-Fisken- Skrevet 6. november 2004 #2201 Del Skrevet 6. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2004 Forfatter #2202 Del Skrevet 6. november 2004 Så koselig med besøk! Har plenty å gjøre for tida, men det var jo som lærerne sa ved skolestart: "Det kommer til å bli intensivt." I dag har jeg planer om å være flink, å ta meg en solid dagbokrunde. Er alt for lenge siden jeg har vært hos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. november 2004 #2203 Del Skrevet 7. november 2004 Hei Saeria. Tak for besøket i dagboken min, som du sa det er altfor lenge siden sist. Jeg savner deg, men skjønner hvorfor du ikke er her så mye som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2004 Forfatter #2204 Del Skrevet 7. november 2004 Ja, det er kjipt å ikke kunne være her så masse. Gleder meg til jul. Da kan jeg ta meg tid til å være her mere. I tiden frem mot jul blir det mange prøver, mulige eksamener (muntlig), gaveshopping for meg selv, mannen og mammaen min som skal være med på min gave til det ene tantebarnet mitt, og på toppen av det hele skal jeg vitne i en rettssak. Tror det blir en travel førjulstid. Har kjøpt pinnekjøtt til jul. Dvs. at vi har hengt det av i butikken. De som eier den salter og tørker herligheten selv, og lammene de hadde fått inn i år var prima vare. Ikke for mye fett, og smakfullt kjøtt. Grunnen til at det er vi som kommer til å betale for pinnekjøttet er at vi syntes det var for ille at foreldrene hans skulle betale alt, når de faktisk ikke har verdens beste råd. Så det er vår måte å bidra på. Ellers vant Brann cupfinalen, og hele byen feirer. :D Jeg er ikke supporter for noe lag, men inrømmer at det var da bittelitt stas for det. Sitter og koser meg med The Brand New Heavies og Incognito på anlegget. *Saeriakosersegmasse* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. november 2004 #2205 Del Skrevet 8. november 2004 Hehe, suporterlaget gikk forbi hvor jeg bor, jeg lurte på om jeg skulle gå ut på verandaen og rope 'Brann Stinker!' bare for å leve litt farlig. til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. november 2004 Forfatter #2206 Del Skrevet 8. november 2004 Hehe, suporterlaget gikk forbi hvor jeg bor, jeg lurte på om jeg skulle gå ut på verandaen og rope 'Brann Stinker!' bare for å leve litt farlig. til deg. :ler: Heisann, vennen. Ja det hadde vel tatt seg ut. til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. november 2004 Forfatter #2207 Del Skrevet 9. november 2004 Saeria fikk 6 på naturfagsprøven i dag. Saeria veldig fornøyd! :D *Saeria tusler tilbake til hverdagen igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. november 2004 #2208 Del Skrevet 10. november 2004 Å så bra! GRatulerer så mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. november 2004 Forfatter #2209 Del Skrevet 10. november 2004 Takk, Fisken! :D Kommer til å leve på den en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 11. november 2004 #2210 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer så mye med 6'ern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. november 2004 #2211 Del Skrevet 11. november 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. november 2004 Forfatter #2212 Del Skrevet 11. november 2004 Takker jenter. Og Rhiakath: Grattis med det nye nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. november 2004 #2213 Del Skrevet 12. november 2004 Hei Saeria, stikker innom for aa oenske deg en kjempekoselig helg og for aa si takk for hilsenen i dagboken min! Er ikke paa nett saa mye for tiden saa beklager at jeg er saa sjelden innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. november 2004 #2214 Del Skrevet 15. november 2004 Du er kjempeflink! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. november 2004 Forfatter #2215 Del Skrevet 18. november 2004 Takker for hilsener, jenter. Det blir travlere og travlere frem mot jul, så jeg har nesten ikke tid til noe. Men det skal bli deilig å få alt overstått. Sitter nå og venter på mannen sånn at jeg kan få begynne på middagen. Skal ha stekt ris med kylling. Risen er kokt den. Greit å gjøre noe på forhånd, men nå er jeg sulten og utålmodig. :oops: I morgen er det helg, selv om jeg skal skrive på noe oppgave greier og treffe et par i klassen på søndag til pugging av 1. verdenskrig. Kos dere, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. november 2004 #2216 Del Skrevet 19. november 2004 Og Rhiakath: Grattis med det nye nicket. Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 19. november 2004 #2217 Del Skrevet 19. november 2004 Hei Saeria. Nå er det endelig helg - heldigvis. Endelig er vi ferdige med praksisen og kan komme tilbake i gamle rutiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2004 #2218 Del Skrevet 20. november 2004 Du gleder deg nok til juleferie, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2004 Forfatter #2219 Del Skrevet 20. november 2004 Heisann, jenter! Det er vel godt å kommet tilbake til gamle rutiner, ja. Selv fryder jeg meg over masse snø, og trolsk julestemning tidlig på morran. Er så klar for jula at jeg holder på å sprekke. :oops: Har testa forseglingslakken og stempelet jeg skal bruke på gavene, og det funker som en drøm. Lukter litt vondt, men ellers bra. :D Bare tre uker igjen av ordinær skole også... Gleder meg så utrolig masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. november 2004 #2220 Del Skrevet 22. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå