Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker og bukker.

Fikk beskjed om at jeg slapp å jobbe på det ene stedet de neste to ukee, så da er jeg nede i 50 timers uker igjen. Må innrømme at det føltes litt bra å få den beskjeden. :-)

Nå slipper jeg å komme helt utslitt hjem. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er farlig å leke med kniv, vet du vel!

Ønsker bedring, framgang og god helse for resten av sommeren.

Takk for besøket, forresten.

:husarbeid:

Jeg tok ned vasken på vei inn, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, snille deg, Maxine!

Klesvasken trengte å komme ned. :wink:

Å leke med kniv er ikke noe som frister til gjentagelse. Får holde meg til moppen en stund framover. :ler:

Skal faktisk sykle til moppen på jobb, nå.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Får lese alt jeg har gått glipp av siden. Bare 30 min til jeg drar hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at du stakk innom lunacia!

Nå er jeg også hjemme. Har handlet noen blader, og skal snart sette meg i sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har lånt noen gamle KK (alle fra 2004) på biblioteket, har nok ikke penger til å kjøpe nye blader selv. Hurra for biblioteket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lånt noen gamle KK (alle fra 2004) på biblioteket' date=' har nok ikke penger til å kjøpe nye blader selv. Hurra for biblioteket![/quote']

Hva skulle man gjort uten biblioteket når man ikke har penger til å kjøpe bøker eller blader??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig bra. Har vokst opp i et hjem hvor man konstant leste, mamma og pappa lurte til tider på om jeg kunne puste uten bøker. :ler: De har så utrolig mange bøker at de ikke har plass til å ha alle fremme, så der ligger det mange bøker på loftet og i kjelleren. Har vært så heldig å få meg en samboer som er like avhengig av bøker som meg - og godt er det. Vi er morsomme når vi kommer på besøk, det første vi gjøre er å sjekke ut bokhyllene, musikkutvalget også filmutvalget til folk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lythande:

Musikkutvalget hjemme hos oss er ganske festlig, sambo og jeg har en del forskjellig smak når det gjelder musikk.

Ellers er det ganske bra at biblioteket har begynt å få inn en god del kule filmer på DVD. :)

Bøkene hos oss står stort sett inne på kontoret, som er stengt for besøkende. (For mye rot). Ønsker meg bokhylle på stua til DVDer, CDer og kokebøker. Og eventuelt en hylle til Tolkienbøkene mine. Eller kanskje man kunne ha fagbøker der (bortsett fra heksebøkene mine, de vlle jeg ikke ha vært komfortabel med å ha stående ute slik at andre kan se dem). OK, my babbel i boka di, Searia, sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lythande:

Musikkutvalget hjemme hos oss er ganske festlig, sambo og jeg har en del forskjellig smak når det gjelder musikk.

Ellers er det ganske bra at biblioteket har begynt å få inn en god del kule filmer på DVD. :)

Bøkene hos oss står stort sett inne på kontoret, som er stengt for besøkende. (For mye rot). Ønsker meg bokhylle på stua til DVDer, CDer og kokebøker. Og eventuelt en hylle til Tolkienbøkene mine. Eller kanskje man kunne ha fagbøker der (bortsett fra heksebøkene mine, de vlle jeg ikke ha vært komfortabel med å ha stående ute slik at andre kan se dem). OK, my babbel i boka di, Searia, sorry...

Vi har en ganske variert musikksmak vi også, men nå etter at vi flyttet sammen har vi funnet en kategori vi liker begge to så da blir det en del musikk i den. Bøker har vi overalt - bokstavelig talt. Vi har bøker der det er plass og enda så ligger det mange bøker i esker. Skulle ønske vi hadde hatt plass til å ha alt fremme.

Dvd'ene og vhs'ene har sin egen hylle, og den er det Berilac som er herre over.

Sorry bablet i boka di Saeria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille dere er jenter! :D

Jeg har fått spist og hvilt meg litt. Det hjelper sikkert å komme seg ut og på sykkelen også.

Regner med at det blir en enkel middag i dag, og så titte litt på kassa, før jeg kryper til køys. :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...