Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

*Kjenner at babypratet går litt over hodet på henne* :ler:

Ville bare ønske deg en riktig god søndag!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, snø??

Her på østlandet er den heldigvis borte og sola titter både titt og ofte frem:)

Hjelper ikke med sol hvis det alikevel er såpass kaldt at den ikke smelter. ;) Men det går seg nok til her oppe også, helt normalt her med snøfall både i april og mai.

*Kjenner at babypratet går litt over hodet på henne* :ler:

Da er vi to. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lilla bleia er veldig fin, Honesty. Er en av mine favoritter. Mannen synes den er litt "pimp", og flirer når han tar den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble man syk da....snufs, sår i halsen, uggen og kvalm, susete i knotten...jaja...godt mannen kan ta hjemmekontor av og til, sier jeg...

Ellers har jeg masse ull på vei de neste månedene. Noen longies, en turtlebutt og en shorts til sommeren. Gleder meg til å få dem...for ikke å snakke om at jeg har et par formsydde til på vei da... :sjenert:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring, Saeria. :klemmer: Selv om det ikke er verdens undergang å bli forkjølet, er det allikevel irriterende og ubehagelig, spesielt når man i tillegg har en baby som gjerne våkner opp både i tide og mest i utide.

Jeg fikk forresten ikke fatt i den lilla bleien noen steder. :grine: Blueberry ville kreve meg for over 70usd i porto, og selv om det nok bare er tull, orket jeg ikke å undersøke mer. I stedet ble det kumønstret Swaddlebees og kongeblå samt mørkebrun Itti, jada: i M. Jeg tror nemlig fullt og fast på at siden vi knepper på nest innerste hakk, vil de passe i lange tider spesielt nå som hun er så aktiv og strekker seg fra dag til dag. :)

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk for tipsene! :kyss: Jeg skrev en mail umiddelbart til den siste butikken, og håper portotakstene er humane.

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo: Jeg fikk suss!

Håper portoen er human...

Er så fornøyd med den lilla bleia så da ble jeg nyfiken på hvor den kunne kjøpes, så som pinstripes er så kjipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portoen var veldig human, 3,50 GBP (eller ,25/75), så derfor ble det lilla Blueberry Minky, gitt. :bolledeig: Nå har jeg fått tre bleier i dag, og har tre til på vei, og virkelig ingen som helst oppbevaringsplass i det hele tatt. :eeeh:

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagslykke er å ha en liten gutt som ligger på gulvet og sier gagagaga til boken sin, før han strekker seg opp på armene sine og gir mammaen sin et kjempestort smil! :hjerte:

Da gjør det ikke så mye at han lå og bablet i en times tid fra klokka fire til fem i natt, og holdt mammaen sin våken, som etterhvert måtte gi han saltvann og noen nesedråper for at han skulle få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...