Saeria Skrevet 10. august 2010 Forfatter #11701 Del Skrevet 10. august 2010 Takketakk! Feiringen har vært så koselig atte, og pappaen insisterte på at han fikk smake en liten bit kake fra gaffelen hans. Guttungen var lite imponert. Bærene og melonen var da MYE bedre enn kakeskvip! Nå har han kubbet totalt i senga. Utmattet av inntrykk og lang våkentid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. august 2010 Forfatter #11702 Del Skrevet 12. august 2010 Jekselfrembrudd med påfølgende tett nese og 39,7 i feber er ikke moro for en liten tass... ikke for mammaen og pappaen heller. Heldigvis sover han forholdsvis greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. august 2010 #11703 Del Skrevet 12. august 2010 Det er nok ikke greit nei. Bra han sover i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. august 2010 Forfatter #11704 Del Skrevet 12. august 2010 Ja. Natt til i dag var han våken fra 23-01.30 ca. Tennene da også. litt feber, men i fyr og flamme og nektet å sove. Tett i nesa da også, så det var ikke så behagelig for han å ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. august 2010 #11705 Del Skrevet 16. august 2010 Gratulerer med stor gutt! (litt på etterskudd ) Jeg bakte egne babykaker til 1-årsdagen med forskjellig frukt på. Endte opp med at de plukket av frukten og lot kaken ligge Håper han føler seg bedre nå, og at alt fortsatt går bra i barnehagen. Lykke til med skolestart. Hva studerer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2010 Forfatter #11706 Del Skrevet 16. august 2010 Takketakk. Det går bedre nå. Både formen hans, og barnehagen. Han hadde hatt en fin dag i dag. Litt gråt når pappa gikk, men sånn er det bare. Jeg går på sosionomstudiet. I morgen braker det løs. Vips var permisjonsåret omme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. august 2010 #11707 Del Skrevet 18. august 2010 Takketakk! Feiringen har vært så koselig atte, og pappaen insisterte på at han fikk smake en liten bit kake fra gaffelen hans. Guttungen var lite imponert. Bærene og melonen var da MYE bedre enn kakeskvip! Jeg bakte egne babykaker til 1-årsdagen med forskjellig frukt på. Endte opp med at de plukket av frukten og lot kaken ligge Skjønner dem godt, jeg, det er få kaker jeg egentlig er så glad i... Må være sjokoladekake eller en skikkelig god eplekake. Frukt er jo supergodt, spesielt melon! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. august 2010 #11708 Del Skrevet 22. august 2010 Gratulerer så mye med vel overstått feirin!! Store gutten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. august 2010 Forfatter #11709 Del Skrevet 22. august 2010 Takketakk! Og jeg er helt enig med deg, Bokalven. Eplekake kan være en himmelsk opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. august 2010 #11710 Del Skrevet 22. august 2010 Og enkelte gulrotkaker!! http://detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. august 2010 Forfatter #11711 Del Skrevet 22. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 23. august 2010 #11712 Del Skrevet 23. august 2010 Hvordan har barnehagestarten gått for G? I trives greit i barnehagen, men gudhjelpemeg, kveldene har gått fra småvanskelige til komplett umulige. Det går seg nok til, og i mellomtiden sitter hun i fanget, så lenge hun ikke bare turner og makker til den store gullmedaljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. august 2010 Forfatter #11713 Del Skrevet 23. august 2010 Barnehagestart har gått greit. I dag begynte han å gråte på parkeringsplassen da, men han hadde vært et eneste stort smil i barnehagen etter pappaen hadde gått. Med svart samvittighet. Han sover godt og spiser godt, og venner seg stadig bedre til å være der. Leggingen går også greit. Han legges mellom sju og halv åtte, og da går det stort sett greit. (Jeg skjønner om du har lyst å kverke meg nå. ) Håper det ordner seg for I også. Skjønner at det er mer enn strevsomt når leggerutiner og alt ryker til holivold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 23. august 2010 #11714 Del Skrevet 23. august 2010 Barnehagestart er ikke bare-bare... A er en eneste stor "nei,nei,nei,nei,neiiiii" fra jeg henter henne og til hun sovner. Alt er feil, hun vil bare bæres, hun blir ekstra frustrert når hun ikke klarer å kommunisere... Men i barnehagen går alt storveies, hun er blid som en sol, spiser godt og sover godt. Men de blir jo slitne da, de stakkars små . Mamma er også sliten for tiden, for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. august 2010 Forfatter #11715 Del Skrevet 23. august 2010 Skjønner godt man blir sliten. Jeg skal ike skryte på meg all verdens med overskudd, samtidig må jeg ha noen timer i et annet rom som G om kvelden, selv om jeg er trøtt. Bare for å lufte hodet og gjøre noe annet. Nå er jo studiene tidvis tilstede om kvelden også, selv om jeg prøver å få unna ting på dagtid. Så jeg er en del trøtt, men det går seg nok til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 25. august 2010 #11716 Del Skrevet 25. august 2010 Barnehagestart er ikke bare-bare... A er en eneste stor "nei,nei,nei,nei,neiiiii" fra jeg henter henne og til hun sovner. Alt er feil, hun vil bare bæres, hun blir ekstra frustrert når hun ikke klarer å kommunisere... Men i barnehagen går alt storveies, hun er blid som en sol, spiser godt og sover godt. Men de blir jo slitne da, de stakkars små . Mamma er også sliten for tiden, for å si det mildt. Slik hadde vi det også de to første ukene, men det har gått seg til nå. Nå er han blid både i barnehagen og hjemme. Håper det løser seg for dere også etterhvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2010 Forfatter #11717 Del Skrevet 26. august 2010 G var på ettårskontroll i dag. Den siste måneden har han ikke brukt til å legge på seg, men på å vokse... Så nå er han 76,5cm lang mot 74cm sist, og 9950gr, mot 9850gr. Blitt litt slankere i fasongen, noe som ikke er rart, så aktiv som han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. august 2010 #11718 Del Skrevet 26. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2010 Forfatter #11719 Del Skrevet 26. august 2010 Jepp. All is well with Lille Bollemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. august 2010 #11720 Del Skrevet 26. august 2010 Så bra å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå