Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Desutten så vet jo vi at det er deg i avisen, Grønska. Ekke det nok, s¨å vet ikke jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på klemmen jeg og :P

Legger igjen en stor bukett :dagensrose: også jeg, og takker for de nydelig blomstene jeg fikk av deg før i uken :wink:

Ha en fantastisk helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: til deg' date=' Saeria, fordi du er så flink til å jobbe![/quote']

Henger meg på denne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

du er sikkert opptatt og sånn, men hvis du også kunne tenke deg å ta turen til Oslo under Gotham Nights 21 august hadde det vært supert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med alle :klem: ogkoser og :dagensrose: og oppmerksomhet.

Jeg har sovet utrolig mye i det siste. Natt til torsdag, tror jeg det var ble jeg båret inn i senga av mannen. Jeg hadde sovna klokka 18.15-18.30. :oops: Var trøtt. Beina brant og jeg kokte. Mannen satte på en bordvifte på nattbordet mitt, skrudde den på, og hentet noe kaldt å drikke.

Hvis jeg har anledning vil jeg gjerne reise til Oslo, men hvor skal jeg overnatte til søndagen da? :klø:

Hotell er dyrt. :-? Dessuten har jeg ikke noe gothaktige klær. :oops: Selv om jeg er goth, ja jeg vet...

Uansett må jeg sjekke etterhvert som jeg får vite noe mer fra skolen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er sikkert opptatt og sånn' date= men hvis du også kunne tenke deg å ta turen til Oslo under Gotham Nights 21 august hadde det vært supert! :-)

Henger meg på her jeg, og overnattingsmuligheter kan man vel alltid ordne. Og klær kan du vel låne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er sikkert opptatt og sånn' date= men hvis du også kunne tenke deg å ta turen til Oslo under Gotham Nights 21 august hadde det vært supert! :-)

Hva er det for noen spennende greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvis jeg har anledning vil jeg gjerne reise til Oslo' date=' men hvor skal jeg overnatte til søndagen da? :klø:[/quote']

Hos meg, vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du overnattingsmulighet er ordnet og klær kan du sikkert låne av meg om jeg får vite hvor høy du er og hvilken størrelse du bruker så kan jeg sikkert grave frem noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er du tidlig ute kan du sikkert skaffe togbilletter til 150,- hver vei på nsb.no. Slik minipris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...