Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Første skoledag var i grunnen veldig bra. Fikk masse ros for eksamenen min i samfunnskunnskap i historietimen. Alle hørte og jeg ble litt :oops: da, men det var jo litt kos for det. Det skal jeg innrømme. ;):ler:

Fikk også 6- på naturfagsprøven, og når jeg kom hjem lå det et brev fra banken med armbåndet mitt inni, samt en liten hilsen om at det lå på gulvet til bankfunksjonæren etter jeg hadde vært der. Gjett om det var kos å få. Fikk det nemlig av mannen, og savnet det. Sendte straks en takkemail. Ellers er det digg å slippe å være på skolen til sene kvelden. Skal ha noen kvelder med øvelser på lab, men det er ok.

Skal bli spennende med første biologitime i morgen. Det eneste som er dumt er at jeg ikke har fått studielånet enda. Jeg er blakk. Søkte i oktober, så det kommer vel snart.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du søkte i oktober og har fortsatt ikke fått? :o

Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet dem og forhørt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det i dag, og nå er jeg sur! :evil:

Gikk til Lånekassen i dag, siden de har kontorer et par minutter fra der jeg bor. Jeg spurte om de holdt på med behandlingen av søknadden min, men de hadde ikke fått den! IKKE FÅTT DEN! Jeg ble helt :hakeslepp: Ringte straks til skolen, men de fant de den ikke. Ikke hadde de registrert sendt søknad på meg heller. Ergo har de mistet den for leeeeenge siden. Så jeg må fylle ut ny søknad, og levere den i morgen. :roll:

På kontoen min står det 0,00 kroner, og behandlingstid er 2-8 uker. Fyyyy ****. At det går an. Så nå skal jeg surmule litt, og være asosial. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også. Har sendt en mail til lånekassen, og håper på svar i morgen. Hadde vært greit å bli prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhnei! Så trist! Og så nå midt oppe i studiestert, hvor flere søker! Håper du slipper å vente så lenge som jeg gjorde i høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis en "enkel" søknad som behandles maskinelt, men det er kjipern å være fattig i to-tre uker. Det er om ikke annet en effektiv måte å holde meg unna januarsalget på. ;) Kunne tenkt meg en fornarinabukse, men det får bare vente.

Har bursdag i februar, så da tikker det litt penger inn til meg. Kanskje det blir bukse da.

I dag har jeg sykt vondt i hodet. Skal legge med nedpå litt. Skal møte en gjeng klokka 19.00 i dag for å lese til matteprøven. Håper hodet mitt funker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Saeria. En stund siden sist nå. Noen måneder er det jo faktisk...

Jeg har nesten ikke brukt dataen det siste halvåret, etter at alt nytt begynte å skje i livet mitt. Har vært masse annet å henge fingrene i, det skal være sikkert. I tillegg har jeg vært uten data i lange perioder, da den bare har klikka sånn helt uten påviselig grunn.

Vel, ville i alle fall bare inn å si hei til deg. HEI! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen hei, Naken!

Så koselig å se deg. :D Ja, du har jammen opplevd forandringer i livet ditt i det siste, men så koselig det må være med samboer, vovve, jobb og alt mulig. :D

Selv er alt ved det gamle her. Skolen fortsetter sin vante gang. Hadde matteprøve i går, og den var merkelig lett. Ergo må jeg har gjort feil ett eller annet sted. Det er hvertfall flere i klassen enig med meg i. Er det for lett, er det noe muffens. Det var sannsynlighetsregning. Ikke det gøyeste, men ok nok.

I dag har jeg ikke mange planene. Tror det blir en rolig dag. I morgen skal vi på pinnekjøttmiddag til svigers. Det skal bli kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jammen var det lenge siden sist!

Gleder meg til pinnekjøttet, ja. Skal bli kos. :D

Har faktisk lagt av en av de siste pinnesidene i butikken også. Skal hente den når jeg får penger. Da blir det flere gode middager. Forhåpentligvis i godt lag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heisann! :D

Kos med besøk. I dag er jeg trøtt i trynet. Vet ikke helt hvorfor. :klø:

På torsdag kommer min eldste søster og minstejenta hennes på besøk. I morgen har min kjære bursdag, og på fredag eller lørdag blir det derfor kake. :D Kake er nam!

I morgen er det atter en skoledag, og jeg skal inntil da bare slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var helgen over, og vel så det. Min søster reiste i går, og jeg var trøtt etter å ha hatt småkryp på besøk. Jammen glad hun ikke er min, den jentungen. Full av energi. Til å bli døsliten av.

I dag hadde jeg prøve i organisk kjemi. Gikk greit tror jeg. Få se i neste uke. Resten av dagen tror jeg at jeg skal slappe av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...