Nótt Skrevet 22. april 2010 #11261 Del Skrevet 22. april 2010 Vi skal sende en klage og håpe at vi får det godkjent slik vi vil, hvis ikke skal jeg tilbake på jobb i oktober og da skal Mannen ha sine 10 uker, og når de er ferdige så tar jeg 10 uker uten lønn. Men i utgangspunktet vil vi ha at jeg tar de 10 uten lønn mellom mine betalte uker og Mannens uker. Vi får se hva Nav sier - må få sendt klagen i helgen eller gått innom med den i neste uke. Ble ganske så sur da vi fikk svaret så sent, men det har vært umulig å få tak i dem på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. april 2010 Forfatter #11262 Del Skrevet 22. april 2010 Kjipt! Håper det ordner seg. Synes de var lovlig sene med tilbakemelding og. Hjelpes! nei...lalletid... Natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. april 2010 #11263 Del Skrevet 23. april 2010 Var forresten hos hudlegen (han som fulgte meg opp på roaccutanen)i dag, og konklusjonen er at etter sommeren, skal jeg på en ny runde med høyere dose roaccutan. Svangerskapet har fart hardt med meg og huden nemlig, og i tiden etter har det bare vært en gradvis forverring. Frem til høsten blir det kombinasjonsbruk av tetracykliner og krem. Eller som han sa. Vi utsetter problemene til vi kan gi roaccutan og følge deg opp forsvarlig. De skulle ha stengt i juli, og da ville ikke oppfølgingen bli god nok, og roaccutan og sommer er en dårlig miks. Så da blir det 150mg/kg i stedet for 120. Det er befriende å ha en hudlege som kjenner en, som en liker og som ikke bare tar en titt i fem sekunder før de skriver ut en salve, uten tanke for at den ikke er bra sammen med eksem, og uten tanke for historikken bak. Jeg har jo gått på ALT uten resultater. Høres ut som en flink hudlege! Har du eksem i ansiktet også? Jeg sliter med det innimellom. Synes det er vanskelig når man ikke skal bruke stereoidkrem når det er sol, og her har vi hatt sol nesten hver dag kjempelenge. Det er OK nå, eksemen er stort sett borte, men har en litt sterk stereoidkrem (brukes også på hendene), og jeg tror det er det eneste som hjelper. Så da blir det til at jeg bare bruker den om natta. Huden i ansiktet er jammen meg ømfintelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2010 Forfatter #11264 Del Skrevet 23. april 2010 Ja. Jeg har seborreisk eksem i tillegg. Har vært ekstra ille i vinter da. Er glad for at jeg fant ut hvor hudlegen hadde startet opp, slik at jeg kan fortsette hos han. Ikke er han dyrere heller, for han har driftsavtale med helse-vest. Ergo er det bare egenandel som må betales. Det er jo noen kroner det også, men blir da billigere uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 23. april 2010 #11265 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Så koselig med jentekveld med film og god mat Signerer deg ang Depp, han er utrolig dyktig - og man kan ikke klage på utseendet heller - han har vært min favoritt i mange år Håper du får en flott helg, selv om mannen skal ut med jobben. Her blir det jobbing hele helgen - vi har leid container for å bli kvitt rusk og rask i hagen, samt alt av betong og dritt som ble fjernet da vi skulle fikse bad i kjelleren. Regner med mamma skal passe E, så får jeg og sambo og pappa jobbe med å bli kvitt dritten Endret 23. april 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 23. april 2010 #11266 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg elsker Johnny Depp og Tim Burton, i den rekkefølgen Jeg har sett Alice jeg også, jeg likte den godt. Fikk en veldig surrealistisk følelse av den. Dog ikke like surrealistisk som da jeg så første Matrix, da gikk jeg ut av kinoen og satte meg på en benk, og lurte på om benken var ekte Forresten, til Nótt, hvorfor fikk dere ikke godkjent den første permisjonsplanen, egentlig? Ellers var jo 6 mnd helt horribel ventetid! Jeg ringte noen dager før min permisjon skulle begynne for å høre hvordan det gikk med søknaden (hadde sendt den 3 mnd i forveien), og da hadde de ikke begynt på den Men det gikk kjapt når de først kom i gang, da. Endret 23. april 2010 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2010 #11267 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg ringte når jeg hadde begynt permisjonen, men da manglet de papirer fra jobben som var sendt... Og nå fikk vi altså beskjed om at fars permisjon måtte begynne med engang mors var over, og vi hadde tenkt at jeg tok 10 uker ulønnet permisjon før han startet sin. Er spent på hva som skjer med klagen. Men jobben er klar over at ting kanskje ikke blir som planlagt og er åpne for endringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. april 2010 #11268 Del Skrevet 23. april 2010 Her prates det så varmt og engasjert om tøybleier at jeg neste blir fristet til å prøve. Men bare nesten... Lykke til med antibiotikakur og krem, og Roaccutan til høsten. Håper det hjelper. (og da er det jo helt sikkert at det blir en stund til evt. søsken til G) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 23. april 2010 #11269 Del Skrevet 23. april 2010 Sånne forståelsesfulle arbeidsgivere er gull verd, Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2010 Forfatter #11270 Del Skrevet 23. april 2010 Bare nesten, aricept? Noe søsken har vi ingen planer om. Er faktisk ikke sikker på opm vi vil ha flere. Jeg kunne fint gått gravid igjen, og jeg kunne findt født igjen, vel vitende om at en ny fødsel ville blitt enda mer intens familiehistorikken tatt i betraktning, og den fulgte jeg jo på denne fødselen, men barseltid? Neitakk. Den kan jeg spare meg for! Nótt: Håper virkelig dere får en god ordning. Godt du har en flott arbeidsgiver. ...og Mr. Johnny Depp... :hjerte: Løøøves him! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2010 #11271 Del Skrevet 23. april 2010 Arbeidsgiveren min er veldig grei akkurat der - heldigvis. Trodde ikke de skulle være det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 26. april 2010 #11272 Del Skrevet 26. april 2010 Hva syntes du forresten om Glo Golden Light? Den burde heller hete "Dirty dark", spør du meg. Var det forresten noen av de andre prøvene som var i nærheten, eller skal du teste Golden Medium i presset? Evt. kan du se på Honey Light, men det er mulig den er for mørk og har litt for mye rødt i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 Forfatter #11273 Del Skrevet 26. april 2010 I presset funker den på meg, men i løst ble den helt feil.Dirty dark er passende, ja. aner ikke om jeg skal prøve meg på medium. Sist gang jeg var hos hudpleier sminket de meg med neutral light eller noe. Var hvertfall en av de nøytrale, og da ble jeg grå og fæl. Så det i dagslyset når jeg kom ut, og hastet hjem. Honey er nok for rød, ja. Jammen ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 26. april 2010 #11274 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har gitt opp Glo, annet enn i presset. Da jeg var brunere, gikk Natural Medium i den løse OK, men jeg prøvde den her om dagen, og så ut som om jeg hadde overdoset på solarium. Golden medium i presset funker faktisk fint. Natural vil ikke funke på gultonet hud, men hudpleiere gjør så mye rart. Det er der jeg har bomkjøpt Golden Light, for å si det sånn. Det er kjipt, for det er ikke akkurat gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 Forfatter #11275 Del Skrevet 26. april 2010 Nei, det er langt i fra gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 #11276 Del Skrevet 26. april 2010 Bare innom for å gi en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 Forfatter #11277 Del Skrevet 26. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 26. april 2010 #11278 Del Skrevet 26. april 2010 Enig med deg at barseltiden kunne man vært foruten. Snakk om unntakstilstand! Håper familien Saeria har en fin mandagskveld. Ukene flyr avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 Forfatter #11279 Del Skrevet 26. april 2010 Kan ikke klage over denne dagen. G gjør store fremskritt, og bare i dag har han blitt så flink å støtte seg på strake armer. Han humper litt fremover, og var så klar på å få tak i avisen som lå på hyllen under bordplaten. han var besyndelig rolig på babysvømminga. Sikkert sliten etter et par uker med dårlig søvn pga. utviklingssprang, så når han endelig har tilegnet seg masse nytt, så ble nok badingen litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 27. april 2010 #11280 Del Skrevet 27. april 2010 Bare sett fram støvsugeren eller noe annet attraktivt, så skal du se det blir vei i vellinga. Skjønt, det er ikke så lett å forutse. Jeg forsøkte å legge en rettetang på badegulvet for å avlede fra søppelbøtta (ledning...), men neida, den var ikke det minste interessant. Da tok jeg søppelposen og satte den utenfor rekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå