Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått eksamen! Jeg husker vagt at noe sånt noe ikke var så kjekt ... Lykke til i praksis, da! Håper det ikke er for langt unna der dere bor. Har hørt at man kan risikere å måtte pendle under praksisperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Vi var heldigvis både samstemte og hadde gått grundig gjennom alle tenkelige, og utenkelige spørsmål vi kunne få, så vi klarte fint å svare for oss. I tillegg til at selve presentasjonen var så bra at vi fikk belyst det aller meste. :nigo:

Jeg skal heldigvis ikke langt unna i praksis. Det går direktebuss, og den tar vel en 20-30 minutter gjennom byen. Skal i praksis på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thænk ju.

Dagen i dag har vært tilbragt i barnehagen hvor jeg har malt. Dugnad, men jeg var eneste forelderen der i dag. Det var nå hyggelig uansett, og jeg og mannen har i grunnen jobbet inn våre 12 pålagte timer denne helgen.

Jaja...vi kommer nok til å bli med på de andre dugnadene når de måtte komme også. Det er jo greit å få det så koselig som mulig der, for G og de andre ungene sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Trives med familielivet, samtidig er det deilig åvære tilbake på sisteåret også, slik at jeg får litt input utenfra også. ;)

Takker for eksamensgratulasjoner. Er godt å ha det overstått. Tenkte å ringe praksisveileder i dag og hilse på. Er jo bare en uke igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

G har ikke vært i form i helga. Tennene har virkelig gitt han plager, og en gutt som er tett i naien, har masse slim i halsen, 40 + i feber og vondt, har det jammen ikke greit. I perioder har tempen vært rundt 38,5. Da har han klart å leke og utfolde seg litt, men ellers har han vært usedvanlig stille og rolig. han har til og med kost på fanget. LENGE!

Han har ikke sovet godt om natta, og da har jo ikke jeg heller sovet noe særlig da. Godt mannen har fått sove. Han snorket og stod i, så han har stått opp med G begge dagene.

Han skal også bli hjemme med han i morgen. Er nemlig litt dumt å måtte holde seg hjemme uka etter en har begynt i praksis. Det tar seg liksom ikke helt ut, all den tid en har mulighet til å la pappaen være hjemme.

Så får heller jeg ta neste runde med sykdom. Jeg skal ta neste runde med planleggingsdag også. Det faller sammen med en studiedag, så da får studiene bare seile sin egen sjø, rett og slett.

Nå har G nettopp lagt seg. Med 40,2 i feber. Han er ganske så pjusk, gullet vårt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk, jenter! Elsker St.Lucia. Er kun den og oliven som beholdes her. Sjokolade drar til Honesty, og de to andre skal på tur til ei på et annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...