Honesty Skrevet 9. mai 2010 #11381 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Ja!!! Pris? Hos Muksut liker jeg faktisk borrelåsbleiene best, men I har plutselig blitt så smal rundt magen at borrelåsene møtes helt foran, i S/M. Det har kanskje noe med matnekt og rampestreker å gjøre? Hun jakter febrilsk på boden, for der er det veldig spennende. Endret 9. mai 2010 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #11382 Del Skrevet 9. mai 2010 Om ikke annet kan jeg jo avse noen brukte om ikke så lenge, da blir det fine, billige bleier på deg. Søster solgte nemlig maaaange bleier til O'Hara, så hun trenger ikke noe nytt den første tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #11383 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja!!! Pris? Hos Muksut liker jeg faktisk borrelåsbleiene best, men I har plutselig blitt så smal rundt magen at borrelåsene møtes helt foran, i S/M. Det har kanskje noe med matnekt og rampestreker å gjøre? Hun jakter febrilsk på boden, for der er det veldig spennende. Jeg kjøpte den på salg til 150 kroner, og har bare vasket den for å få den ren og klar til bruk. G bruker også S/M enda. Er det greit at du får den for samme pris jeg gav? Da legger jeg den sammen med den/de du skal prøvelåne av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 9. mai 2010 #11384 Del Skrevet 9. mai 2010 Jada, det er greit. Men det blir vel en stund til den kan brukes, kan jeg tenke meg. Muksut har de fineste bleiene av alle, og de funker mye bedre med P'tit-innleggene enn med Muksuts egne innlegg. Nå skal jeg teste ut bambusfrotteinnleggene fra Eco Earth for å se om de holder mål, men det er lurest når vi er hjemme siden de bare er vasket en gang foreløpig. Jeg har sikkert kontonummeret ditt i loggen i nettbanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #11385 Del Skrevet 9. mai 2010 Da sender jeg opp en green sprout nighty night (vi putter i ett eco bambusfleece i tillegg), en bsrb TIAN (putt i ett eco fleece der også første natta, den er ikke 100% innvasket enda) og Muksut. Snappi følger også med til TIAN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 #11386 Del Skrevet 10. mai 2010 Om ikke annet kan jeg jo avse noen brukte om ikke så lenge, da blir det fine, billige bleier på deg. Søster solgte nemlig maaaange bleier til O'Hara, så hun trenger ikke noe nytt den første tiden. Det hadde jeg satt veldig stor pris på ja. Og forresten hvor mange ganger bør blåkant vaskes for å være skikkelig innvasket??? Fikk tak i fire når det var real nappy week. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #11387 Del Skrevet 10. mai 2010 De er skikkelig innvasket etter en 8-10 ganger, men er gode lenge før den tid. Egentlig er de gode fra start. Nå strever G med å prøve å få knærne inn under seg. Ikke helt vellykket, men han fortsetter å prøve. I går baijset han på besteforeldrenes toalett for første gang. Gjett om farmor var stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 #11388 Del Skrevet 10. mai 2010 Da holder det med vasking av dem før bruk nå da og kan fint brukes. Nå skal bare ullbuksene jeg har kures før bruk, så er vi klare for formsydd på natten. Kan tenke meg farmor var stolt da ja. | Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. mai 2010 #11389 Del Skrevet 10. mai 2010 Får gratulere med 9 mnd gammel G her også da, selv om jeg har gjort det på skravletråden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #11390 Del Skrevet 10. mai 2010 Takk, Soon! Nótt: Etter vask er de klare, og det er genialt! Blir moro med formsydd og ull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 10. mai 2010 #11391 Del Skrevet 10. mai 2010 Herlighet, her må man henge med i svingene om man skal holde seg oppdatert . Får visst bare kjøre på med en liten en til, slik at jeg også kan prøve ut tøybleier . Ikke aktuelt med søsken til G, altså? Skjønner motforestillingene dine, men barseltiden går jo over, og de herlige barna har man i maaaange år etter at den kjipeste perioden er slutt. Og så er det jo fint for barna å ha søsken da, som de kan ha hele livet. Men lett for meg å si, kanskje, som drømmer om en nr. 3.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #11392 Del Skrevet 10. mai 2010 Ikke aktuelt enda hvertfall. Frister ikke i det hele tatt! Hadde mannen kunne tatt barseltiden, så kunne jeg vurdert det, men det går jo ikke. Selv om det var kjempekos med nyfødting, så var det også en av de mer bedritne periodene i livet mitt. Sånn når jeg ser tilbake på det, så var jeg grådig flink å holde fasaden da. Ikke noen overraskelse, for det er vel en kunst jeg mestrer til de grader! Nei, unger skulle kommet ferdig levert 6 mnd. gamle! Så får jeg heller bare ha blitt snytt for graviditet og føding. Om det ikke blir noen søsken, så er det nå slik at det bruker å bli folk av enebarn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 #11393 Del Skrevet 10. mai 2010 Gratulerer med 9 måneder gammel gutt ja, utrolig hvor fort den tiden har gått. Du er ikke alene om å ikke ønske søsken til den lille ennå, her er det heller ikke aktuelt. Det har med med bekkenløsningen under svangskapet og selve fødselen å gjøre enn barselstiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #11394 Del Skrevet 10. mai 2010 Glad jeg ikke er alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 #11395 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg tenker som deg, det blir nå folk av enebarn også. Snakket faktisk om dette med søsken til vesla i helgen, og vi var begge enige om at det ikke var snakk om ennå. Som jeg sa, hadde det ikke vært for bekkenløsningen kunne jeg fint vært gravid igjen, MEN bekkenløsningen hemmet meg utrolig mye. Og det gjør den jo sånn sett ennå dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #11396 Del Skrevet 10. mai 2010 Skjønner godt at bekkenløsning ikke frister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 #11397 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei det gjør ikke det, men det gikk jo bra denne gangen - heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 10. mai 2010 #11398 Del Skrevet 10. mai 2010 Det blir helt klart folk av enebarn også . Og man skal jo helt klart ville ha flere barn, ikke bare presse seg gjennom noe man ikke orker fordi man bør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #11399 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja, kommer lysten på flere, så blir det nok det. Da blir det i såfall veldig aktiv ! Nå er planen å få time hos gynekolog så snart jeg får penger jeg synes jeg kan avse til det. Vi har enda gummi i skuffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 11. mai 2010 #11400 Del Skrevet 11. mai 2010 Ikke aktuelt enda hvertfall. Frister ikke i det hele tatt! Hadde mannen kunne tatt barseltiden, så kunne jeg vurdert det, men det går jo ikke. Selv om det var kjempekos med nyfødting, så var det også en av de mer bedritne periodene i livet mitt. Sånn når jeg ser tilbake på det, så var jeg grådig flink å holde fasaden da. Ikke noen overraskelse, for det er vel en kunst jeg mestrer til de grader! Nei, unger skulle kommet ferdig levert 6 mnd. gamle! Så får jeg heller bare ha blitt snytt for graviditet og føding. Om det ikke blir noen søsken, så er det nå slik at det bruker å bli folk av enebarn også. Enebarn er fine barn! Og greie! Og snille! Så det såh! Og lille G er jo blitt stor!! Skikkelig skjønn Her har mannen begynt å snakke om nummer to, og jeg ber han pent om å vente til nummer en er kommet, og jeg betviler det blir noen flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå