Gjest Moonshadow Skrevet 1. mai 2005 #2681 Del Skrevet 1. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2005 #2682 Del Skrevet 2. mai 2005 He he...ja, saanne par-kvelder er litt "voksent", men veldig hyggelig i grunnen! T og jeg har en del av dem... Kjempeflott at du har meldt deg som donor. Det er en det staar om i avisen for tiden som leter etter en passende donor, som du kanskje vet. Jeg har truffet ham flere ganger - tror ikke han husker meg, men jeg husker ham som en veldig allright og ikke minst flink gutt. Haaper inderlig han finner en donor foer det er for sent... Jeg burde melde meg jeg ogsaa. Haaper jeg faar tid naar jeg er i Norge neste uke. Ha en kjempefin uke, Saeria! Stor :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #2683 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, det er Bengt Eidem som leter etter en donor, og det var hans internettside som gav meg det sparket i baken jeg trengte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. mai 2005 #2684 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja her skjer det ting. Takker for gratulasjoner. :D Og BG..Det er spillet Baldurs Gate. Et fantasy rollespill på data. Utrolig morsomt og fascinerende. Ja, selvfølgelig! - Burde ha skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mai 2005 #2685 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei søta! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. mai 2005 #2686 Del Skrevet 3. mai 2005 Bra tilltak forresten å bli blod giver. Jeg og ville gjerne det, men de sliter med å finne blodårene mine på armen så da fikk jeg ikke bli. Hosl ege tar jeg ofte blodprøver andre steder, men da renner blodet saktere igjennom årene og da kan ikke blod banken bruke det. Men det var jo verdt bryet med å reise opp dit synes jeg!! Har du planer for lang helgen som kommer nå da?? Det har vi, og jeg gleder meg til å få slappet av med mannen hjemme. Da kan jo jeg og få sove litt mer om morgenen!! Ha en super dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2687 Del Skrevet 3. mai 2005 Så kos med besøk, jenter! :D Er littebittegranne stressa for tida. Skal ha innlevert så mye greier i løpet av de nærmeste dagene at jeg blir sprø! Men det ordner seg vel. Det som er litt verre er alle de som vil snylte på min venninnes og mitt arbeid. Over halve klassen vil ha kopier av elevøvelsene våre, noe de bare kan drite i. Gidder de ikke gjøre noe selv, kan de bare stryke for meg. Så det så! Glossy: Mine blodårer er det ikke noe problem å finne. Er det litt varmt i lufta får jeg manneårer på hendene :oops: , og de er kjempesynlige i albueleddet. Blod tappes fint hos meg. Fort og greit. I helgen....ÅÅÅÅÅÅHHH som jeg gleder meg til den, skal jeg slappe av, trene og kose meg som bare det. Da er det verste over. Fikk forresten 6 i historie! :D Det er jeg superglad for. Har hatt 6 på hver eneste prøve siden oktober/november. Fikk 6- på de to siste, men det er da 6 like fullt det. Har hatt foredrag som læreren ble imponert av i tillegg.:D I morgen skal vi til Dale kraftverk på ekskursjon. Der skal vi være noen timer. Typisk det, på den dagen jeg skal til legen. En time jeg har venta på i over en måned. Ekskursjonen er obligatorisk, men heldigvis skal jeg få sitte på med en grei fyr i klassen hjem i stedet for å ta buss med de andre. Da rekker jeg til timen min. Skal nemlig be om spiral. Hormonprevensjon er ikke noe for meg, og kondom blir knot. Jeg har tross alt vært sammen med samme fyr i over 5 år. Ja, jeg stoler på han også. lunacia: Hei, snuppa! *klem* Linn3c: I dag skal jeg bare slappe av. Jeg er utrolig sliten. Men det er litt min egen feil da. Jeg har nemlig hjulpet ei klassevenninne masse med historieforedrag. Så sånn går det når man skal hjelpe. Men det har vært utrolig hyggelig, for hu er ei super jente. Nei...sette på ovnen. Er sulten blitt. Deretter blir det å finne pute...og soffaen. *klemmer* og til alle dere søte som besøker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2005 #2688 Del Skrevet 3. mai 2005 Lykke til med alt sammen! Har kuttet ut p-plasteret jeg også, og nå vet jeg ikke helt hva det blir... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2689 Del Skrevet 3. mai 2005 Takk. Håper ikke legen gjør seg vanskelig ang. spiralen, men om han gjør det ber jeg om å få prøve Cerazette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2005 #2690 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor akkurat C? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. mai 2005 #2691 Del Skrevet 3. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mai 2005 #2692 Del Skrevet 3. mai 2005 Gratulerer med 6 på historieprøva! Jeg er SÅ stolt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2693 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor akkurat C? Cerazette er østrogenfri. Mindre hormoner, mindre bivirkninger. Tror du kan lese om den på www.kvinnelegen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2694 Del Skrevet 3. mai 2005 Takk, lunacia. :D Blir litt sånn :oops: av skrytet, men det er da litt morro lell. Så da får jeg 6 i terminkarakter, og mest sannsynlig 6 i standpunktkarakter. :D Lythande: *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. mai 2005 #2695 Del Skrevet 3. mai 2005 Så da får jeg 6 i terminkarakter, og mest sannsynlig 6 i standpunktkarakter. :D Så bra med 6 i standpunktkarakter. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #2696 Del Skrevet 3. mai 2005 Takk, Lythande. :D Det ligger en del arbeid bak den karakteren, men det har vært morsomt også. Litt ok å vite at jeg mestrer faget også. Bra for selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mai 2005 #2697 Del Skrevet 3. mai 2005 Grattis med 6èr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #2698 Del Skrevet 4. mai 2005 Takk, Moonshadow. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mai 2005 #2699 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg må bare snike meg til og reklamere for bloggen min... http://avenannenverden.lunacia.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #2700 Del Skrevet 4. mai 2005 Hallu! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå