Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Den er grei! Men, oftes er første uka sånn "bli kjent" og informasjon mest... Så kanskje du har tid til å ta en fridag hvis du ikke har det fra før? *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper også at du får muligheten til å komme. Vet du når sånn ca når du får brev fra skolen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke' date=' kanskje du kan ringe skolen og høre?[/quote']

Det var en god ide, det kan du gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevet skulle komme i begynnelsen av august, mener jeg. *Sjekker brev fra skolen* Jo, det stemmer. I begynnelsen av august. Siden de ikke har svart på mail fra meg, regner jeg med at de har lukket en uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om det er mulig, så tar jeg nattoget på torsdagen, og satser på en velkomstkomite på fredagen. Eller hvis det er vanskelig så kan jeg se om det er en ledig happybillett på flyet samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ha velkomstkomité fredag, helt klart! Så kan vi gå på café og spise frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ha velkomstkomité fredag' date=' helt klart! Så kan vi gå på café og spise frokost![/quote']

:hoppe: Det hadde vært kos! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ha velkomstkomité fredag, helt klart! Så kan vi gå på café og spise frokost!

Blir med på det jeg vet dere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heisann folkens!

I dag er tur til mannen og kompisen bestilt, og etter jul må jeg punge ut med ca. 12500,-

Depositum skal snart betales. Gleder meg til jul, selv om jeg ikke kommer til å få "egenglede" av de pengene jeg har jobbet og slitt for. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...