Saeria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #2841 Del Skrevet 16. juni 2005 Fant en fin side med litt bilder og sånn fra Libanon. Jeg skulle egentlig ha skrevet litt mer i forrige innlegg, men så mista jeg det. :evil: vel, anyway...here goes! Jeitagrottene og litt mere Libanonting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. juni 2005 #2842 Del Skrevet 16. juni 2005 Grattis med ferie!!!! For en deilig følelse. Jeg krysser fingrene for at du får den jobben!!! For en fæl drøm forresten. Trodde du bare skulle drømme koselig som det å gifte seg jeg Ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #2843 Del Skrevet 16. juni 2005 Takk, Glossy. Det var i grunnen rart at drømmen ikke var ekkel, men det var som om jeg visste jeg hadde kontrollen. :o Uansett så er ikke mine drømmer noe en kan bli klok på. Drømmer så utrolig mye rart. Håper jeg får jobben jeg også. Har sendt ut en ny søknad i dag, på en annen butikkjobb. (herreklær) Skal bli spennende å se hva som skjer. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. juni 2005 #2844 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg så i går at hovedoppslaget i BA var noe som: Her er alle sommerjobbene. Noe i den duren. Har du sett det? Anyweeei, deilig med sommerferie? Håper bare sola gidder å komme en tur til Bergen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #2845 Del Skrevet 16. juni 2005 Neeeeeeiiiiii!!!!! Den har jeg IKKE sett! :o Og jeg som gikk forbi maaaaassssse aviser i går! :oops: :oops: :oops: Sjekke ba.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #2846 Del Skrevet 16. juni 2005 Tenk å bli sendt på leir for å "bli frisk", etter en endelig har turd å fortelle foreldrene sine at en er homofil. Synes dette er trist. Så dette på Aktuelle saker forumet, og måtte bare legge det inn i boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #2847 Del Skrevet 16. juni 2005 Saeria har fått seg blog! http://blog.myspace.com/saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
instance Skrevet 16. juni 2005 #2848 Del Skrevet 16. juni 2005 Flott at du slapp å komme opp til eksamen! Det er noe herk! Og gjett om jeg er misunnelig på alle som har ferie nå! Jobber hele juni, og må stå opp 06.45... Alt som er før syv er for tidlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juni 2005 #2849 Del Skrevet 17. juni 2005 vel, anyway...here goes! Jeitagrottene og litt mere Libanonting Vakre, vakre grotter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. juni 2005 #2850 Del Skrevet 17. juni 2005 Saeria har fått seg blog! http://blog.myspace.com/saeria My Space = MSN = ondt ihht Opera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #2851 Del Skrevet 17. juni 2005 Jaja...Ville skrive til Zack, og da måtte man være med...Så vips...min egen lille blog. Regner med at det aller meste skrives her anyway. Denne boka er jo så godt innarbeidet, og er en del av livet mitt nå. Og her har man jo verdens beste besøkende. *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. juni 2005 #2852 Del Skrevet 17. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juni 2005 #2853 Del Skrevet 18. juni 2005 Innom for å ønske deg en super god lørdags kveld!! Her blir det film og snop !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #2854 Del Skrevet 18. juni 2005 Takk, vennen. Blir ikke noe farting på meg heller, men vi har noen venner over. DE skal drikke litt øl, og jeg skal ta meg et par cider. Så har vi litt snop på lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. juni 2005 #2855 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvordan gikk det forresten med hus salg??? Tusen takk for at du tipset oss!!! Nå er det fotball og kinamat hos mor! Ha en fin søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #2856 Del Skrevet 19. juni 2005 De skal ha visning i begynnelsen av juli, så de styrer og ordner sånn at det skal se pent ut. Ellers har vi hatt pusen vår ute for første gang. HAn syntes det var kjempespennende, helt til han kom seg bak et gjerde høyt over bakken og ikke fant veien tilbake. Da måtte pappaen komme for å vise han veien hjem. Så løpte han rett hjem, og la seg på gulvet. Litt mye action på en da. Kose dere med kinamat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. juni 2005 #2857 Del Skrevet 19. juni 2005 Så gøy med ny pus!! Må ta bilde så vi kan se Ja det var jammen god kina mat. Men jammen så mett jeg ble MÅÅ være maten sin feil ja! Nå har jeg iallefall gått tur så da er magen ok igjen, og ikke misnt tatt sol. For været er det jo IKKE til å stole på!! VIL HA SOL!!! Ha en super søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #2858 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei, Glossy! :D Ja, pusen er søt. Løpte ut og inn 5 ganger i går. Han er ikke ny, men man må ha de inne i to uker når en har flyttet til nytt sted. Bilde av brelusen ligger i albumet. Han har hvertfall skjønt hvor han skal gå når han vil ut og inn. Dagen i dag blir vel ikke fylt med så mye greier. Skal høre om de trenger hjelp på butikken nede i gata. Og jeg som blir så sjenert når jeg skal spørre om sånt. :oops: Men det går vel på et vis. Blir det bedre vær skal jeg gå til treningssenteret. Har ikke vært der på alt for lenge, og jeg burde skamme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juni 2005 #2859 Del Skrevet 20. juni 2005 Så gøy med ny pus!! Må ta bilde så vi kan se She's way ahead of you! :-P Bilder av pusen hennes kan du se her og her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. juni 2005 #2860 Del Skrevet 20. juni 2005 Lykke til med jobbsøking! Det går nok fint skal du se. Hvis de mangler folk, så blir de super glade for at du stikker innom vet du! Haha, Tito altså! Så fin farge han har. Også så kul han er oppå bokhylla! Håper han fikk tunfisk. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå