Saeria Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #1561 Del Skrevet 9. juli 2004 Oppdrag utført, sjekk mailen din. *føyer seg til de som er samlet om langbordet* :D Pm sendt tilbake fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 9. juli 2004 #1562 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei Ønsker deg en flott fredag og en superduper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #1563 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei Ønsker deg en flott fredag og en superduper helg Takk, det samme! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 9. juli 2004 #1564 Del Skrevet 9. juli 2004 Heisann! Hjemme til lunch enda? Smakte pizzaen? Skal du jobbe hele helga også? Uansett må du ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #1565 Del Skrevet 9. juli 2004 Heisann! Hjemme til lunch enda? Smakte pizzaen? Skal du jobbe hele helga også? Uansett må du ha en god helg! Joda. Er hjemme enda. Ikke lenge til jeg skal gå, nå. Pizzaen smakte den. I morgen blir det bare to timer jobbing. :-) Ha en fin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 9. juli 2004 #1566 Del Skrevet 9. juli 2004 Det var jo godt at det ikke er mer enn to timer i morgen, så får du slappet av litt da. Det trenger du nok! Glad i deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. juli 2004 #1567 Del Skrevet 9. juli 2004 * sniker meg innom for og ønske Saeria en ufattlig flott helg * Takk for hjelp med ostekakespisingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #1568 Del Skrevet 9. juli 2004 Naken: Ja, det skal bli godt med helg. :-) Betty: Kaka var nam! Kos dere i helga alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 9. juli 2004 #1569 Del Skrevet 9. juli 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. juli 2004 #1570 Del Skrevet 9. juli 2004 Du får slappe av med "kun" 2 timer med jobbing imorgen. Ha en flott helg og kos deg med Saeriamannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2004 #1571 Del Skrevet 10. juli 2004 Du Saeria.... hvorfor har du nick på S og dagbok på A-G? Alltid lurt litt på det der..... Nåja, jeg håper du får en koselig og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. juli 2004 #1572 Del Skrevet 10. juli 2004 Du Saeria.... hvorfor har du nick på S og dagbok på A-G? Alltid lurt litt på det der..... Nåja, jeg håper du får en koselig og avslappende helg! Den tror jeg at jeg kan svare på; fordi Saerias irl navn begynner på A-G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #1573 Del Skrevet 10. juli 2004 Naken har rett! :D En :dagensrose: til henne i premie. :D Uff. Hadde ikke helt dagen i går. Eller rettere sagt de 24 timene mellom klokka 09.05 i går og 09.05 idag. På vei til første jobb i går møtte jeg på to syklister på fortauet. De breiet seg noe så dyrisk, og ville ikke flytte seg når lille meg kom mot dem. Resultat? Jeg endte opp i bushen ved siden av veien. Falt ikke, men det var like før. :-? På jobb nr. en hadde en eller annen latt varmtvannet i en kran stå å renne. H*n var sikkert veldig trøtt. Ergo var der ikke varmtvann til meg. :-x På vei til jobb nr. 2 kjørte en bil mot meg PÅ fortauet! :o Han ville visstnok snike i køen. Han stoppet da han så meg, men det var så trangt at hadde jeg syklet på en stein eller noe, kunne jeg risikert å havne i veibanen, og den trafikken som kom mot meg. Dumme bilist! :evil: På vei til den siste jobben mistet jeg sykkelkjedet. Jeg endte opp full av olje, for jeg måtte tørke av fingrene på meg selv, for ikke å grise til inngangskortet for mye. For å avslutte det hele, knivstakk jeg meg selv i hånda da jeg skulle skille to frosne burgere i går kveld. Jeg så rett inn til muskelen i hånda, og selv om kuttet ikke var så stort så blødde jeg som en gris! (No offence Tingeling og Naken ) Det gjorde litt vondt, ja. Satt med ispose på, for varmen gjorde at hånda verket. I dag er hånda, heldigvis venstre, litt handikappet. Og i dag, rakk jeg selvsagt ikke bussen som var litt tidlig ute , og måtte punge ut med 200 kroner på taxi for å komme meg til jobb. Håper jeg har brukt opp all uflaksen min nå. Det eneste positive med knivleken var at mannen lagde middag, og vasket gangene, og kjøkkenet. :-) Da slapp jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. juli 2004 #1574 Del Skrevet 10. juli 2004 :trøste: Stakkar deg da! Ja, du må virkelig ha brukt opp uflaksen for en stund. Herfra kan det vel bare gå oppover. Hørtes vondt ut med det knivkuttet! :hår: :trøste: Tusen takk for premie! :D (men du har jo fortalt meg hvorfor du ligger på A-G før, så den er jo ikke så fortjent akkurat Håper du får en kjempefin dag i dag!! Det fortjener du nå! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. juli 2004 #1575 Del Skrevet 10. juli 2004 Du har hatt litt uflaks ser jeg :trøste: Er hjemme fra ferie nå, og ser jeg allerede har 5 sider å oppdatere meg på :o denne dagboken går fort unna! Håper du får en fin helg og at du har brukt opp alt av uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #1576 Del Skrevet 10. juli 2004 :trøste: Stakkar deg da! Ja, du må virkelig ha brukt opp uflaksen for en stund. Tusen takk for premie! :D (men du har jo fortalt meg hvorfor du ligger på A-G før, så den er jo ikke så fortjent akkurat Håper du får en kjempefin dag i dag!! Det fortjener du nå! :blomst_opp: Håper det. Takker for trøsten. Jeg husket jeg hadde fortalt grunnen før, men siden jeg var ute av stand til å svare i går, får du den fordi du er søt som husket, og fordi du svarte for meg. Takker for fine blomsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #1577 Del Skrevet 10. juli 2004 Du har hatt litt uflaks ser jeg :trøste: Er hjemme fra ferie nå, og ser jeg allerede har 5 sider å oppdatere meg på :o denne dagboken går fort unna! Håper du får en fin helg og at du har brukt opp alt av uflaks Håper jeg også. Nå for tiden går ting i dagbøkene fort unna for meg også. Kos deg i helgen du også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 10. juli 2004 #1578 Del Skrevet 10. juli 2004 Trøste .........var det fredag den 13 ende igår :o . Iler innom med trøst :trøste: og :blomst_opp: til stakkars deg. La igjennoen moreller også jeg , det hjelper mot alt Ha en forts skadefri helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2004 #1579 Del Skrevet 10. juli 2004 :o Stakkars deg, Saeria! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Kanskje det ble litt bedre nå? Takk for svar om nick og dagbokplassering, skjønt egentlig er det vel Naken som burde ha en takk. Takk Naken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 10. juli 2004 #1580 Del Skrevet 10. juli 2004 Du får trøste deg med at verre kan det ikke bli nå. Du får ha god bedring med hånden og kose deg masse i helgen. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå