Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med ferie!!!! For en deilig følelse.

Jeg krysser fingrene for at du får den jobben!!! For en fæl drøm forresten. Trodde du bare skulle drømme koselig som det å gifte seg jeg :wink:

Ha en super dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Glossy.

Det var i grunnen rart at drømmen ikke var ekkel, men det var som om jeg visste jeg hadde kontrollen. :o Uansett så er ikke mine drømmer noe en kan bli klok på. Drømmer så utrolig mye rart.

Håper jeg får jobben jeg også. Har sendt ut en ny søknad i dag, på en annen butikkjobb. (herreklær) Skal bli spennende å se hva som skjer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg så i går at hovedoppslaget i BA var noe som: Her er alle sommerjobbene.

Noe i den duren. Har du sett det?

Anyweeei, deilig med sommerferie? Håper bare sola gidder å komme en tur til Bergen snart! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeiiiiii!!!!! Den har jeg IKKE sett! :o

Og jeg som gikk forbi maaaaassssse aviser i går! :oops: :oops: :oops:

Sjekke ba.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at du slapp å komme opp til eksamen! Det er noe herk! Og gjett om jeg er misunnelig på alle som har ferie nå! Jobber hele juni, og må stå opp 06.45... Alt som er før syv er for tidlig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...Ville skrive til Zack, og da måtte man være med...Så vips...min egen lille blog. Regner med at det aller meste skrives her anyway. Denne boka er jo så godt innarbeidet, og er en del av livet mitt nå. Og her har man jo verdens beste besøkende. ;)

*klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, vennen.

Blir ikke noe farting på meg heller, men vi har noen venner over. DE skal drikke litt øl, og jeg skal ta meg et par cider. Så har vi litt snop på lur. ;):sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det forresten med hus salg??? Tusen takk for at du tipset oss!!!

Nå er det fotball og kinamat hos mor! Ha en fin søndagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal ha visning i begynnelsen av juli, så de styrer og ordner sånn at det skal se pent ut. ;)

Ellers har vi hatt pusen vår ute for første gang. HAn syntes det var kjempespennende, helt til han kom seg bak et gjerde høyt over bakken og ikke fant veien tilbake. Da måtte pappaen komme for å vise han veien hjem. :ler: Så løpte han rett hjem, og la seg på gulvet. Litt mye action på en da. :ler:

Kose dere med kinamat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med ny pus!! Må ta bilde så vi kan se :ler:

Ja det var jammen god kina mat. Men jammen så mett jeg ble :roll: MÅÅ være maten sin feil ja!

Nå har jeg iallefall gått tur så da er magen ok igjen, og ikke misnt tatt sol. For været er det jo IKKE til å stole på!!

VIL HA SOL!!! :sur:

Ha en super søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Glossy! :D

Ja, pusen er søt. Løpte ut og inn 5 ganger i går. Han er ikke ny, men man må ha de inne i to uker når en har flyttet til nytt sted. Bilde av brelusen ligger i albumet.

Han har hvertfall skjønt hvor han skal gå når han vil ut og inn. ;)

Dagen i dag blir vel ikke fylt med så mye greier. Skal høre om de trenger hjelp på butikken nede i gata. Og jeg som blir så sjenert når jeg skal spørre om sånt. :oops: Men det går vel på et vis. ;)

Blir det bedre vær skal jeg gå til treningssenteret. Har ikke vært der på alt for lenge, og jeg burde skamme meg. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ny pus!! Må ta bilde så vi kan se  :ler:

She's way ahead of you! :-P

Bilder av pusen hennes kan du se her og her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbsøking! Det går nok fint skal du se. Hvis de mangler folk, så blir de super glade for at du stikker innom vet du!

Haha, Tito altså! :ler: Så fin farge han har. :) Også så kul han er oppå bokhylla! Håper han fikk tunfisk. :wink:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...