Saeria Skrevet 6. november 2010 Forfatter #11801 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Det var oppdateringen sin, det! Har du blitt en habil strikker nå, eller er det mest garnet som frister? Jeg er vel blitt ganske habil. Har fått strikket en springtime in hollis-jakke, en tropical lily topp. og skal strikke en til (urk), to bukser, to luer og en tunika siden august. Jeg har konkrete planer for noe av garnet, og noe ligger på vent. Det er helt klart en ny dille da. Garn, altså. Venter også litt fiber, slik at jeg kan få prøve å håndspinne med teine. Det skjer nok i livet ditt for tiden ja. Gleder meg MASSE til å treffe deg igjen, tenk at det er over et år siden sist. :dåne: Ja, tenk at det er SÅ lenge siden. Jeg gleder meg veldig til å treffe dere, og tenk at endelig skal jeg få treffe store jenta di! Er helt utrolig at hun har blitt så stor, det nydelige lille gullet! Endret 6. november 2010 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 6. november 2010 #11802 Del Skrevet 6. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2010 Forfatter #11803 Del Skrevet 6. november 2010 Hei, katt. Håper alt står bra til med deg, jentene, mannen og den lille som er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. november 2010 Forfatter #11804 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilken garnklubb er du med i? Er det ok? Har vurdert det, men blir aldri enig med meg selv og får aldri gjort noe med det. Jeg er med i Mosaic Moon og Huckleberry knits. Er godt fornøyd med begge to. Hos mosaic moon er jeg med i boy/GN klubben og får ett hespe med mountain meadow garn. Hadde jeg hatt mer penger, hadde jeg villet ha to. Hus huckleberry får jeg garn annenhver måned. Der får jeg bilde av et multifarget og et ensfarget/semi-solid som jeg kan velge ett av, og så får jeg velge garnbase fra gang til gang. Det er ingen problem å etterbestille mer der. Hos Mosaic Moon er klubbfagene fredet i ca. 4 måneder før de slippes for vanlig salg. Begge klubbene gir meg tre forsyninger med garn, før medlemsskap må fornyes. Moro er det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. november 2010 #11805 Del Skrevet 8. november 2010 Kjempekos å få et lite livstegn fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. november 2010 Forfatter #11806 Del Skrevet 8. november 2010 Det er liv, men et travelt et, så om kvelden er vi ganske pudding begge to. Stakkars G klør så fælt i munnen sin nå som siste hjørnetann skal opp, og sikler i bøtter og spann. Det fosser ut av munnen hans, og sikleklutene får virkelig kjørt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. november 2010 #11807 Del Skrevet 9. november 2010 Hyggelig å lese oppdatering fra deg! Skjønner det er travle dager, men håper du får tid til å nyte litt i hverdagene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. november 2010 #11808 Del Skrevet 11. november 2010 Takk for i går, det var veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. november 2010 Forfatter #11809 Del Skrevet 11. november 2010 Takk, det samme, vennen! Og takk for de fine gavene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. november 2010 Forfatter #11810 Del Skrevet 15. november 2010 Se så FIN jeg er i de flotte gavene jeg fikk fra deg, "Tante" Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. november 2010 #11811 Del Skrevet 16. november 2010 Aaaw for en hjerteknuser du har der Saeria! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. november 2010 #11812 Del Skrevet 16. november 2010 Så fint de passet han i fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 16. november 2010 #11813 Del Skrevet 16. november 2010 Han er en skikkelig hjerteknuser!! Og så flink du er Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. november 2010 #11814 Del Skrevet 16. november 2010 Awww! G er kjempeskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2010 Forfatter #11815 Del Skrevet 16. november 2010 Takk. G passet veldig godt de fargene, Nótt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. november 2010 #11816 Del Skrevet 16. november 2010 Og så flink du er Nótt! Det er ikke sååå vanskelig faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2010 Forfatter #11817 Del Skrevet 16. november 2010 Flink er du uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. november 2010 #11818 Del Skrevet 16. november 2010 Flink er du uansett. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #11819 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg aner ikke hva vedkommende sensor har røykt, men jeg fikk en A på rettssosiologieksamenen jeg hadde i Oslo for en knapp måned siden! Endret 2. desember 2010 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. desember 2010 #11820 Del Skrevet 3. desember 2010 Wow! Grattis med A Saeria!! Hvilken duktig flicka! Du er vel midt i eksamenskjøret nå? hvordan går det med studiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå