Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Du kan sove hos meg også, hvis du tåler at det er trangt. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_wink.png' alt=':wink:'> Har du foresten sett sett her? Men det er mulig at jeg ikke er i Oslo før lørdagen. (skal muligens hjem den uka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så stille her uten deg. Bra det ikke er så lenge til du er her litt oftere igjen. Savner deg :klem: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sove hos meg også' date= hvis du tåler at det er trangt. :wink: Har du foresten sett sett her? Men det er mulig at jeg ikke er i Oslo før lørdagen. (skal muligens hjem den uka)

Tusen takk! :D

Ikke i Oslo da, kanskje? Søren og! :-? Gledet meg til å se ditt blide åsyn! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo' date= men hvis det blir et treff, tar jeg flyet tilbake på lørdag formiddag. :-)

Tror vi gjør vårt beste nå for at det skal bli et treff, bare en ting som jeg har fått rett informasjon om og det er at Gotham Nights er på fredagen og ikke lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria, haaper du har det bra i ditt lille "inn". Stikker innom for aa si hei og si at hvis du har lyst til aa se flere bilder er det bare aa sende meg en pm med e-postadressen din saa kan jeg maile noen til deg!

Ha en fortsatt fin dag!

Sommerhilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria, haaper du har det bra i ditt lille "inn". Stikker innom for aa si hei og si at hvis du har lyst til aa se flere bilder er det bare aa sende meg en pm med e-postadressen din saa kan jeg maile noen til deg!

Ha en fortsatt fin dag!

Sommerhilsen

Bilder! Ja, takk!

Pm sendes...nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann folkens!

I dag er tur til mannen og kompisen bestilt, og etter jul må jeg punge ut med ca. 12500,-

Depositum skal snart betales. Gleder meg til jul, selv om jeg ikke kommer til å få "egenglede" av de pengene jeg har jobbet og slitt for. :wink:

Men du får jo på en måte glede... Det at din kjære blir glad er jo gledelig i seg selv, ikke sant? :D

Forresten - ikke noe problem å bo hos oss. Har eget gjesterom, vi. :) Egen seng med pute og dyne får du hos meg. :D (Her er det visst kamp om å få huse Saeria, he he).

Savner deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - ikke noe problem å bo hos oss. Har eget gjesterom, vi. :) Egen seng med pute og dyne får du hos meg. :D (Her er det visst kamp om å få huse Saeria, he he).

Savner deg! :klem:

Det sier kanskje noe om hvor gjerne vil ha deg hit??? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...