Lythande Skrevet 11. september 2004 #2121 Del Skrevet 11. september 2004 Høres ut som en sånn kappe jeg vil ha det. *Misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. september 2004 #2122 Del Skrevet 11. september 2004 O! :D Høres kjempefin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. september 2004 #2123 Del Skrevet 11. september 2004 Kappen din høres kjempefin ut. har tyvlånt venninna mi sin en stund nå - kanskje det er på tide at jeg skaffer meg en egen Ha en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. september 2004 #2124 Del Skrevet 11. september 2004 Høres ut som en fin kappe! Vet du noe mer om dere kommer østover i oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. september 2004 #2125 Del Skrevet 12. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. september 2004 #2126 Del Skrevet 12. september 2004 PCen min ble frisk på fredag kveld, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. september 2004 Forfatter #2127 Del Skrevet 12. september 2004 Min er enda ikke frisk. Jeg vet ikke noe angående oktober desverre. Akkurat nå har vi en kamerat som sliter veldig på det private plan, og så og si all vår tid går til han. I tillegg har jeg forpliktelser i foreningen jeg er medlem i så vi vet ikke helt hva som skjer fremover. De kommende ukene skal jeg ha 4-5 prøver også. Det blir hektisk, ja. :-? Men ellers er alt bra her. :D Savner dere de stundene jeg faktisk får tid til å tenke på hvor fort tida går, og hvor lite fritid jeg har. Rar følelese. Jeg hadde jo så masse tid for bare noen måneder siden. Uansett..Glad i dere. Det er alltid godt å stikke innom KG, og rømme litt fra hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. september 2004 #2128 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg vet ikke noe angående oktober desverre. Akkurat nå har vi en kamerat som sliter veldig på det private plan, og så og si all vår tid går til han. I tillegg har jeg forpliktelser i foreningen jeg er medlem i så vi vet ikke helt hva som skjer fremover. Den er grei. Bare jeg vet det før 15. oktober... Jeg hadde faktisk mulighet til å få billett til Bergen forleden, men så hadde jeg skole og jobb og masse planer, så kunne jeg liksom ikke bare dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. september 2004 #2129 Del Skrevet 15. september 2004 Her var det underlig stille for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. september 2004 #2130 Del Skrevet 17. september 2004 Skal hilse alle kjente fra Naken. Hun har flyttet og har ikke nett-tilgang lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. september 2004 #2131 Del Skrevet 17. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. september 2004 #2132 Del Skrevet 17. september 2004 Ha en fin helg saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. september 2004 #2133 Del Skrevet 17. september 2004 Håper vi hører fra deg i helgen, vennen. Savner deg online! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. september 2004 #2134 Del Skrevet 17. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. september 2004 #2135 Del Skrevet 18. september 2004 Savner deg skikkelig. Håper du kommer online i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2004 Forfatter #2136 Del Skrevet 18. september 2004 Etter en ikke fullt så fantastisk uke, er jeg her igjen. Har vært syk siden søndag, men har vært på skolen så mye som mulig fordi jeg har hatt prøver og fordi jeg ikke kan gå glipp av en eneste mattetime. Føler meg fremdeles ikke bra, og nå er samboer, naboer og halve klassen og lærerstaben på skolen syke. I tillegg, som jeg har nevnt i boka så er det en del andre ting å tenke på for tiden, og det har dukket opp noen ting med min kjære som en må ordne opp i. Ikke alvorlig, men det må likevel ordnes. Han har vært på sykehuset med hånda si, og nå venter vi på avklaring om hva som må gjøres. Det viste seg nemlig at det ene benet var lengre enn det andre og at det skapte problemer for et tredje ben som er i håndleddet og områdene omkring. Ikke bra greier. En god nyhet er at svigerinna mi er blitt fridd til, og hun har sagt ja.! :D De vet ikke når bryllupet skal stå, og de har ikke ringer enda. Det hele er hemmelig, fordi foreldrene hennes har bare møtt han en gang. Vi har møtt han to ganger, og han virker som en flott mann. :D Neste uke byr på tre prøver. Gruer meg litt. De prøvene jeg hadde denne uka ble utført med feber, neste ukes ser ut til å bli utført uten. Jeg venter også på å bli innkalt som vitne i en rettsak. Det er en foreldrerettstvist, og jeg skal vitne for veninna mi. Jeg må sannsynligvis til Stavanger. Så kommer møter i foreningen, flere prøver og sofajakt (Vi trenger sårt ny sofa). Maskina mi er enda ikke helt ordnet. Den er derfor ikke oppe og går. Savner dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 18. september 2004 #2137 Del Skrevet 18. september 2004 Savner deg også, Saeria , god bedring og lykke til med prøvene til uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. september 2004 #2138 Del Skrevet 18. september 2004 God bedring og lykke til. Savner deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. september 2004 #2139 Del Skrevet 19. september 2004 God bedring.. Og masse lykke til fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. september 2004 Forfatter #2140 Del Skrevet 19. september 2004 Takk, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå