Bokalven Skrevet 21. september 2004 #2141 Del Skrevet 21. september 2004 Savner deg også! Har det selv ganske travelt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 #2142 Del Skrevet 21. september 2004 God mabon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. september 2004 Forfatter #2143 Del Skrevet 25. september 2004 God mabon! :D Håper markeringen av dagen ble fin. Selv har jeg gjennomført en skikkelig stressende uke, og har lite energi igjen. Må samle opp til en ny uke denne helgen, selv om det sikkert ikke kommer til å bli så fryktelig lett. Dagene går i ett. Plutselig er helga der, vips så er den over. Kan bli tullete av mindre. Det nærmer seg styggelig heldagsprøver og alt mulig rart. Det blir lite fritid, ja. Skal i tillegg prøve å pleie forhold og ikke minst dere. Håper virkelig at jeg får lagt neste semesters fag på dagtid. Snart får vi nemlig melde oss opp til de kursene. Gjett om jeg skal være snar med å melde meg på, før det blir fullt. Ellers har jeg det ok. Er grisetrøtt om kveldene og orker lite, men målet helliger midlene...eller noe sånt. Satser på at det er verdt det in the end. Ha en riktig fin helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. september 2004 #2144 Del Skrevet 28. september 2004 Joda, feiringen av Mabon ble fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. september 2004 #2145 Del Skrevet 28. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. september 2004 #2146 Del Skrevet 28. september 2004 Hei Saeria, der var du jo tilbake! Hyggelig aa se deg paa kg igjen. Haaper formen blir bedre etterhvert, ikke goey aa vaere syk. Lykke til med alt du har aa gjoere, du faar bare holde ut saa godt du kan - flink jente, er du! Staa paa! Masse klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. september 2004 Forfatter #2147 Del Skrevet 28. september 2004 Takker for hilsener. :D Endelig en dag med tidlig fri. Lærerene skulle feire det nye skolebygget vårt, og da ble vi sendt hjem litt tidligere enn planlagt. Det passet meg bra. Har en søster å ringe. Lurer nemlig på om hun har vært til ultralyd. Hun skulle ha vært, men da var legen syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. september 2004 #2148 Del Skrevet 28. september 2004 Så bra med litt tidligere fri da du. Spennende å høre med søsteren din da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. september 2004 #2149 Del Skrevet 29. september 2004 Hvordan gikk det med søsteren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #2150 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #2151 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takker så masse for alle hilsener. :D Nå går jeg mot en god helg. Er sliten, så det skal bli digg å slappe av. God helg, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 1. oktober 2004 #2152 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #2153 Del Skrevet 2. oktober 2004 Min søster har ennå ikke vært til ultralyd. Det er visst noen uker til enda. Hun skal til en jordmor. Var på prøvetime på shaping i går, og herrejemini hvor stiv, støl og jævlig jeg er i dag. Blir nok ikke til at jeg fortsetter. Det var dyrt, de sa at en ikke skulle spise tre timer før og etter trening, og uttøying var omtrent fremmedord. Det kan umulig være bra for kroppen. Dessuten var mange av øvelsene lik pilatresøvelser, så da kjøper jeg heller en DVD og sparer resten av pengene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. oktober 2004 #2154 Del Skrevet 2. oktober 2004 Godt å se deg her, Saeria! Du er dypt savnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. oktober 2004 #2155 Del Skrevet 2. oktober 2004 Shaping hørtes ikke akkurat veldig sunt ut nei, vanligvis så anbefales man jo å spise lett etter en trening for det er da man trenger det. Og merkelig at man ikke skal tøye ut. Sier som Lunacia, det er godt å ha deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #2156 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har sååååå voooondt! Stakkars baksiden av lårene mine. Jeg kan ikke strekke ut venstrefoten. Dumme meg som testa ut de shapinggreiene. Har sittet på KG deler av dagen. Drømmer meg bort i juleting. :D Liker julen. I uka som kommer skal min eldste søster og jentene hennes komme på besøk. Skal bli koselig det, om enn litt slitsomt. Ellers denne dagen skal jeg ikke gjøre så mye fornuftig. Lage litt spaghetti, da. Det er enda en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. oktober 2004 #2157 Del Skrevet 3. oktober 2004 *tar frem massasjeoljen og setter meg ned og masserer låret ditt så du kan strekke ut foten* Hjalp det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #2158 Del Skrevet 3. oktober 2004 Snille Lythande! :D Nå er alt bedre! Sitter fremdeles og drømmer om jul, og vovve. Har sett på bilder av mange nydelige grand danoiser. Blir helt dårlig når jeg ser de nydelige fjesene de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #2159 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har og lyst på vove. men holder meg til katt for denne gang :D ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. oktober 2004 #2160 Del Skrevet 3. oktober 2004 Så bra at massasjen hjalp - min kjære sier at jeg har magiske fingre. Skjønner hvordan du har det med grand danois - har lyst på hund selv. Men vi må vente til jeg er ferdig med skolen og til vi flytter evt ilderene dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå