Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Planer i dag er å handle litt, levere lotto, kjøpe EM klistremerker til mannen. Han har sånn klistremerkebok som en får kjøpt i forbindelse me EM. Det er vel tiltenkt unger, men pyttsann. :ler: Han koser seg han. :wink:

Ellers skal jeg lage mat til mannen og meg. Men før jeg går ut, skal jeg vente på at fuktighetskremen trekker inn i fjeset sånn at jeg får ordnet trynet mitt. Har lyst å se litt presentabel ut før jeg løper avgårde. :tunge1:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en fin lørdag vennen! :-) Min er finfin. Hadde besøk av eks eksen og var ute en tur i går. Spesiell kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer i dag er å handle litt' date=' levere lotto, kjøpe EM klistremerker til mannen. Han har sånn klistremerkebok som en får kjøpt i forbindelse me EM. Det er vel tiltenkt unger, men pyttsann. :ler: Han koser seg han. :wink: [/quote']

:hoho:

sånna hadde jeg som barn med My Little Pony og Barbie!

Men, om Norge kommer med i VM om to år skal jeg få kjøpt sånn til min mann jeg og!

Morsomt.......

Håper dere får en fin helg, Saeria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:  

sånna hadde jeg som barn med My Little Pony og Barbie!

Men, om Norge kommer med i VM om to år skal jeg få kjøpt sånn til min mann jeg og!

Morsomt.......

Håper dere får en fin helg, Saeria!

Han ble så glad, atte! Han har hatt klistremerkebok i alle år, og blir ikke for stor gutt for det. :ler: Synes han er søt jeg. :wink: Ellers blir det nok en del vasking og rydding i helga. Har fått tatt soverommet, og det var fullt av støv og kattepels. :-?

Kose deg du også. Kjempehyggelig at du tok turen innom. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kvelden min var i grunnen ok.

Litt god mat,KG og avslapping. Men det beste var i natt. Nei, ikke sånn. :sjarmor: Mannen hadde gått og lagt seg på senga. Fullt påkledd oppå dyna. Han lå å tenkte litt på alt mulig. Jeg snek meg ved siden av han, la meg oppå armen hans, og la en av mine rundt han. Der ble vi liggende og stryke på hverandre uten å si et ord leeenge. Så tok vi av oss de aller fleste klærne og la oss til å sove. Han holdt godt rundt meg.

Det var bare deilig. Bare kose litt, uten å si et ord. Når en har vært samboere i noen år glemmer en gjerne denne kosen litt. Da er det så godt når en endelig tar seg tid til det. Vi burde gjøre det oftere, ja. :D

Din kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes herlig ut :-)

viktig å huske på litt kos :)

Joda, hadde en fin kveld jeg, var på kino.

Hva bedriver du dagen med du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedriver ikke dagen med så mye. Har tenkt å steke noen burgere snart, og ha litt salat til. Det er ganske nam. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaper vaeret holder seg saa fint her som naa' date=' jeg har lyst til aa grille![/quote']

Håper for deg jeg også da. :wink: Her blir det ikke grilling. Bare steking inne, for det er overskyet og utrygt for regn ute. Ikke det at det er noe nytt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :-?

Her i huset blir det laget honning-og senneps marinert laks med ratatoille til!

Gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smuglest litt i dagboka di jeg :oops: så nå tenkte jeg at jeg skulle legge igjen en hilsen, du virker som en koselig en :wink: ha en fin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, jenter.

Koselig med besøk av en ny, Mylian! :D Duer hjertelig velkommen igjen.

Ratatoille hørtes litt godt ut, ja. :wink: Takk for link, Fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hvordan er dagen?

Jeg har vært på en søkkvåt sykkeltur, skrevet litt på søknad, og sett Buffy,- kort oppsummert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg og :ler:  

Det smarteste ville vært å låse han inn på et rom med kun en seng i, (og kanskje en bok) uten vinduer.

Men på den andre siden; da ville vi jo gått glipp av all moroa!  :sjarmor:  

Kanskje vi kan leke The Addams family?

Men da trenger vi et barn til.

Hvem skal vi velge ut? :klø:

Kanskje Greeny passer bra til å være hun jenta!

Og hva med onkelen?

Hvis dere skal leke the Addams family kan jeg få være Wedensday da?????

Klarer ikke å holde meg unna ser du. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Naken!

Joda, dagen har vært fin den, bortsett fra at jeg har hatt problemer med dataen. :evil: Jeg får sånne teite feilmeldinger som gjør at KG vinduene bare lukker seg, og i dag har det vært ille!

Så jeg har vært offline i over 2 timer grunnet virussjekk. Jeg kunne tatt den andre stasjonære PC en hadde vi bare hatt en ordentlig monitor og en stillere vifte. Den monitoren som er på den andre skal til reperasjon. Og viften er som en flymotor.

Lykke til med jobbsøkingen! :klem:

Hei, Idril!

Klart du kan være Wednesday! Bare kewlt at du kommer innom for å leke! :ler: Alle får være med å leke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...