Saeria Skrevet 2. september 2010 Forfatter #11741 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde ikke vært dumt det heller. Hei, medz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 5. september 2010 #11742 Del Skrevet 5. september 2010 Kjekt å lese om G sin gode barnehagestart. Stakkars pappaen med svart samvittighet, da Her er det jeg som leverer, men den ene gangen pappaen var med, og C gråt, spurte han om han kunne ta henne tilbake igjen fra barnehage"tanten" (liker ikke helt det uttrykket, men det var en dame, så da). Det gikk jo ikke. Jeg var den "harde" og sa: Kom mannen, så går vi! Det var visst uvanlig at mammaen var den hardeste ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2010 Forfatter #11743 Del Skrevet 5. september 2010 Ja, det er nok det. Jeg for min del må innrømme at det er litt deilig også, å ikke være oppi han 24/7, og det er så utrolig herlig å hente han og se at han koser seg noe så vannvittig i barnehagen. Jeg er overbevist om at han lærer utrolig mye av det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. september 2010 #11744 Del Skrevet 5. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2010 Forfatter #11745 Del Skrevet 5. september 2010 Hei, Katt. Hvordan går det med deg og lille bollen i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 5. september 2010 #11746 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg merker at I har utviklet seg sånn etter barnehagestarten. Hun er plutselig blitt interessert i leker, og kjørte med bil på gulvet hos besteforeldrene i dag. Hun er også veldig flink til å drikke av kopp, og begynner å skjønne hvilken vei skjeen skal inn i munnen. Nå gjelder det bare å få mammaen litt mindre stresset av rot, som for eksempel havregrøt absolutt overalt, eller prim i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. september 2010 #11747 Del Skrevet 5. september 2010 Hei, Katt. Hvordan går det med deg og lille bollen i magen? Joda, det humper og går. Er 9+noe nå, og merker at jeg ikke er så stuptrøtt lengre. Kvalmen er der fortsatt, men bedre. Fremskritt . Har lyst til å se hjerteslag. Vi har bestilt UL i uke 12. Har ikke lyst til å bli helt offisiell før jeg vet at det er liv inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2010 Forfatter #11748 Del Skrevet 5. september 2010 Prim i ørene er jo stas da. Skjønner godt dere vil vente med å offentliggjøre til dere er kommet til uke 12. Vi ventet ikke så lenge ift. nærmeste familie, men vi hadde alt sett et bankende hjerte, og da er sjansen minimal for at noe går galt. Det var i uke 7/8, og da er de fleste over den mest utrygge perioden. Kvelden har blitt brukt til å bake eplekake etter gefühlprinsippet, og den ble faktisk god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. september 2010 #11749 Del Skrevet 5. september 2010 En del av den nærmeste familien vet det, og et par av kollegene mine. Men jeg tenkte mest på å si fra på jobben + si fra til min faste arbeidsgiver som jeg jo skal tilbake til fra nyttår. Det begynner nok å bli synlig om ikke så altfor lenge, så vi klarer ikke å holde det hemmelig så lenge som vi kanskje kunne ønske. Da jeg ventet nr. 1 var jeg vel halvveis før det begynte å synes, nå er jeg i tiende uke og får ikke igjen knappen på buksa . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2010 Forfatter #11750 Del Skrevet 5. september 2010 Sånn er det å være tredjegangs. Poff, så er magen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. september 2010 #11751 Del Skrevet 6. september 2010 Nå gjelder det bare å få mammaen litt mindre stresset av rot, som for eksempel havregrøt absolutt overalt, eller prim i ørene. Ja, den er vanskelig Jeg måtte sette meg selv noen regler, for at han skulle få lov til å lære å spise selv. F.eks aksepterte jeg søl og grising på bordet, men ikke på gulvet. Også hjalp det godt å ha vaskerom rett ved kjøkkenet. Det var under 2 meter å bære barnet fra stolen til stellebordet for vask, og det tar man lett med strake armer. Hadde det ikke vært for disse tingene hadde jeg vel insistert på å fortsatt mate ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. september 2010 Forfatter #11752 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. september 2010 #11753 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg synes det er deilig, jeg også, men forløpig har ikke barnehagestarten gått så greit som jeg hadde håpet, så det har ikke blitt så mye tid "i fred". Men jeg får stole på at det kommer til å ordne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. september 2010 Forfatter #11754 Del Skrevet 6. september 2010 Det går seg til etterhvert. I dag smilte han ved levering, selv etter en hel helg uten. Litt mindre festlig var det å få telefon fra barnehagen hvor vi fikk vite at han hadde fått øyebetennelse. Dagen har så blitt tilbragt i venting på legen på legevakten. Køen var såpass at vi gikk på Peppes. Der satte han til livs et halvt glass eplejuice, og nesten en hel barneporsjon med pasta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 14. september 2010 #11755 Del Skrevet 14. september 2010 Snille, søte Saeria! Tuuuuuusen takk for bleien!! Den kom på lørdag, men jeg er så treg for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. september 2010 Forfatter #11756 Del Skrevet 14. september 2010 Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2010 Forfatter #11757 Del Skrevet 17. september 2010 Muntlig eksamen er vel overstått, og det gikk så fint, så. Bestått. Det var en tverrfaglig eksamen, og vi jobbet tverrprofesjonelt med deltakere fra alle de helse- og sosialfaglige studiene representert. Deilig...Om halvannen uke er det praksis! IIIIK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 17. september 2010 #11758 Del Skrevet 17. september 2010 Muntlig eksamen er vel overstått, og det gikk så fint, så. Bestått. Det var en tverrfaglig eksamen, og vi jobbet tverrprofesjonelt med deltakere fra alle de helse- og sosialfaglige studiene representert. Deilig...Om halvannen uke er det praksis! IIIIK! Gratulerer med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2010 Forfatter #11759 Del Skrevet 17. september 2010 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. september 2010 #11760 Del Skrevet 17. september 2010 Gratulerer så mye med bestått eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå