Saeria Skrevet 27. april 2010 Forfatter #11281 Del Skrevet 27. april 2010 Nytt av dagen er at G har begynt å tisse MYE på dagtid. Er nok vannet sin feil, så nå går det mot å ha blåkant i alt, og stripping av bleiene, for i mangel på søvn, klarte jeg å glemme å ha vaskemiddel i forrige ukes stripperunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 27. april 2010 #11282 Del Skrevet 27. april 2010 Vaskemiddel i stripperunden? Altså: Natron i forvask, vaskemiddel i hovedvask, og så eddik? Jeg husker ikke om jeg har strippet separat, men jeg har lært å ha en ekstra runde med skylling fordi jeg synes eddiklukta henger igjen. Jeg er i overkant følsom i nesen, og har også begynt å tørke tøybleiene ute, for å få frisk lukt i dem. Vi kjørte forresten S'bish på natt, og bleien var tørr på utsiden, med unntak av rundt lårene. Og det etter nesten 12 timer. Men lukta var av en annen verden, og jenta var rød, igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 Forfatter #11283 Del Skrevet 27. april 2010 Jupp. Var slik de gjorde det i stripping for dummies-tråden. Det høres unektelig litt rart ut, men jeg prøver det en gang, for å se om det kan hjelpe på. Tror en bleie og to er gått tett, fordi vi måtte smøre med litt sink for en liten stund siden. Andre gangen vi bruker sink på nesten 9 måneder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 27. april 2010 #11284 Del Skrevet 27. april 2010 Tusler innom en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2010 Forfatter #11285 Del Skrevet 27. april 2010 Laien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. april 2010 #11286 Del Skrevet 28. april 2010 Strippe? Høres kinky ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. april 2010 Forfatter #11287 Del Skrevet 28. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 29. april 2010 #11288 Del Skrevet 29. april 2010 Tror du forresten at det er noen sjanse for at Itti (AIO) i M kan passe bedre om en stund, nå synes jeg de er vanskelige å kneppe så det ikke lekker, enda jeg skjevknepper. Men nå skal det sies at samarbeidsviljen til å ligge stille og bli påkneppet bleie er under null her i gården. Det er litt dumt hvis jeg må kvitte meg med dem, for de er jo knapt brukt, og er så fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2010 Forfatter #11289 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Ja, som oftest etter de begynner å gå. Jeg har lagt mine på vent. Dvs. Nótt låner av meg. Det er flere som har brukt large før barnet kunne gå, for så å gå over til medium igjen etterpå. Vel, to ittier har gått som betaling for at bsrbene mine får knapper. Endret 29. april 2010 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 29. april 2010 #11290 Del Skrevet 29. april 2010 Det høres fint ut. Jeg har 4 AIO og 1 SIO (ingenting i forhold til deg ), og det hadde jo vært fint å få bruke de fine, nette bleiene litt mer enn bare noen få ganger. Jeg knepper slik at det gjenstår en knapp innerst, så det er ikke at de fysisk er for små, men noe er det. Ikke at jeg lar være å bruke dem, men de skiftes oftere av den grunn. Ellers har jeg kjøpt et par GADs til i dag. De er også nette og fine, og to stk. kommer under tollgrensa uten innlegg. Jeg kjøpte sånne innlegg som jeg fikk av deg i stedet. Hmm, bleieparken vokser, selv om jeg sier at jeg skal kvitte meg med noen. Jeg har vel gitt bort/solgt noe sånt som fem bleier, alt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2010 Forfatter #11291 Del Skrevet 29. april 2010 Nei, vi har vel en del flere ittier enn deg. har bestemt meg for å selge to av de mest "jentete" bsrb bleiene også. Etter de er kommet tilbake med knapper. Det blir vel litt i overkant med to i damask og to med kirsebær på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
talin Skrevet 29. april 2010 #11292 Del Skrevet 29. april 2010 :klø: Alt for mye informasjon for oss enkle sjeler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2010 Forfatter #11293 Del Skrevet 29. april 2010 Skjønner at denslags ikke er øverst på din liste over ting du bør vite masse om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. april 2010 #11294 Del Skrevet 29. april 2010 Bsrb-bleier??? Hvor mange itti-bleier har du egentlig?? Itti er faktisk noen av mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2010 Forfatter #11295 Del Skrevet 29. april 2010 Bagshot row bamboo. De jeg la inn bilder av. Av ittier...hmm... Nå har jeg de du låner igjen i medium + en giraff I large har jeg... 2 gule 1 blå 1 rød 1 sort 1 jade 1 turkis 1 retro dots 1 giraff 1 love fest 1 kaleidobrite 1 earthen 1 pacific jungle 1 gone spotty Så...ehhh 14... som er i bruk Lalalalalala.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. april 2010 #11296 Del Skrevet 29. april 2010 Såpass ja. Nå har heldigvis du holdt på litt lenger enn meg med tb da. Men skjønner faktisk hvorfor du har så mange itti-bleier. Bsrb er de bleiene det ja - fine de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2010 Forfatter #11297 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg er veldig glad i ittiene våre, ja. Bsrb er jeg spent på. Har et par formsydde til natt, og de er bare helt topp, men aioene deres har jeg ikke prøvd. De er mye og deilige da, og så er det fleece som sperrelag. Det puster hakket bedre enn PUL. Håper de passer like godt til G. Nette er de hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. april 2010 #11298 Del Skrevet 29. april 2010 Spennende - gleder meg til å høre hvordan de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. april 2010 #11299 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) *dobbel* Endret 29. april 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2010 Forfatter #11300 Del Skrevet 29. april 2010 Skal komme med tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå