Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Er det ikke på tide at vi tar en liten repitisjon av det gode selskap?

Jeg, greeney, er altså halvalv og cleric. Er dyktig med sverdet.

Saeria er drow/dark elf og mage. Dyktig med buen.

Og dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke egentlig, men har måtte lære meg og overleve pga min "raseblanding". Det er ikke alltid folk vil ha noe med meg å gjøre - har opplevd å bli låst inne pga at jeg er halv drow/woodelf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Sier du det! :o Jeg har opplevd noe av det samme, pga at jeg er halvt alv, halvt menneske. Blir respektert, men ikke helt "godkjent" blandt av folkeslagene, desverre. Bortsett fra i vårt gode selskap, da. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat sånn jeg har det også, jeg er ikke særlig godtatt av andre enn de som kjenner meg. Har blitt jaget ut av flere alver som mener at jeg ikke egentlig har livets rett fordi jeg er halvt drow. Og til drowene beveger jeg meg ikke engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Det skal ikke være lett. De fleste drow har et velfortjent dårlig rykte. Men det er synd at det skal gå utover slike som deg og Saeria. Det er nok litt enklere for meg, som halvalv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er byalv, jeg. Og vi er rimelig bedagelige. Og fredlige. Vi ungår helst noen form for vold, og bærer ikke våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har et dårlig rykte ja, men jeg tror nok ikke jeg gjør det noe lettere når jeg kun går kledd i svart og har en rød-svart hårfarge (tro det eller ei). Men, men jeg kan da ikke noe for at jeg er den jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke jeg Lunacia.

Jeg prøver også å unngå bråk og sånt, men der ser dessverre ut til at jeg tiltrekker meg oppmerksomhet og med det følger gjerne bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg prøver også å unngå bråk og sånt, men der ser dessverre ut til at jeg tiltrekker meg oppmerksomhet og med det følger gjerne bråk.

Åh? :o Det har jeg aldri opplevd, selv ikke de gangene jeg har gått med oppned-kors. Eneste jeg har erfart at jo mer goth jeg ser ut, jo mer draget har jeg på gutta. :sjarmor: Merkelig, kanskje pga at det virker litt eksotisk, eller noe? Men så er ikke jeg blandt de mest ekstreme i klesveien, heller.

Åslaks type bråk har du opplevd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Saeria!

År og dag siden sist jeg var innom deg, (eller noen andre..), har vært en smule "busy" i sommer. :hjerter::sjarmor:

Er du ferdig å jobbe nå eller? Tjent masse til gaven?

Er det denne helga det er "Gotham nights"? Missunner dere som skal! Blir sikkert supergøy!!

:klem: Naken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh? :o Det har jeg aldri opplevd, selv ikke de gangene jeg har gått med oppned-kors. Eneste jeg har erfart at jo mer goth jeg ser ut, jo mer draget har jeg på gutta. :sjarmor: Merkelig, kanskje pga at det virker litt eksotisk, eller noe? Men så er ikke jeg blandt de mest ekstreme i klesveien, heller.

Åslaks type bråk har du opplevd?

Tror du misforstod - det er alven min som har det sånn. Ikke jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Så kos å se at dere lar praten gå i boka mi!

Ekstra hyggelig å se Naken også. Du er jo savnet, men vi har forståelse for at hverdagen kan bli hektisk. Det har jo min også vært i det siste.

Nå har jeg pakket og er klar til å forlate den vakre regnbyen, bare for å komme i mitt rette miljø over fjellet. :ler: (Det regner jo hos dere også.)

Jeg har ikke pakket så ufornuftig mye, men sekken ble da full. Sånn går det når army bootsene og alle pleieproduktene skal med. Ikke det at jeg har så mye, men enkelte flasker er store. :wink:

Gleder meg til å komme over. Har lagt litt småtterier i en håndveke som er i sort/hvitt med bilde av frøken Monroe på. Jeg ankommer i sort velourjakke med striper rundt håndledd og liv, så kjenner dere meg lettere igjen. :D

Nå må jeg tusle. Vil kose litt med mannen før jeg drar. :sjarmor::Hehe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor var du ikke på MSN? Så kunne jeg ha sagt at jeg har farget deler av håret rødt. Det SYNES. Fikk kommentar på det på blomsterhandelen i dag, hun ble visst glad av å se meg. "Så herlig!" som hun sa. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var du ikke på MSN? Så kunne jeg ha sagt at jeg har farget deler av håret rødt. Det SYNES. Fikk kommentar på det på blomsterhandelen i dag' date=' hun ble visst glad av å se meg. "Så herlig!" som hun sa. :ler:[/quote']

Så moro da at hun ble glad av å se deg. Gleder meg til å se fargen imorgen tidlig. Har fått vasket ut litt av overskuddsfargen i håret mitt i dag, og det er kult nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...