Gjest 1111 Skrevet 25. november 2004 #2221 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg gleder meg også til jul :-) Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 27. november 2004 #2222 Del Skrevet 27. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2004 Forfatter #2223 Del Skrevet 27. november 2004 Takker for Nå er det på tide at jeg skriver litt i boka mi igjen. Hvis Fisken er innom, så vil jeg bare si at det coveret ditt ble utrolig stilig. :D Sitter og hører på rudolph the red nosed reindeer med alvin and the chipmunks. (Ja, ekornene ) Snakket med min kjære søster for noen dager siden, og det er nå 98% sikkert at hun får en liten jente i slutten av april. Hun gleder seg veldig. Selv har jeg vært opptatt med prøver, og nå styrer jeg på med sannsynlihetsregning. Håper også intenst at jeg ikke kommer opp til eksamen den 16. Julestemningen er også over meg for fullt. Gleder meg til å sitte og pakke inn gaver. Skal kose meg noe sykt! På mandag skal jeg hente gulltråd til å surre rundt gavene. Jeg bestilte et nøste på noen og tjue meter på Panduro. Tenker på å kjøpe noen glansbildeengler som jeg kan pynte gavelappene med. *Ja, jeg planlegger og planlegger* I kveld skal jeg bruke litt tid på å lage god hjemmelaget pizza. Jammen er Saeria i godt humør i dag! :D Kose dere i kveld, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. desember 2004 #2224 Del Skrevet 1. desember 2004 Savner deg på MSN! Spesielt nå som jeg er så lite på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #2225 Del Skrevet 1. desember 2004 Savner deg også. Gleder meg til julefri! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. desember 2004 #2226 Del Skrevet 2. desember 2004 Håper du får en fin desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. desember 2004 #2227 Del Skrevet 2. desember 2004 Snart jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2004 #2228 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei Saeria, er innom en liten tur med en førjuls- :klem2: og en liten -hilsen! Herlig å ha noe å glede seg til, ikke sant? Tror vi er litt i samme båt akkurat, vi gleder oss til å ha prøver/eksamener og intervjuer unnagjort så vi kan kose oss i ordentlig i julen! Stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #2229 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja, jenter. Saeria gleder seg bare mer og mer til julen. Synd jeg har 3 prøver på to dager i neste uke, og så har jeg fått en betennelse i skrivearmen min. Satt med betent arm og skrev en nesten 7 sider lang prøvebesvarelse. Jeg kunne sikkert ha fått den muntlig, men stoffet er så vanskelig å prate om. En får lettere ned tankene om det ned på papiret. Ellers så har jeg lest Animal farm igjen. Vi skal se filmen, som jeg forøvrig har, på mandag. Den er jo sentral til prøven vi skal ha om den russiske revolusjonen på tirsdag. Så får jeg sikkert den prøven igjen før jeg skal i studiegruppe og øve til prøven. Skal bli deilig med bare en liten uke igjen ca. på skolen, så sant jeg ikke kommer opp til eksamen. Håper ikke det. Skal kanskje jobbe noen timer siste uka før jul...eller rettere sagt i juleuka. Føler at presset hviler på mine alveskuldre nå. Jeg ligger og vipper i både historie og naturfag, og hvis ting skal gå veien bør jeg få 5 eller 6 på prøvene. Helst 6 på naturfagen. :o Jeg lå og vippet i samfunnskunnskap. Hadde prøve i det faget i forrige uke. (Den jeg skrev med betent arm) Men jeg tror jeg svarte feil på siste spørsmålet. Fikk totalt jernteppe på siste spørsmål. Så der røk den 5'en liksom. :-? Irriterende. Har ikke fått prøven tilbake, men jeg kan umulig ha fått bedre enn 4. Denne helgen skal jeg uansett slappe litt av og kose meg med min kjære samboende alvemann. Søte, gode mannen min. :D Kos dere! Og takk for alle hilsenene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. desember 2004 #2230 Del Skrevet 4. desember 2004 Ikke bra med betennelse i armen - håper den blir fort bra. Jeg har nå juleferie om man ser bort i fra aksjonsgreien som er til uken. En hel måned til ferie, men deler av den må brukes til lesing til eksamen som er 5.januar. Ønsker deg lykke til på prøvene til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #2231 Del Skrevet 7. desember 2004 Kose deg litt ferien også da, Lythande! Selv skal jeg ta en prøve om igjen. Hadde en prøve i forrige uke, hvor alt bare stoppet opp i hodet mitt. Fullstendig jernteppe. Jeg rota det skikkelig til for meg selv, og nå satser jeg på en 5 på fredag. Da får jeg nemlig i 5 i terminkarakter. Og det er den andre terminen i det faget. I dag har jeg stått opp tidlig for å banke inn siste rest av manglende kunnskap om den russiske revolusjonen, og tiden som fulgte frem mot Stalins totalitære regime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. desember 2004 #2232 Del Skrevet 9. desember 2004 Oj, dagboka di på side 2? :o Det går ikke ann! *dytter opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. desember 2004 #2233 Del Skrevet 9. desember 2004 Hur mår du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toantine Skrevet 10. desember 2004 #2234 Del Skrevet 10. desember 2004 *vinker til Saeria* Hei på deg, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #2235 Del Skrevet 11. desember 2004 Heisann, jenter! Så kos med besøk. Etter en hektisk uke med 4 prøver, hvorav to av de på samme dag, var jeg helt skutt i går. Men kunne jeg legge meg? Å nei da! :-? Jeg måtte vente på et fryseskap som skulle komme mellom 16.00 og 20.00. Klokka 19.00 kom det, og da var det lite vits å ta seg en lur. Prøvene tror jeg har gått greit, men jeg lar ikke meg selv få for store forhåpninger. Greit å spare seg selv for en evt. skuffelse. Håper på det beste da, men frykter det verste. I kveld skal mannen på noe julebordgreier, og jeg blir alene hjemme. Helt ok det. Skal kjøpe meg noe lettvint mat, og se en film. Fikk pakket inn de julegavene jeg har handlet også. Så nå ligger de der så fine i brunpapiret sitt med gulltråd og forsegling på. Kjøpte forseglingssett med rød og gullfarget lakk og to stempel. (Hjerte og "God jul") Jeg kjøpte også blanke gulhvite gavelapper som jeg har limt silkepapir på. Det er gjennomsiktig, med hvitskjær, dekorert med gullengler, gullstjerner og skriften Merry Christmas i en nydelig font, i forskjellige størrelser. Er så fornøyd. Gavene fikk det gammeldagse preget jeg ønsket. Dessuten er papiret resirkulerbart. Ellers har jeg planer om litt dagbokbesøk i dag. Det får bli litt senere, må handle litt også. og til Toantine: Velkommen til mitt lille inn. Alltid koselig med nye gjester. :D Her er det full bevertning med det meste en kan tenke seg i alveland. :D Ha en flott helg folkens! En ekstra takk til Greeny som reddet meg fra det mørke hullet, kalt side 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. desember 2004 #2236 Del Skrevet 13. desember 2004 Ser du også har det hektisk. Savner deg på MSN, siden jeg er der oftere enn her inne på KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #2237 Del Skrevet 14. desember 2004 Gjett hvem som kom opp i eksamen i samfunnskunnskap, og skal drøfte på hvilken måte media kan være en maktfaktor som kan påvirke fordelingen av goder i Norge i dag? :-? Jau, det var meg det, ja. Ja,ja..satser på det går greit. På torsdag kl. 10.30 er jeg hvertfall en fri kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. desember 2004 #2238 Del Skrevet 14. desember 2004 Huffda så dumt at du kom opp. Ønsker deg masse lykke til - skal sende deg mange gode tanker underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #2239 Del Skrevet 15. desember 2004 Takk, Lythande. Akkurat nå føler jeg meg skutt. Jeg har jobbet intenst med eksamenen, og handlet inn resten av julegavene som bør sendes avgårde i morgen. Har planer om å være på skolen i morgen klokken 8. To timer før jeg skal inn for å gjennomgå hele foredraget i et klasserom, med overhead. Har gått gjennom det noen ganger i dag, og tatt tiden. Klarer meg akkurat. Gjett hvem som skal unne seg en middagslur, før hun pakker inn resten av gavene? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. desember 2004 #2240 Del Skrevet 15. desember 2004 Høres ut som om du har oversikten over alt nå og da kommer dette til å gå så bra så. Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå