Bokalven Skrevet 15. mai 2005 #2721 Del Skrevet 15. mai 2005 Nå sitter dere snart oppe i luften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. mai 2005 #2722 Del Skrevet 17. mai 2005 GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mai 2005 #2723 Del Skrevet 17. mai 2005 Håper du har det fint i Libanon, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. mai 2005 #2724 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei! Håpar du kosar deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. mai 2005 #2725 Del Skrevet 18. mai 2005 Håper jeg og! På lørdag drar jeg til Roma. Gleder meg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 20. mai 2005 #2726 Del Skrevet 20. mai 2005 Nå var du helt nede på side to igjen Det kan vi ikke ha noe av vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mai 2005 #2727 Del Skrevet 20. mai 2005 Nå har du vært borte i snart en uke... Du er savnet! Håper du har det bra i Libanon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
instance Skrevet 22. mai 2005 #2728 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei! Håper du har det bra i Libanon! Det er nok en sterk opplevelse å være der! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. mai 2005 #2729 Del Skrevet 22. mai 2005 Savner deg fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2005 #2730 Del Skrevet 23. mai 2005 Håper du har det fint i Libanon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. mai 2005 #2731 Del Skrevet 23. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2732 Del Skrevet 24. mai 2005 Heisann folkens. Tusen takk for at dere har holdt litt liv i boka mi, og for alle de koselige jeg savner deg meldingene. Turen var kort sagt fantastisk! Et utrolig flott land som jeg anbefaler alle å besøke. Jeg kommer med et milelangt referat senere, men nå er nok flytting og eksamener og å ordne de siste lånepapirene som må komme først. Jeg går travle tider i møte, men rekker nok innom KG for å hilse litt på dere alle. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 24. mai 2005 #2733 Del Skrevet 24. mai 2005 Velkommen hjem - du har vært dypt savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #2734 Del Skrevet 24. mai 2005 Endelig !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. mai 2005 #2735 Del Skrevet 24. mai 2005 Velkommen hjem, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2736 Del Skrevet 24. mai 2005 Takk jenter! Dere er søte. En stoooor bukett :dagensrose: til hver og en av dere. Litt godt å være hjemme også. Normal mat, normal mage og normale tilstander. Etter vi er ferdige med flyttingen legger jeg sikkert ut noen bilder fra turen vår her. Vi har sett på masse gamle ruiner i Saida, Tyr, Byblos og Tripoli. I byblos var den eldste bosettingen 8000 år gammel. Da var de sofistikerte, mens i norge begynte vi så smått å bo i huler som jegere og samlere. Ellers har vi sett nesten hele landet fra nord til sør, og øst til vest. Vi har besøkt, Beirut, Saïda, Tyr, Ebel-es Saqi, Tebnine, Byblos, Tripoli, Mount Labnon hvor statuen av Lady of Lebanon stod, Jeita grottene, The Cedars (En cedertreskog, med libanesisk ceder, hvorav det eldste treet var 6000 år), vinslottet Xsara i Bekaa dalen, og vi har sett magedans rett utenfor Beirut i Joyñe. En super tur! Helt fantastik, og som nordmann er en alltid velkommen. Særlig blant de som husker krigen. Mange av libaneserne i sør libanon snakker norsk, og vi ble invitert på kaffe første dagen i Saqi. :D Så denne turen skal jeg leve lenge på. I tillegg til den flotte turen vil jeg nå få hjelp til å få ut papirer fra New York som forklarer hva som egentlig skjedde da min far ble sendt til Haifa og døde. Bare gode ting altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #2737 Del Skrevet 24. mai 2005 Får jo faktisk lyst til å reise dit........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2738 Del Skrevet 24. mai 2005 Kanskje du får gjort det en gang i løpet av livet. Reisebyråene har så smått begynt å oppdage Libanon igjen. Det var jo et turistmekka før. Så nå er det ikke lenge til før de større kjedene begynner sine flyvninger dit. Regner med at de vil vente til etter valget i slutten av måneden for å se hva som skjer. Rafi Hariri (eks. presidenten) ble jo drept i et attentat på Valentines day og nå er det valg gijen. Snakket med ei lokal jente som sa at vinneren av valget omtrnt var gitt på forhånd. De fleste regnet med at Saad Hariri kom til å vinne. Det er da Rafis 35 år gamle sønn, og siden han som sin far var i mot Syria så går nok landet lysere tider i møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. mai 2005 #2739 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei og velkommen hjem!! Høres ut som en super tur! virkelig mye du harrukket å oppleve ja. Her hjemme har du ikke gått glipp av så mye annet en regn og kaldt! Lykke til med flytting og eksamens lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #2740 Del Skrevet 24. mai 2005 Hørte det hadde vært ganske surt i Bergen, så jeg er glad jeg fikk nyte litt godvær sørpå i stedet. Feiringen av 17. mai i Saqi var flott den. Sol og bare fryd. Faktisk feirer lokalbefolkningen nasjonaldagen vår som om det skulle vært dens egen, så det sier vil litt om hvor glade de er i Norge og nordmann. Faktisk ser de på Norge som sitt andre hjemland, selv om de fleste aldri har vært i Norge. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå