Saeria Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #2241 Del Skrevet 15. desember 2004 Satser på det. Har valgt å stå over den luren på sofaen. Skal pakke inn resten av julegavene i stedet, og legge meg tidlig for å sikre meg en god natts søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #2242 Del Skrevet 16. desember 2004 Gjett hvem som fikk 5 på eksamen? :-D Nå er jeg glad, og trøtt, og skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 16. desember 2004 #2243 Del Skrevet 16. desember 2004 Gratulerer så masse - dette fortjener du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #2244 Del Skrevet 16. desember 2004 Takk, Lythande. Og gjett om det var godt med en lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 16. desember 2004 #2245 Del Skrevet 16. desember 2004 Det tror jeg på - selv lå jeg til kl 13 i dag og det var sinnsykt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #2246 Del Skrevet 17. desember 2004 Klokka har passert 4 om morgenen, og jeg har bare lyst å gråte. Jeg får ikke sove! Mannen har vært på julebord med jobben. Han har drukket litt, og snorker verre enn en sjøulk! :evil: Ikke nytter det å få han til å slutte heller. Har prøvd alt. Holdt han for nesa, kost med han, hysjet på han, dunket bort i han, kløpet han på innsiden av lårene, kort sagt det meste. Men ikke fa** om han åpner kjeften for å puste med den i stedet for den tette nesa. Å nei, du. Som om ikke det var nok så stinker ånden hans hy og hel****! :-? Ikke får jeg sove på sofaen heller. Den er ekkel, og når jeg etter mye om og men nesten hadde sovna der, så satte katten i gang med å klore på den. (Sofaen) Dessuten kunne jeg høre mannen snorke gjennom veggen. Så det er nok en liten underdrivelse at jeg er rimelig muggen akkurat nå. Og stuptrøtt. Så mye for de planene om å stå opp tidlig. Tviler på at det skjer. Vekkerkokka til mannen ringer ikke før om hvertfall to timer. Usj. Synes synd på meg selv. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. desember 2004 #2247 Del Skrevet 17. desember 2004 Håper du fikk sove til slutt. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #2248 Del Skrevet 17. desember 2004 Et eller annet sted mellom klokka 5 og 5.30 fikk jeg sove bare for å bli vekket ørten ganger av at mannen snoozet seg gjennom en god time før han endelig kom seg opp. :-? klokka 8. Blir hvertfall ingen tur til byen på meg i dag. Men tenkte kanskje jeg skulle bake litt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #2249 Del Skrevet 17. desember 2004 Må innrømme at mannen klarte å sjarmere meg i dag. Han kom hjem med en julegris. (Marsipan) Han mente jeg fortjente en gris som er litt søtere enn hva han var når snorket så fælt at jeg ikke fikk sove, og forpestet rommet med en lukt som minnet om gammel fyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. desember 2004 #2250 Del Skrevet 17. desember 2004 Long time - no see..... Håper du får en nydelig førjulshelg, og at julestemningen siger inn!! Selv har jeg det meste klart nå, og gleeeder meg til juleferie!! I år blir det jul med kjæresten, og nyttårsfeiring med barna. Alltid mest koselig å være sammen med dem i jula, men jeg håper vi får det fint likevel! Begynner å bli vant til dette etterhvert....! Skal ha en "minijulaften"før de drar til pappaen, og det blir sikkert koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #2251 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja, lenge siden sist. Her gleder vi oss til jul. Har lagd Delfiakake i dag, for første gang i mitt liv. Mannen er frivillig ute og shopper julegaver. Håper du også får en koselig julefeiring, selv om du sikkert kommer til å savne barna. Selv har jeg to søstre som også skal være uten barn i år, så jeg har hørt fra dem at det er mere gøy når ungene er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #2252 Del Skrevet 18. desember 2004 Kom til å tenke på en ting. Dette er den 18. jula jeg feirer uten pappaen min, alikevel gleder jeg meg. Har alltid gledet meg til jul, selv om han ikke er der. Har faktisk aldri hatt en trist jul. Nå kan det jo hende at pappa er der ute et eller annet sted, og passer på og titter på oss. Jeg skal ikke benekte muligheten. Uansett så er jeg veldig heldig som får feire fine julaftener, uten savn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #2253 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #2254 Del Skrevet 19. desember 2004 Det snør, det snøøøøør tiddelibom! :D Masse snø! Fine snøen! :D Nå har det snødd i et døgn, og triste prognoser om en våt, grå jul, er nå snudd opp ned til stor sannsynlighet for hvit jul! Vi må bare komme oss gjennom et par milde dager først. Jeg er så glad, så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2004 #2255 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei Saeria! Ikke lenge til jul naa! Haaper du faar en kjempekoselig julefeiring! Tusen takk for soete hilsener i dagboken min! Alltid koselig aa se at du har vaert paa besok! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #2256 Del Skrevet 19. desember 2004 Tusen takk for hilsener! Nei, nå er det ikke lenge til jul! Gleder meg masse, men så er jo jeg litt som en unge nå det gjelder jul. :oops: Håper du også får en fin feiring med T, og resten av flokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. desember 2004 #2257 Del Skrevet 19. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #2258 Del Skrevet 19. desember 2004 Lille søte fisken! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 20. desember 2004 #2259 Del Skrevet 20. desember 2004 Det snør, det snøøøøør tiddelibom! :D Masse snø! Fine snøen! :D Nå har det snødd i et døgn, og triste prognoser om en våt, grå jul, er nå snudd opp ned til stor sannsynlighet for hvit jul! Vi må bare komme oss gjennom et par milde dager først. Jeg er så glad, så glad! Heldig gris - her er det ca -10 grader og grått ute, ser dårlig ut for en hvit jul nå. Vi får krysse fingrene og håpe på det beste, uansett hvor mye jeg misliker vinteren så er den bedre med snø enn uten. Ellers vil jeg ønske deg en riktig god jul!!!!!! :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #2260 Del Skrevet 20. desember 2004 Tusen takk for hilsen, Lytande. I dag har de siste julegavene kommet i hus, og en ikke planlagt gave ble lagt til i samlingen. Hundene til naboen måtte jo få noe. Alt er pakket inn, og dagen min var fin. Fin, helt inntil telefonterroristen ringte. Her er historien: For noen dager siden ringte telefonen (mobilen), og jeg tok den. I andre enden la de bare på. Tlf. ringte igjen, jeg tok den, og noen rapte eller noe sånn i tlf. før de la på. Den ringte flere ganger og jeg trykte på avvis. Jeg sendte en mld. etter å ha spora nummeret til en ukjent mann i Mo i Rana. :klø: Jeg spurte hva som feilte personen, og hvem h*n skulle ha tak i. Fikk svar "Deg. så ta tlf." Personen ringte igjen. Jeg tok tlf. og ei nornorsk dame spurte etter ei Berit. Jeg sa at da har du nok ringt feil. Hun la på. Hun ringte igjen. Flere ganger, og jeg tok tlf. ene gangen. Hun spurte etter Berit igjen, og jeg sa at hun hadde ringt feil igjen. :evil: Hun la på. Ingen unnskyldning, så jeg sendte en mld. om at jeg syntes hun burde si unnskyld for alt dette. Intet svar. Inntil i dag. Fikk en melding. Den lød som følger: "Hva gjør du på di stygge hore?" Jeg sendte et svar: "Anmelder deg for trakkasering kanskje? Kan du være så snill å la meg være i fred. Jeg kjenner deg ikke." Hun ringer igjen. Jeg tar den, hun legger bare på. I morgen bærer det nok av sted til politiet. Vil hun ha en anmeldelse på seg før jul, så skal hun pokker ta få det! kjempesinna: Synes dessuten det hele er ekkelt. Men ellers har jeg det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå