Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nok ikke mye nytelse her i gården, hvis man ser bort i fra til at jeg fikk sove til 10.15. (Våkna et par ganger før da ;) )

Nei, her skrives det på eksursjonsrapport. det går greit. Er snart ferdig, så skal jeg rette litt på noen øvelser, skrive de ut, tegne og fargelegge litt og så har jeg fri... Akkurat nå er det lunsj og KG kos. Men lunsjen er snart over da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke mye nytelse her i gården, hvis man ser bort i fra til at jeg fikk sove til 10.15. (Våkna et par ganger før da ;) )

Nei, her skrives det på eksursjonsrapport. det går greit. Er snart ferdig, så skal jeg rette litt på noen øvelser, skrive de ut, tegne og fargelegge litt og så har jeg fri... Akkurat nå er det lunsj og KG kos. Men lunsjen er snart over da. ;)

Du er så flink - jeg blir mektig imponert over hva du får til. Dessverre er ikke jeg like flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så flink - jeg blir mektig imponert over hva du får til. Dessverre er ikke jeg like flink.

Om jeg er så flink kan vel diskuteres. Jeg gjorde det fordi jeg måtte. Rapporten har jeg utsatt så lenge jeg kunne for å kunne ferdigstille masse øvelser, som også hadde blitt utsatt, og for å hjelpe ei i klassen med foredrag. Foredraget gikk forøvrig kjempebra, og jeg fikk en blender som takk for hjelpen. :o Gale jente! Alt for mye...

I dag skal vi se på sofaer, så jeg må vel gjøre meg presentabel.

Så da gjenstår det bare å takke for ønsker om god helg, måtte dere ha en flott en dere også!

:klem: og *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er så flink kan vel diskuteres. Jeg gjorde det fordi jeg måtte. Rapporten har jeg utsatt så lenge jeg kunne for å kunne ferdigstille masse øvelser' date=' som også hadde blitt utsatt, og for å hjelpe ei i klassen med foredrag.[/quote']

Høres ut som meg det der - jeg er en mester i å utsette ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe kjøp, men vi har sett oss ut sofa, stuebord, spisebord og stoler, samt teppe og vinstativ. :D

God helg til deg også Lythande. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy med nye møbler! Blir sikkert fint når dere får dem i hus!

Hvordan har du det i dag? Har dere planer for søndagskvelden? Er det forresten like kaldt i Bergen som i Bærum? Var fire grader og sluddet i dag.... :o Skal slutte å klage på temperaturen i Edinburgh, jeg! :ler:

Ha det bra så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Popelka.

Ja, vi gleder oss til det.

Planene for kvelden er å se programmet på National Geographic fra klokka 21 til 23. Været her er bra. Sol, ikke så varmt, men ikke sludd hvertfall. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*henter meg selv opp fra side 2*

Her går det så det suser, Lythande. Hadde siste skoledag på torsdag, og på kvelden var det fest. Saeria ble full og god for første gang på 6 år. :ler: Saeriamannen var så fornøyd med å seg meg full når jeg kom hjem at han tok bilde av det. :hoho:

Ellers har jeg vasket klær, vasket klær og vasket klær. Jeg har tatt ut litt dollar til visum, og jeg har så smått begynt å finne frem det som skal pakkes. Flyet fra Bergen til Oslo går klokka 10 og vi bør være der en time før. Da tar vi bussen klokka 8. Ergo står jeg opp ca 6-6.30 for å stelle meg, spise litt og sånn.

Har hatt det travelt i det siste, og nå blir det jo en lengre KG pause på meg.

Vil derfor ønske dere alle en fin 17. mai. Håper dere får pent vær og at dere koser dere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk. Regenr med at vi får en flott 17.mai. Mange av libaneserne feirer faktisk 17. mai med tog og greier. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter.

Vi skal være forsiktige der nede. Nå er nå Libanon et veldig liberalt land hvor en faktisk har lov å konvertere fra islam til kristendom og omvent. ;) Men vi kommer til å følge FN veteranenes råd om ikke å gå på marker. Spesielt ikke de som er ustelte enger. Det ligger tross alt miner der fremdeles.

Men veier og sånn er ryddet for lengst.

:klem: *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...