Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har Bugaboo-vogn, ikke sant? Kan du svare meg på hva "bassinet wires" er for noe? Vi har ikke dypvogn til vår, og jeg sitter og titter på eBay i tilfelle jeg kommer over noen. Om vi ikke får bruk for den ;), er det uansett lettere å selge den senere når den er komplett.

Noen bassinets selges med disse "wirene", mens andre gjør det ikke. På nettbutikkene står det ikke hva de brukes til - er det noe som "stiver opp" bagen?

Edit: ser forresten noen steder at de kalles "bassinet fillets" også. Ser ut som noen strimler.

Endret av lille katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassinetwiren er, etter hva jeg har forstått av å lese litt her og der, bare en wire som ligger inni bagdelen for å gi form til den. Det er nok den som er rundt flaten nederst på bagen. Fillets er jeg usikker på. De har vel samme funksjon.

mocci: Ja, det er stas med en som prøver å stå på egne bein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sånn ut :). Har ikke testet enda, men er på dag 35 i en typisk 30 dagers syklus, og tempen er fortsatt høy. Venter på at Ladycompen skal blinke med alle lysene :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at G har lært å reise seg :danse: Det blir en del knall og fall, men det går som regel helt bra.

Gutten vår hoppet over hele krabbingen og gikk selv ved 13 mnd, men hadde nesten ikke ord, og klarte ikke å peke på ting når vi spurte om hvor de var. Nå er han 2 år og prater som en foss, med lange setninger. Barn utvikler seg forskjellig, men alle lærer de å gå og prate når de er klare for det. Søte er de uansett :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overfører penger til deg når vi kommer hjem fra Køben. :klem: Tusen takk for at du ordnet et lite isbjørn-lager til oss. Nå er det ikke så farlig om lille "Isildur" blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei. jeg var og saffet ekstra soveklut til G i går. En til barnehagen. :) Vi var på besøk der i dag, og de var veldig hyggelige. Tror dette kommer til å gå fint, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har dobbel innkjøring denne uka, D på stor avdeling og A på småbarnsavdeling. Spennende, vemodig, trist og koselig på en gang :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si tida flyr!

I morgen begynner G i barnehagen, og på tirsdag er han ett år! :dåne: Tirsdagen etter begynner jeg på skolen igjen.

Det er både litt trist og litt fint at G har blitt så stor gutt. Verden fineste lille bollemann er han. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner G i barnehagen, og på tirsdag er han ett år! :

:overrasket:

Synes nettopp du skrev i dagboka di at du var gravid, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...