Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Faktisk ser de på Norge som sitt andre hjemland, selv om de fleste aldri har vært i Norge. :o

Hvorfor gjør de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

By the way......

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Jeg bare lurer på i hvilken av disse kategoriene jeg faller inn......?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge var et av de landene som var sterkt representert gjennom FN i Libanon under krigen. Det som var spesiel med nordmennene var at de bidro sterkt til den lokale økonomien. De handlet med libaneserne, de hadde mye kontakt med lokalbefolkningen der de var, og de hjalp dem mye med å få tak i nødvendigheter og annet de trengte. Mange libanesere fikk jobb hos de norske i leirene og dermed fikk de god inntekt og en mer sikret fremtid. Butikker blomstret opp når nordmennene handlet. De beskyttet de lokale ved å la de slippe inn i leirene og til bomberom når krigingen var som verst.

I ettertid har nordmenn startet flere utviklingsprosjekter, og dette har hjupet de fattigere landsbyene mye. Nordmennene har kort sagt vært en solid støtte for libaneserne. Barn har vokst opp i beina på norske FN soldater, og vi har vist oss som ærlige, engasjerte mennesker som bryr oss om landet deres og hvordan det går med libaneserne fremover. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way......

Jeg bare lurer på i hvilken av disse kategoriene jeg faller inn......?? :wink:

:ler: Søt du er :D Vel..hvis du ikke er en liten trollkvinne eller druid, så er du nok en av the good folks som besøker meg...det være seg menneske, alv, halfling eller en annen art med gode intensjoner. ;) Men aller først er du verdens flotteste Tex. Ingen over. Ingen ved siden! :D

Det må jo sies at Saeria har de søteste og skjønneste besøkende i heeeeeele verden! Så det så! :ler: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Linn3C.

*lusker seg inn i linns dagbok, for hun har nemlig lest om bryllupet...og skal nå gratulere litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stressa Saeria nå! :o

Vi skal som dere alle vet flytte i nyinnkjøpt kåk den første. Vi søkte derfor om et forbrukslån for å dekke avgiftene og omkostningene siden den type boliglån vi kunne få ikke dekket disse, og forbrukslån var den eneste muligheten vi hadde.

Dagen før vi reiste fikk vi vite at vi hadde fått avslag på søknaden. Ergo måtte vi ha kausjonist. Kjempekjipt siden vi ikke vill trekke andre inn i dette. Seffers glemte vi telefonnummeret til bankdamen når vi skulle reise. Vi hadde fått snakka med min mor og stefar, og de sa seg mer enn villig til å stille sin bolig som garanti for oss. Min stefar tjener godt, og mye mer enn foreldrene hans, derfor gikk vi til mine.

Når vi kom hjem gav vi lyd fra oss til bankdamen, og spurte hvilke papirer hun trengte. Vi noterte dette og ringte mamma som fikk eldste søstera mi til å kjøre ned med papirene til båten min stefar jobber på. Han er jo typisk nok ute på jobb denne uka, og kommer ikke hjem før den første.

Disse skulle han fakse over til bankdamen, men i dag fikk jeg vite at faksen har streika! :evil: Nei, og nei!

Jeg må da ringe min stefar. Be søstera mi om å hente papirene og fakse de fra jobben sin! Problemet er at jeg ikke får tak i han, og når jeg ringte båten, sa de jeg hadde ringt feil. Jeg vet ikke om han jobber på den ene eller andre av to båter. Jeg har bare nummeret til den ene. Ringte så søstera mi, men hun har det kjempetravelt og sa hun skulle ringe meg senere! Stressa! Stressa! Stressa! :o

Bankdama bør få papirene i dag, sånn at jeg kan møte henne i morgen. Signaturene på lånepapirer må være originaler og gå via post! Ergo kjempedårlig tid! Papirene må sendes til Haugesund, bringes til båten når de har pause i Haugesund, signeres og sendes via posten tilbake! Alt før den første, og det er bare en uke til! I tillegg har jeg snart eksamen, vi skal flytte, og dette er rimelig pes!

Saeriamannen har en kjempehastesak på jobben, og må sitte laaaange dager for å bli ferdig. Dette også til den første! *Kjenner hjertekrampene komme snikende*

Jeg tror alikevel dette skal gå bra, for det må det!

Nei, uff altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har begynt å ordne seg nå. Jeg har fått tak i både min stefar og søster. Hun er på vei for å hente papirene, og skal fakse de med en gang. Etterpå ringer hun for å bekrefte det hele. Så det ordner seg for snille jenter. :)

Takker for trøsten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ordner seg - det er ikke noe gøy med sånt som skjer i siste liten. :klem:

Nei, det var det ikke. Men nå skal bankdamen ringe meg i morgen sånn at vi kan avtale et snarlig møte. :D Forhåpentligvis senere på dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.bt.no/innenriks/article371095 :o

Nei, stakkars menn. De klarer ikke lage maten sin selv, derfor må de ty til vold når konemor er sliten og ikke orker å ha middagen klar når mannen er hjemme fra jobb.

Hun har naturligvis vært på jobb selv, men det spiller ingen rolle. Og konemors uanstendige oppførsel fører jo selvfølgelig til at mannen må kjøpe seg sex. Det er jo helt forståelig.

Ja disse lokalpolitikerne, og hva de får seg til å si. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har noen av de mest fascinerende øynene. Wouldn't mind havin' him for a night. :sjarmor:

Se bare her og her. *sikle* :wow:

Fant ut at den siste smileyen var bedre enn :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Han har fine øyne ja.

Er ikke meg i mot å sikle på resten heller. Stor, sterk mann som det. Han holder seg godt også. :sjarmor: Jaggu er det en del bra mannebein der ute. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han var ekkel jeg........

Hehe. Det er litt sånn enten eller med han. Enten lar en seg fascinere av de øynene som føles som om de trenger gjennom deg, ellers så vemmes man. ;)

Ingen konkurranse herfra!!

Får jeg har godbiten helt for meg selv?! :D :hoppe::sjarmor:

Åssen går det med papirmølla?

Joda. Det går fint. Nærmer seg slutten nå, heldigvis. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har noen av de mest fascinerende øynene. Wouldn't mind havin' him for a night. :sjarmor:

Se bare her og her. *sikle* :wow:

Fant ut at den siste smileyen var bedre enn :sikle:

Hver sin smak. ;)

Syntes ikke det var noe spesielt med ham, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...