Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Først av alt!

Gratulerer til min kjære søster som fødte sin første datter klokken 11.00 i dag! Dette er hennes andre barn, og engelen var 3856 gr. og 48 cm.

Når det gjelder leiligheten så trenger den ikke å pusses opp. Stue kjøkken og siverom 2 er i hvitt, og vårt soverom er i en lys herlig avslappende grønnfarge.

Badet har oransj vask, og skal byttes ut senere. Jeg har lyst å bytte ut fliser, avtrekksvifte og korkgulvet på kjøkkenet, men det er ikke prekært.

Vi skal kjøpe ny sofa, og det blir kanskje IKEA på oss. Vi får integrert oppvaskmaskin. Sort og sort stekeovn med keramisk topp. Kjøleskap får vi også. VI har planer om å kjøpe skap med hyller til klær på IKEA siden skyvedørsgarderoben som var integrert på soverommet kun hadde stang.

Ellers blir det vel litt spotlightskinner som må kjøpes og noen gardiner.

Det skal bli stas å innrede vårt første eget hjem sammen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Det skal bli stas å innrede vårt første eget hjem sammen. :D

Mmm :Nikke: og i mitt tilfelle blir det stas for meg og plantene mine! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja her skjer det ting. ;) Takker for gratulasjoner. :D

Og BG..Det er spillet Baldurs Gate. Et fantasy rollespill på data. Utrolig morsomt og fascinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Takker, jenter.

Håper min stefar sender bilder av jenta når han kommer hjem fra jobb. Hadde vært stas¨å se nurket. Har ikke sett henne enda, siden resten av familien min bor i Haugesund.

Helga min kommer nok til å dreie seg om trening og lesing. Siste innspurt på skolen nå. Og den innspurten er driiiiittravel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lythande. :D

Endelig helg, men det må leses, trener og pakkes...

I går var jeg litt stolt av meg selv...ikke det at det er så mye å være superstolt av eller noe, men jeg har endelig meldt meg opp som blodgiver og benmargsdonor. Det kan jo hende jeg kan være til nytte for noen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg litt stolt av meg selv...ikke det at det er så mye å være superstolt av eller noe, men jeg har endelig meldt meg opp som blodgiver og benmargsdonor. Det kan jo hende jeg kan være til nytte for noen.

Så bra - skulle gjøre det i fjor, men pga relativit ny tatovering fikk jeg ikke lov - og nå har jeg nettopp gått på penicilin så nå får jeg heller ikke lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:o jøss, så fantastisk flott da!!

Jeg skulle gjerne gjort det selv, men i motsetning til mange andre som piper har jeg en gyldig grunn. Jeg har så lavt blodtrykk, at legen min stort sett lurer på åssen jeg klarer å komme meg inn på legekontoret...... :ler: Så ikkeno blodgiving på meg nei. Men min søster og min far har vært det i alle år, jeg husker at vi pleide å bli med pappa ned på blodbanken. Der så vi på at de tappet han, og så fikk vi spise så mye kjeks vi ville..... *mimre*

Ellers grattis som tante!

Jeg så forresten at Angelica seiler opp til å bli kjempepopulært, det var fire stykker i siste kirkeblad her som ble døpt det også....... :wink:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen gyldig grunn for å la være, så det var på tide. ;)

Ellers har jeg funnet ut at Strawberry daiquiri er snaskens. Var ute med veninna mi fra Haugesund. Hun var på kurs her. Var kjempekos å se henne.

Men litt trist skjedde i går. Ei annen venninne av meg, ei suprsnill og grei ei, ble forsøkt ranet av to russiske menn i går. Var det ikke for en syklist som kom forbi, så kunne det gått riktig ille. :( Heldigvis løp de sin vei, og hun slapp fra det med skrekken.

Ekkelt at sånn skjer. Jeg skal ALDRI gå alene mer sent på kveld. Det skule ikke hun heller. Da tar jeg heller taxi.

Men nå må jeg løpe. Skal på polet og kjøpe en flske Boheme. Eneste rødvinen jeg liker til nå. Planen er å rydde og vaske, lage god pizza og kose meg med mannen. Er alt for lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
Ellers har jeg funnet ut at Strawberry daiquiri er snaskens.

.....

Skal på polet og kjøpe en flske Boheme.

Ser ut til at vi har lik smak når det gjelder godterier........ :sjarmor:

Smakt baccardi razz....? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

Strawberryen var snaskens.. Baccardi razz har jeg ikke smakt..men jeg antar den bør prøves ut? :sjarmor: Skal smake Raspberry daiquiri også... Er fryktelig glad i bringebær.

Planene i går ble endret en smule, da ei veninne inviterte mannen og meg ned til henne og samboern. Vi to jentene fant ut at det var på tide at våre respektive mannfolk fikk møte hverandre, så da ble det date på gutta våre. :ler:

Vi to jentene lagde litt pizza, gutta prata og frakk pils, så spiste vi og koste oss resten av kvelden. Guttas date var vellykka ettersom de kom godt overens og hadde mye å prate om. Det visste vi jentene egentlig da. Begge er datagutter, og da går praten fint. ;) En superhyggelig kveld, med en supersnasen dessert etter leggetid. :sjarmor:

Eneste jeg må innse nå, er at nå som vi har vært på middag hos vennepar, så er vi blitt voksne. :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg må innse nå' date=' er at nå som vi har vært på middag hos vennepar, så er vi blitt voksne. :o :ler:[/quote']

Velkommen etter - er utrolig kjedelig å måtte bli voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, tror jeg. :ler:

Er kjedelig å bli voksen, likte meg så godt på ikke ungdom men ikke voksen stadiet. Men jeg skal da klare meg som stor jente også. ;)

Har invitert de til oss, når vi er kommet oss i hus. Vi ble nemlig enige om at vi måtte gjenta bedriften. :)

....nei...lesing venter... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...