Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Jeg også skjønner innmari godt at du vil prøve. Men nå har du gjort det, du har fått innfridd flink-pike-syndromet, og vet nå at kroppen din trenger ro og hvile!

Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Etter et par runder med tårer og det hele, innser jeg jo at sinnsstemningen også har endret seg. Jeg har prøvd i det lengste å være positiv, men i dag sa det stopp. Jammen godt å ha mannen. Han er bare helt enestående! :hjerte:

Og godt med en melding fra deg, Nótt. :klem:

Skal snart prøve å legge meg igjen. Jeg får ikke sove, men er sliiiten. Jeg våkner flere ganger om natta, kjenner at uroen i kroppen er tilbake, og at jeg blir mer svimmel, så her skal det sendes melding til jobben i morgen, fås akuttime hos min søte fastlege og så evt. svippe innom jobb med en sykmelding. strikken er tøyd langt nok, og de fleste rundt meg har kommentert at jeg ikke ser helt bra ut. :( Både venner, kollegaer og ansatte i barnehagen, såvel som svigersene.

Får legge alle kort på bordet hos legen, selv om jeg egentlig ikke liker å "syte".

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du tar vare på deg selv Saeria. :hug: Jeg forstår også godt at du ville prøve, da har man iallefall gjort det man har kunnet. Går det ikke så er det helt greit det også! :)

Den viktigste jobben du gjør nå er jo å sette nytt liv til verden. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mannen tar godt vare på deg. :klemmer:

Det var godt med en melding fra deg også, trengte det i går. :)

Du får bare legge alle kort på bordet med legen og fortelle alt. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Det går bra. Er fortsatt sykmeldt, så det er ikke stort å skrive om. Men vi har vært på UL, og inni magen skjuler det seg en veldig frisk og fin lillebror! :babygutt::smilbla:

Du da? Går det greit med dere. Hun er vel blitt stor jente nå, vesla di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyd med en lillebror. Tenker det må være fint for G io årene som kommer. Praktisk også, ja. :fnise:

Tenk at tøtta snart er ett år! Det går så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med en lillebror! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min :fnise:.

Tiden flyr, ja. Her er minsten 8 måneder snart, og jentene blir snart (iiik) 3 og 5! Hjelpe meg!

Håper du får hvilt deg godt når du er sykemeldt. Jeg skulle ønske noen hadde tvangssykemeldt meg i forrige svangerskap... Legen min ville det nok, men jeg holdt litt tilbake på grunn av noe så dustete som penger! Trengte å fullføre det praksisåret jeg holdt på med for å rykke opp til neste lønnsnivå... Men for all del, sånn i retrospekt er jeg absolutt glad for å ha gått opp drøyt hundre tusen før jeg sneik meg ut i permisjon :nigo:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. 100.000 er penger det. Sånne muligheter har ikke jeg i nåværende, og sikkert ikke i fremtidige stillinger heller, så da kan man like greit være sykmeldt når det er det som må til. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. 100.000 er penger det. Sånne muligheter har ikke jeg i nåværende, og sikkert ikke i fremtidige stillinger heller, så da kan man like greit være sykmeldt når det er det som må til. :gjeiper:

Helt enig :ler:. Nei, jeg burde nok ikke gjort det. Svangerskapet ble veldig tøft fordi jeg jobbet så mye som jeg gjorde. I etterpåklokskapens lys burde jeg neppe jobbet i det hele tatt de siste tre månedene. Jeg var jo så gal at jeg skiftet jobb i uke 30, og jobbet fullt i 6-7 uker før jeg klappet sammen... Det gikk mye bedre før det, da jobbet jeg bare 50%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsa først, ja. Men jeg kan jo påen måte skjønne at du hadde lyst på de ekstra 100.000. selv om det ikke er god oppleding til fødselen å være utslitt pga. jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helsa først, ja. Men jeg kan jo påen måte skjønne at du hadde lyst på de ekstra 100.000. selv om det ikke er god oppleding til fødselen å være utslitt pga. jobb.

Samtidig er jeg jo veldig glad for at jeg nå har den nye jobben å gå tilbake til, etter endt permisjon.

Håper du henger sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...