Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, Lythande har magiske fingre. I dag har jeg nesten ikke vondt i det hele tatt.

Planen for dagen er å henge opp klær på loftet, hente klær fraloftet, brette klær, lage koselig på soverommet og "rekindle the sweet luvin!" :sjarmor:

*Saeria tenker, husk stearinlys, og røkelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria! Vil bare oenske deg lykke til med kles-prosjektet og punkt to (det med luvin' :oops: )!

Ha en fin dag!

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt lite luvin, men som den ryddige mannen han er satt han stor pris på at jeg hadde tatt meg at klesvasken, ryddet og kastet 1 full søppelsekk med blader og gjort det koselig på soverommet.

I dag var jeg med naboen og lufta omplasseringshunder. Ble klissvåt, og det tordna og lynte ute, men de to hundene var såre fornøyde.

Nå håper jeg snart at mannen kommer opp fra kompisen i kjelleren som han hjelper med å lage hjemmeside. Jeg har nemlig lyst å gi han en liten ryggmassasje før han legger seg. :D

I morgen kommer søssen og to unger så da var den ferien over. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Saria, og takk for sist.

Som vanlig er det år og dag siden sist jeg var innom kg..,- blitt lite tid til det, nå i disse nye tider for meg...

Tida går til alvemann, (mye kosing involvert :kline::wink: ), Emely, alvebarna, ordning av ting i leiligheten, jobb o.s.v. Er nesten aldri innom dataen i det hele tatt lenger..

Men nå var det så altså så lenge siden igjen, at jeg måtte inn å sjekke hvordan du og de andre alvene hadde det,- har ikke glemt dere vettu'. ..(selv om det kanskje kan virke sånn.. :oops:)

Ser du drømmer om Grand Danois,- det er vakre hunder det,- det er jeg helt enig i!

..og du tenker på jula alt..! Trodde jeg var den eneste som begynte å glede meg så tidlig jeg! :ler: Har faktisk gleda meg i et par måneder alt jeg! :ler:

Jula er en herlig tid,- perfekt for en barnlig sjel som meg. :)

En god del fnising og overbærende hoderisting ble meg til del, da jeg i august begynte å organisere hvor, og hvordan julefeiringa skulle være i år.

Men jeg driver trøstig på, tross fnisingen,- ingenting skal overlates til tilfeldighetene, ved en så stor anledning! :nisse:

...men..., selv om jeg begynner å glede meg tidlig, synes jeg den komersielle jula begynner alt for tidlig!!

Gikk forbi et bakeri i går, som reklamerte med: "Kakemennene er kommet". Og i posten dumpet det nylig ned en brosjyre for juleservise..! Vi er da vitterlig bare så vidt begynt på oktober måned.. :roll:

Når julebrusa dukker opp to månder før jul, er liksom litt av stasen ved den oppbrukt når jula endelig kommer...

Jeg ordner det selv ved å vente til minst 1. desember før jeg kjøper det.

Åååå!!! Nå begynte jeg virkelig å tenke på jul! :nisse::nisse::nisse:

Hmm,- hva skal jeg kjøpe til den og den tro??? Begynner å haste nå.. :ler2:

Ha en strålende fin dag, Saeria!!!

Stor jule :klem: fra Naken :wink:

(Ble litt endringer på dette innlegget.., er litt tidlig til at hjernen fungerer helt enda.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje ønsker er skrevet opp, vet ikke helt når jeg får tid neste gang. Har så mye på planen fremover + at armen ikke er helt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, Saeria!

Saa en kjempefin Drand Danois her om dagen, en majestetisk en med svart og hvot pels....sukk! Har kjemeplyst paa hund jeg ogsaa!

Ha en fn dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEisann folkens.

Som vanlig er det alt for lenge siden sist jeg fikk tid til å skrive i boka, men det er kos å se alle hilsenene. I uka som var fikk jeg jo søster og unger på besøk, så da kunne jeg knapt røre dataen før minsten skulle herpe tastaturet. :-?

Både jeg og søssen drømmer om vovve. Hun kunne tenke seg en berner sennen eller grosser schweitzer sennen etter jeg fant frem info. Men den siste finnes det bare et tusen av i hele Europa. Men uansett må hun få et eget sted uten den udugelige barnefaren til den minste, og ikke minst så må lillejenta bli større.

Jula tenker jeg også litt på. Har helst tenkt på alle prøvene og prosjektene jeg har foran meg fremover. Blir susete i knotten av mindre. Men, men. Har meldt meg opp til 3Bi til våren også. Satser på å kanskje jobbe litt også da.

Nei..middagen venter.

:klem: til dere alle, og ha det kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener, jenter.

Jeg er også blant de som liker bull terrieren. Synes den er en kjempesøt og morsom hund. Uansett så er G.D. mitt førstevalg, men skulle jeg hatt flere hunder kunne jeg godt tenke meg en bull terrier.

Nå er det da helg, men jeg har masse å gjøre. Jeg har nemlig 3 prøver i neste uke + en innlevering (drøftingsoppgave :-x ) som må ferdigstilles i løpet av helgen. Usj!

Den store gleden om dagen er at jeg skjønner matten! :hoppe: Jeg er så glad for det! :D

Nei...legge seg nå..

Natti folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det må være deilig å skjønne matten! sliter med den selv. håper du får en fortsatt fin helg :klem:

Gjett om! :D

Det gikk ikke så bra for meg på grunnkurs, så nå ser det endelig ut at jeg kan få en mulighet til å rette opp det begrederlige resultatet jeg fikk den gangen.

En fordel med at jeg tar det om igjen er at jeg forstår veldig godt hvordan de i klassen min som ikke forstår det har det. Det er ikke noe kult å slite med tallene, og formlene. :(

Håper det går bra for deg også i matten, selv om det er tungt nå.

Ha en fortsatt flott helg. Selv har jeg en oppgave å ferdigstille innen 24 timer og en prøve å lese til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med oppgaven og prøven' date=' holder selv på med en oppgave som jeg håper å få ferdig i dag.[/quote']

Masse lykke til, Lythande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...