Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Det var oppdateringen sin, det! :tommelsmil:

Har du blitt en habil strikker nå, eller er det mest garnet som frister?

Jeg er vel blitt ganske habil. Har fått strikket en springtime in hollis-jakke, en tropical lily topp. og skal strikke en til (urk), to bukser, to luer og en tunika siden august. Jeg har konkrete planer for noe av garnet, og noe ligger på vent. Det er helt klart en ny dille da. Garn, altså. ;) Venter også litt fiber, slik at jeg kan få prøve å håndspinne med teine.

Det skjer nok i livet ditt for tiden ja. :) Gleder meg MASSE til å treffe deg igjen, tenk at det er over et år siden sist. :dåne:

Ja, tenk at det er SÅ lenge siden. Jeg gleder meg veldig til å treffe dere, og tenk at endelig skal jeg få treffe store jenta di! Er helt utrolig at hun har blitt så stor, det nydelige lille gullet!

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken garnklubb er du med i? Er det ok? Har vurdert det, men blir aldri enig med meg selv og får aldri gjort noe med det.

Jeg er med i Mosaic Moon og Huckleberry knits. Er godt fornøyd med begge to. Hos mosaic moon er jeg med i boy/GN klubben og får ett hespe med mountain meadow garn. Hadde jeg hatt mer penger, hadde jeg villet ha to. Hus huckleberry får jeg garn annenhver måned. Der får jeg bilde av et multifarget og et ensfarget/semi-solid som jeg kan velge ett av, og så får jeg velge garnbase fra gang til gang. Det er ingen problem å etterbestille mer der. Hos Mosaic Moon er klubbfagene fredet i ca. 4 måneder før de slippes for vanlig salg.

Begge klubbene gir meg tre forsyninger med garn, før medlemsskap må fornyes.

Moro er det hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det er liv, men et travelt et, så om kvelden er vi ganske pudding begge to. Stakkars G klør så fælt i munnen sin nå som siste hjørnetann skal opp, og sikler i bøtter og spann. Det fosser ut av munnen hans, og sikleklutene får virkelig kjørt seg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Hyggelig å lese oppdatering fra deg!

Skjønner det er travle dager, men håper du får tid til å nyte litt i hverdagene også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg aner ikke hva vedkommende sensor har røykt, men jeg fikk en A på rettssosiologieksamenen jeg hadde i Oslo for en knapp måned siden! :nigo:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...