Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Så lenge du ikke er Esther Pirelli så er det forsåvidt greit for meg - eller, forresten, det gjør ikke noe om du er Esther Pirelli heller, så lenge du ikke insisterer på å vise meg akkurat hvor kvinnelig du føler deg i dag :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan visste du at jeg føler meg som en orntlig kvinne idag :o ...........følte meg igrunn sånn igår også............og i forigårs...........og i........... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jaja, jeg sa jeg ikke ville vite det! Gå og legg deg, og husk: Henda over dyna! Du vet aldri hvilken overraskelse du får hvis du lar dem vandre vilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er nok dama som er gammel nok til og ha henda hvor hun vil :sjarmor::ler:

Ha en riktig behagelig natt videre,Bjørnsdatter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at det står 20/8 på hjemmesida deres... ikke 21 :)

Okei, da har jeg fått feil informasjon... Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de andre eventene har hatt aldersgrense 18 år, så jeg tviler på at de har høyna krava  :ler:

Desverre, når de startet å ha Gotham Night på Kraftverk måtte de ha 20-årsgrense, siden det er det Kraftverk har. Det er ikke Gotham som bestemmer aldersgrensen, men stedet det arrangeres på. Sist var det f. eks. 20-årsgrense.

Se også her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også at det var den 20.! :grine:

Jeg var i grunnen klar som et egg til å komme da. Dessuten er det jo veldig snilt av deg lunacia og tilby meg shelter for natta, og av Lythande å tilby antrekk, og at dere andre tilbyr meg deres gode selskap.

Hvis jeg kan komme er jeg bare 1.60 høy, og 36/38 i str., Lythande. :sjarmor:

Hvis jeg ikke skal på skolen den 20, tror ikke jeg har noe fag da, men man vet aldri siden jeg ikke har fått timeplan, så skal jeg gjøre mitt beste for å kunne reise den 19. (Sove på toget.)

Samboer synes at jeg gjerne skulle reise, hvis jeg kunne. :D Da kommer sikkert han til å ha seg en bytur med gutta. Dessuten kunne jeg jo vært der til søndagen da, hvis det hadde passet for vertskapet. Da kunne vi hatt helgeKGtreff! :hoppe:

Men nå skal ikke jeg bli for opprømt. Jeg får avvente situasjonen, og se hva for slags info jeg får fra skolen.

Ellers så vil jeg takke for en god latter, ang. dokumentfalsk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært kjempe gøy om du kunne komme, og jeg er med på helge KG treff.

1.60 da er du like høy som meg, og litt mindre enn meg i størrelse, men har klær som passer for det, for jeg har vært liten jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: Jeg har ferie den uka, begynner på skolen mandagen etter, så du er velkommen på besøk hos meg hele helgen, hvis du har lyst! Vil så gjerne ha deg med! Så kunne Lythande komme til meg på dagen den 20., kanskje? Og så kunne vi kose oss masse! GreenSky kan også gjerne komme den dagen! Åh, det hadde vært superkos! Vi kunna mekke mat (dvs, jeg mekke mat til oss, det er så gøy å mekke mat!)! Og så kunne vi hatt voerspiel her på kvelden, og tatt med venninna mi og venninna til Lythande og sikkert noen til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ferie den uka så ja jeg vil gjerne komme på dagen den dagen. Vi kunne ha møtt deg på togstasjonen om morgenen f.eks. Å håper virkelig at du får til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..

Skal gjøre alt jeg kan for å komme. Må bare få brev fra skolen først, før jeg evt. kan begynne å planlegge noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...