeglade for at du "ofrer" deg med å vaske sånn at du har råd til å komme på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. juli 2004 #1836 Del Skrevet 29. juli 2004 Så kos at dere holder liv i boka mi, med koser, klemmer, sanger og mere til! Jeg har bestemt meg at jeg skal til Oslo den helga, så jeg sier på forhånd takk til lunacias gjesterom. Det er dumt at jeg ikke får vært her så mye da. Føler jeg går glipp av en masse.Gleder meg derfor litt ekstra til å treffe en del av der IRL. :kysse: :dagensrose: til dere som holder liv i boka mi! av glede. Så gøy at du kommer hit da. Gleder meg masse til å se deg IRL også, bare synd at du må jobbe masse neste uke også. Men så går det jo til en god sak da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. juli 2004 #1837 Del Skrevet 29. juli 2004 Bare innom med en pose gotteri fra "flesketuren" ..................... Ha en fortsatt herlig natt og en solspekket morgendag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. juli 2004 #1838 Del Skrevet 30. juli 2004 Kan Fisken også få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2004 #1839 Del Skrevet 30. juli 2004 God morgen! Ha en fin uke! Sees nok her på KG neste fredag eller så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #1840 Del Skrevet 30. juli 2004 Godis! Snill du er Betty! :D *Saeria deler med Fisken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå