Bokalven Skrevet 2. mai 2012 #12301 Del Skrevet 2. mai 2012 Sov det du kan, når du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 #12302 Del Skrevet 2. mai 2012 Tusen takk for det fine bildet av lillebror i dag. Han var så søt i det fine tøyet jeg har strikket til ham (må skryte litt av meg selv her ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #12303 Del Skrevet 2. mai 2012 Sover når jeg kan, ja. Ikke sant han var søt i klærne, Nótt! Den andre ullbuksa fungerer fint som longie også, så blir den shortie etterhvert. I dag fikk jeg legge storebror, og det har han hatt behov for. Han lå og koste (og tullet litt) og jeg fortalte han hvor koselig det var å bare være med han. Han har nemlig vært veldig propell siden lillebror kom, og han har tydeligvis savnet mammaen sin. Så sovnet han trygt og godt med ene hånda rundt fingeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. mai 2012 #12304 Del Skrevet 2. mai 2012 Ååååå Fine, fine storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 #12305 Del Skrevet 2. mai 2012 Klart han har savnet mamma'n sin. Er jo vandt til å være alene om all oppmerksomheten og nå må han plutselig dele. Skjønner han godt jeg. Nesten som at Vesla la seg uten å protestere i det hele tatt i dag, og sovnet på under 30 minutter, noe som har vært en sjeldenhet her de siste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #12306 Del Skrevet 2. mai 2012 Ja, det er klart han har savnet mammaen soin. Det har jeg skjønt for noen dager siden. Men da satt lillebror klistret fast i puppen,sulten som et uvær, uten at det var så mye mat å gi. Nå som først melka har kommet, har han noen gode soveøkter, og da skal jeg og mannen bytte på å legge G. Dessuten får jeg litt mer tid til å være med han på gulvet også. Og det var godt for mammaen å kunne bare kose med den store, fine gutten sin. Han er plutselig blitt veldig stor i våre øyne da. Ikke rart, sammenlignet med den lille, nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 2. mai 2012 #12307 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er ekstra rart å skifte bleie på storesøsknene. De er plutselig så monsterstore . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. mai 2012 #12308 Del Skrevet 3. mai 2012 Går det forresten bra med bleiene, fornøyd med nykjøpene? Brukte dere tøy på G fra starten av også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 3. mai 2012 #12309 Del Skrevet 3. mai 2012 Det kan jeg tro, de blir plutselig store... Når jeg ser små babyer nå, så tenker jeg at C aldri kan ha vært så lita! De er jo pittebitte små jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #12310 Del Skrevet 3. mai 2012 Det er ekstra rart å skifte bleie på storesøsknene. De er plutselig så monsterstore . Ja,ikke sant! G er jo den giganten! For 5 dager siden var han jo såliten! Går det forresten bra med bleiene, fornøyd med nykjøpene? Brukte dere tøy på G fra starten av også? Ja, vi er veldig fornøyd. Vi brukte tøy på G fra start sist også, eller dvs.etter navlestumpen falt av. Denne gangen har vi bleier som er tilpasset til/kan tilpasses navlestumpen. Det kan jeg tro, de blir plutselig store... Når jeg ser små babyer nå, så tenker jeg at C aldri kan ha vært så lita! De er jo pittebitte små jo!!! Ja, det er rart med det. G var jo noe lenger enn lillebrormen han var fatisk lettere. Var og veide lillebror i dag. 3130 gram, så han er fortsatt 20 gram tyngre enn storebror var ved fødsel, og han var jo bare 2875 gram på dag 3. Iiik! Jeg som synes lillebror er spinkel nå. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. mai 2012 #12311 Del Skrevet 8. mai 2012 Håper alt går bra med dere og at det ikke har oppstått noen søskensjalusi enda. Jeg har et lite spørsmål til deg: Jeg husker at jeg vasket bambus-ammeinnleggene i vaskemaskin, men husker ikke hvilken temperatur de tåler. Vet du det? Og trengs de å kokes også? Husker at jeg kokte ull-innleggene, men det er utrolig hvor mye man klarer å glemme fra denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #12312 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg har vasket mine stort sett på 60 grader. Bambus tåler i utgangspunktet koking de også da. Vi har jo i hovedsak bambusbleier/innlegg, og de får seg en stripp innimellom på 95 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. mai 2012 #12313 Del Skrevet 8. mai 2012 Er visst på spørrerunde jeg, har du lyst til å dele navn på lillebror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #12314 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Vi har ikke funnet navn på lillebror enda. Må bare skryte litt: Lillebror har gjort det meste av tiss i vasken i dag! Endret 8. mai 2012 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 8. mai 2012 #12315 Del Skrevet 8. mai 2012 Ikke verst! Her går alt (som ikke går i bleia) enten i badekaret eller på gulvet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. mai 2012 #12316 Del Skrevet 9. mai 2012 Flinke lillebror! Er'kke lett med navn nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. mai 2012 #12317 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #12318 Del Skrevet 29. mai 2012 Det går bra. Dagene flyr, og lille W vokser og har det stort sett fint. Har vært tett i nesa i natt,så det har vært så som så med søvnen, og han ble rasende når jeg dryppet saltvann. Glad når saltvannet virket da, for da kunne han endelig spise uten å surve så fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 29. mai 2012 #12319 Del Skrevet 29. mai 2012 Får jeg lov å være nysgjerrig og spørre om navnet til lillebror?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. juli 2012 #12320 Del Skrevet 15. juli 2012 Gleder meg til å se deg, din kjære, G og ikke minst W i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå