Saeria Skrevet 14. august 2004 Forfatter #1981 Del Skrevet 14. august 2004 Det er tidlig, ja. Må du opp så tidlig Lythande? Stakkar. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. august 2004 #1982 Del Skrevet 14. august 2004 Morgenstund har gull i munn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 Forfatter #1983 Del Skrevet 15. august 2004 Morgenstund har gull i munn :D Ikke for et B-menneske. (Som meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 Forfatter #1984 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg er så oppgitt over den hersens sekta som får styre og ståke i byen vår. Jeg blir så dårlig at jeg vil ! I tillegg får de statsstøtte til å drive ekstremistskolen sin. Våre skattepenger, men endelig vil noen ta de fra dem! I mangel av bedre steder å lufte frustrasjonen på, ble det i boka mi. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 Forfatter #1985 Del Skrevet 15. august 2004 Mamma ringte for litt siden, og sa hun hadde sjokkerende nyheter. :o Første tanke var at nå er enten mormor eller morfar død, men nei. Er det yngste søssen, spurte jeg. Ja, sa mamma. Hun er gravid. Mamma sa hun var litt satt ut av den nyheten. Det var min gravide søster også. Jeg syntes det var bra at det var den nye kjæresten som er faren, og ikke den forferdelige eksen. Så dette gikk fort. Full klaff etter 14 dager! :o Har visst ei fruktbar søster. Så nå må vi bare vente å se hva hun kommer til å gjøre. Skal hun beholde barnet eller ikke? Hvordan reagerer faren på dette? Han bor tross alt i Bodø, og hun i Haugesund. Skal ringe henne senere i dag, og prate med henne. Prøvde i sted, men hun er tydeligvis i tunellen mellom Haugesund og Stavanger på vei hjem med guttungen som bor hos faren. Uansett. Forts. følger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. august 2004 #1986 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg er B-menneske selv Wow, så spennende! :D KAnskje du blir tante? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. august 2004 #1987 Del Skrevet 15. august 2004 Det er tidlig, men hva gjør man ikke for venner. Og det med at morgenstund har gull i munn er bare tull. Står jeg tidlig opp ender det som regel med at jeg sover senere på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 Forfatter #1988 Del Skrevet 15. august 2004 Hvis alt går bra blir jeg tante til nr. 4! Typen hennes ble kjempeglad, og gav henne en stor bukett roser og greier. :D Lythande: Du får ta deg en lur senere på dagen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. august 2004 #1989 Del Skrevet 15. august 2004 Vi får se hva det blir til på fredag da vet du Saeria. Det ser jo ut til at vi har fullt program nesten hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 Forfatter #1990 Del Skrevet 15. august 2004 Vi får se hva det blir til på fredag da vet du Saeria. Det ser jo ut til at vi har fullt program nesten hele dagen. Ja. Vi kommer nok til å klare å holde oss i aktivitet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 15. august 2004 #1991 Del Skrevet 15. august 2004 Gratulerer med å bli tante for 4. gang! Bra typen tok godt i mot nyheten Jeg blir aldri orntli tante jeg, bare sånn halvtante kanskje Triste greier. Du er så flink å skrive i dagboken min du, jeg har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg er så lat. Jeg skylder på fylla jeg, har ikke hatt tid til å sitte å nørde (heldigvis, egentlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 Forfatter #1992 Del Skrevet 15. august 2004 Gratulerer med å bli tante for 4. gang! Bra typen tok godt i mot nyheten Jeg blir aldri orntli tante jeg, bare sånn halvtante kanskje Triste greier. Du er så flink å skrive i dagboken min du, jeg har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg er så lat. Jeg skylder på fylla jeg, har ikke hatt tid til å sitte å nørde (heldigvis, egentlig) Heisann, og takk for gratulasjonen. Jeg er glad at han tok det så pent. Han tok det bedre enn den vordende mor, som holdt på å svime av. Hun er passert 30 og trodde ikke det skulle være mulig å bli gravid under den første syklusen. :o Hun hadde alle odds mot å bli gravid hvertfall, men jaggu kunne soldatene svømme. Hun prøvde nemlig i årevis med eksen, men da funka det ikke. Ikke ha dårlig samvittighet over at du har det travelt. Du er student, og har andre ting å konsentrere deg om nå. Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. august 2004 #1993 Del Skrevet 15. august 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 Forfatter #1994 Del Skrevet 15. august 2004 Takk. Håper det går bra under første trimester. Får typen rett, blir det en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. august 2004 #1995 Del Skrevet 15. august 2004 Gratulerer med å bli tante for 4.gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. august 2004 Forfatter #1996 Del Skrevet 15. august 2004 Takk. Mamma fikk også sjokk, stakkar. Men jeg tror nok hun gleder seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. august 2004 #1997 Del Skrevet 15. august 2004 Hun gleder seg nok liit selvom det ble et sjokk. Er vel gøy å bli besteforeldre kan jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. august 2004 #1998 Del Skrevet 16. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2004 Forfatter #1999 Del Skrevet 16. august 2004 Mamma er nok litt i ekstase. Både hun og stefaren min synes det er fint å bli besteforeldre. Selv er jeg glad for at jeg slipper babymas fra den kanten i noen måneder. Selv vil jeg gjerne ha en sånn, men må nok vente enda noen år. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 16. august 2004 #2000 Del Skrevet 16. august 2004 Fint å slippe babymas, skulle ønske at jeg slapp det også. Pappa mener nemlig det at nå har han tid til å sitte ned med barnebarn og at det da er min plikt å skaffe han det. Det var da jeg sa at han kunne snakke med mine brødre først for jeg skal bli ferdig med skolen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå