Saeria Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #2501 Del Skrevet 14. mars 2005 Har du ikke borret? Heldiggris! Ikke det at det er sånn kjempeskummelt nå som jeg har fått meg en ok tannlege, men det er de lydene. De er ekle... Ja,ja...Snart er det vel ikke mulig å borre mer i denne munnen. Vel det er ikke fullt så ille, men jeg har hatt en del hull før. Mest småe. Uff.... nok tenner...slappe av nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. mars 2005 #2502 Del Skrevet 15. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2005 #2503 Del Skrevet 17. mars 2005 :o Dagboka di helt nede på side to :o Det kan vi ikke ha noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. mars 2005 #2504 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei Saeria! Oensker deg en god helg og en kjempefin paaske (hvor er paaskekylling-smileyen naar man trenger den?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #2505 Del Skrevet 17. mars 2005 Takk, det samme til deg Popelka. Slim: Du er nå søt som passer på. Uff...travle dager. En annen ting...i dag har noen forsøk å ringe meg 13 ganger mens jeg var på skolen og trening. Får ikke opp noe nummer. Gjett om jeg er nysgjerrig på hvem det kan være da! I morgen reiser mannen også, så da blir det bare meg og pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. mars 2005 #2506 Del Skrevet 17. mars 2005 God Påske Saeria!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mars 2005 #2507 Del Skrevet 17. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. mars 2005 #2508 Del Skrevet 18. mars 2005 Vil bare ønske deg en riktig god påske!!! Skal du noe i påsken? (du og lunacia har akkurat like mange sider i dagbøkene deres nå.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #2509 Del Skrevet 18. mars 2005 Heisann, jenter. Her skal fint lite gjøres i påsken. Føre inn noen forsøk fra naturfagen, og hjelpe ei i klassen med en innlevering hvis hun trenger det. God påske til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. mars 2005 #2510 Del Skrevet 18. mars 2005 Høres ut som fine planer for påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2511 Del Skrevet 20. mars 2005 Confession time: Jeg tror at litt av grunnen til at jeg ikke er så keen på barn blant annet beror på at jeg er redd jeg kommer til å bli en dårlig mor. :oops: Jeg vet at mannen kommer til å bli en kjempeflink pappa, men tenk om jeg blir en Münchausen by proxy mamma. :o Jeg lurer i grunnen veldig på hvordan et barn jeg og Saeriamannen hadde fått ville sett ut, og jeg vet at han har et barnetekke uten like..men så var det meg da... Ja, jeg vet at sannsynligvis hadde jeg blitt en helt fin mamma, men tenk om... :-? :oops: Tror ikke jeg har så godt av alle disse dokumentarene jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mars 2005 #2512 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg er også redd for at jeg blir en dårlig mor! Jeg kan jo ingenting om barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2513 Del Skrevet 20. mars 2005 Godt jeg ikke er alene i det minste da. Jeg tenker ofte at, tenk om jeg klikker fullstendig på ungen eller noe. Tenk om jeg ikke har nok tålmodighet, tenk om ungen ender opp som kriminell, tenk om jeg får et sykt barn. Synd å si det, men jeg tror ikke jeg hadde takla en unge med Downs eller noe. Jeg kan ikke stort om unger jeg heller, alikevel har jeg meninger om hvordan jeg, i tilfelle jeg fikk en, skulle oppdra den. Tør ikke tenke på all nattevåken. Jeg som er så glad i å sove. :oops: Jeg får fnatt av unger som myler på bussen, og som slår seg vrang for ingenting. Jeg blir dårlig av skittbleier...uff...Saeria er litt håpløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 20. mars 2005 #2514 Del Skrevet 20. mars 2005 Dere er ikke alene om å ha slike tanker, jeg tror heller ikke jeg hadde blitt en god mor. MEN jeg da to svigerforeldre og mine egne jeg kan gå i lære hos, så når vi en gang kanskje får barn så tror jeg det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2515 Del Skrevet 20. mars 2005 Kjipern med slike tanker og følelser, men jeg er lettet over at jeg ikke er alene. Jeg har to søstre jeg kan lære mye av, og det går sikkert bra den dagen jeg kanskje får et barn selv. Jeg tror hvertfall at du og lunacia hadde blitt fine foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 20. mars 2005 #2516 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg tror hvertfall at du og lunacia hadde blitt fine foreldre. Jeg må bare spørre om hvorfor du tror det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2517 Del Skrevet 20. mars 2005 Det bor så mye godt i dere som jeg er sikker på dere hadde gitt videre til deres barn. Jeg tror virkelig at dere har mye å tilby barn. Åpenhet, fornuft, toleranse, fordomsfrihet. Det er hvertfall det jeg tror etter jeg har møtt dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 20. mars 2005 #2518 Del Skrevet 20. mars 2005 Det bor så mye godt i dere som jeg er sikker på dere hadde gitt videre til deres barn. Jeg tror virkelig at dere har mye å tilby barn. Åpenhet' date=' fornuft, toleranse, fordomsfrihet. Det er hvertfall det jeg tror etter jeg har møtt dere.[/quote'] Jeg :oops: når jeg hører sånt. Takk Saeria det varmer å få slike komplimenter. Jeg tror også at du blir en god mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2519 Del Skrevet 20. mars 2005 Du er ikke den eneste. :oops: Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 20. mars 2005 #2520 Del Skrevet 20. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå