Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så du bleien med drager hos lillegullbleier? (tråd på forumet). Jeg tenkte på deg umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kinesiske drager. Ikke min favoritt, men bobledyrene er søte, selv om retroelefantene er favoritten hos Muksut. Liker epler også, men har ikke den.

Kan ikke forsvare noe mer kjøp (enda) heller, og kontoen er skrapa... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får solgt alle disse bleiene igjen, hvis ikke tror jeg ikke det blir mye økonomisk fornuftig med tøybleier :ler:

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som har sagt at det skal være økonomisk fornuftig, da? :engel: Det er et ganske godt bruktmarked for tøybleier, men enkelte av oss er litt for late til å legge ting ut for salg. Men de kan jo også brukes til flere barn, og da vil jo prisen gå ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å selge går helt fint. Eller de kan brukes til flere barn, om det skulle bli aktuelt. Akkurat nå er det så uaktuelt som det kan bli! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk spør om vi tenker på søsken, så svarer jeg at det ikke er aktuelt. Og da får jeg alltid den samme kommentaren; det var jo ikke aktuelt med den første ungen heller..!

Og hva kan jeg si da? Lillegutt var en oj, men gud så glade vi er for at naturen bestemte for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var også G en overraskelse, langt i fra planlagt, men det kjæreste i livet vårt.

Samtidig betyr ikke det at vi er klare for flere, nei. Å gå gravid er greit. Å føde, er greit. Det er barseltiden jeg ikke vil ha på ny. Selv om det var mye fint da også, så var det en tid jeg ikke vil ha om igjen. Snakk om unntakstilstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt forstå, selv om jeg ikke har barn selv tror jeg nok kanskje det er greit å få hele barseltiden litt på avstand. Det er sikkert koselig med de små, men det er jo slitsomt også virker det som.

Synes du er veldig flink jeg. :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så har du meg hvor barselstiden bare har vært kos omtrent hele tiden. :klø: Er nok unntaket jeg tror jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nå var det utenforstående som ødela en del for min del, pluss dødsfall og diverse småting som satt preg på tiden.

Allikevel kan jeg klare meg uten den tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har gutten for alvor oppdaget at det er moro å krype etter katten! Katten stakkar hadde ingen tro på på at guttungen kom til å nå han, så han snudde ryggen til et lite øyeblikk. Når han snudde seg tilbake, var G bare 30 cm fra å nå den fine, grå pelsen hans.

Gjett om det var en katt som fikk passe panikkangst! :ler:

Siden har katten være veldig påpasselig med å ha babyen under oppsikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som om jeg vil ha de ekle greiene. Jeg mobber jo denslags. :opplyser:

Jeg liker pizza med chorizo, grillet paprika og cheddar. Eller biffstrimler, tomat og gorgonzola, eller, eller....

Men i dag ble det litt koldtbordaktig. Vi skulle ha carbonara, men jeg ble akutt lat, så det ble heller hjemmebakt brød, røkt laks, spekeskinke, kokte egg, hummus og div. grønnsaker. Not bad at all. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vi har en enkel variant med kjøttdeig. Spareblussvarianten.

Sa noen ufortsette utgifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har gutten for alvor oppdaget at det er moro å krype etter katten! Katten stakkar hadde ingen tro på på at guttungen kom til å nå han, så han snudde ryggen til et lite øyeblikk. Når han snudde seg tilbake, var G bare 30 cm fra å nå den fine, grå pelsen hans.

Gjett om det var en katt som fikk passe panikkangst! :ler:

Siden har katten være veldig påpasselig med å ha babyen under oppsikt. ;)

Synes jeg ser katta deres ja. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...