Linn3c Skrevet 18. april 2005 #2641 Del Skrevet 18. april 2005 Innom med ein for å oppdatere meg på livet ditt! Nydeleg vêr her idag også, men her sit eg.. Inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2005 Forfatter #2642 Del Skrevet 18. april 2005 Hei Linn3c. Var på H&M i dag for å finne meg en topp som dekker skuldrene som jeg kan bruke 17. mai i Libanon. Jeg hadde virkelig ikke trodd at speilene var så fetende. :o Jeg så ut som ei blubbe! :evil: Det blir jaggu meg leeeenge til jeg setter mine bein i prøveromma deres igjen...og nei...jeg kjøpte ikke no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. april 2005 #2643 Del Skrevet 18. april 2005 Du er ikke den eneste som synes det om de speilene og prøverommene - derfor det er greit å kunne bytte hvis man ikke er fornøyd når man kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. april 2005 #2644 Del Skrevet 19. april 2005 Er innom for å danse til den rosa sangen! Jeg vil anbefale deg å ta klærne med hjem og prøve dem, istedenfor å prøve dem i butikken. Det er ikke baaare H&M som har sånne speil da (må forsvare arbeidsplassen min ). Vero Moda derimot (var der i går) har speil som gjør beina lenger! Det er iallefall juks! H&M har ca. 10 dagers deponeringstid. Kjøp en haug med klær og ta dem med hjem for å prøve, og få tilbake pengene for de klærne du ikke vil ha. Lindex har forøvrig også noen fine klær... Ha en fortsatt fin dag! Er det vårvær i Bergen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2005 Forfatter #2645 Del Skrevet 19. april 2005 Nei, det er ikke bare H&M som har kjipe speil. Det med Vero Moda visste jeg ikke. Handler sjelden der. Handler sjelden klær. Har lyst, men ikke råd. Fant en fin topp på H&M som jeg tror jeg må kjøpe uansett.En brun med V hals og enknyteting i enden av v'en. To snorer i brunt. Litt brede. Kan jeg ta meg råd mon tro? *undre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. april 2005 Forfatter #2646 Del Skrevet 21. april 2005 *hente seg selv opp fra side 2* Travle tider gitt. Ikke mye tid til dagboka mi, men i dag må jeg skrive litt. Kom nemlig hjem, og som vanlig sjekka jeg mailen. Der var det kommet en ordrebekreftelse og passord fra H&M Rowells. Bestilling på neste 2000 kr, og jeg har IKKE bestilt! :o Ikke var det til meg heller. Mailadressen disse mailene var sendt til var ikke min, men de kom til meg likevel. :klø: Har naturligvis sendt mail tilbake til H&M med forklaring på hva som har skjedd, og med oppfordring om å kontakte den virkelige kunden for å høre om hun har fått mailene også. Det er jo sensitiv info på avveie, som lett kunne ha blitt misbrukt. :-? Men siden jeg er snill og grei, skal jeg ikke loppe stakkars jenta, som forøvrig bor i Fyllingen i Bergen. Hun hadde faktisk samme etternavn som meg, bare hun hadde det som mellomnavn. Og fornavnet var ganske likt...mailen var ikke så lik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #2647 Del Skrevet 21. april 2005 Byttet avatar, nå matcher vi hverandre. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #2648 Del Skrevet 21. april 2005 Kan jeg ta meg råd mon tro? *undre* Hvor mye koster toppen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2005 #2649 Del Skrevet 21. april 2005 Tur i skogen er også herlig. :D I dag blir det nok en helt vanlig dag i styrkerommet. Holder på å hente ned noen pilates dvder. Så er det bare å kjøpe seg en matte og vips, så har jeg min egen instruktør i pilates. :D Det burde bli bra. :D Samme har jeg gjort! Har ikke provd den enda, for jeg foler meg ikke saerlig bra....Men blir goey aa begynne med Pilates for alvor! Fysioterapeutens anbefaling... Oensker deg en god helg paa forskudd! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. april 2005 Forfatter #2650 Del Skrevet 21. april 2005 Heisann, jenter! Så fin du var blirr Green! :D Toppen tror jeg kosta 150 kr eller noe, men jeg har seriøst dårlig råd for tida. Pilates blir bra ja. Gleder meg litt. Har trent det littegranne hjemme og det er tungt, selv om det ser kjempelett ut. men en får jo styrka magemuskler og ryggen, og en blir myk av det, så det er jo bra. :D Håper du blir bra snart, Popelka. Nå har jeg lest til matteprøven i over tre timer, jeg er trøtt, sulten og skal snart krype i køya. :D Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #2651 Del Skrevet 21. april 2005 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. april 2005 #2652 Del Skrevet 22. april 2005 Byttet avatar' date= nå matcher vi hverandre. :-) Så fin den var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2005 Forfatter #2653 Del Skrevet 23. april 2005 Ja, Aerie som hun på avataren heter er søt. Egentlig så krangler min avatar med green sin på BG, men på KG gjelder andre regler. I dag skal jeg og mannen på boligmesse. Gleder emg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. april 2005 #2654 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg synes egentlig Viconia er kulere, Aerie er så pinglete og litt sånn over-god. Men hun er jo søt også, da, Sånn naiv og usyldig-søt. Lykke til på boligmesse, det er gøy. Tenker dere på å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2005 Forfatter #2655 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg var og tittet. Mye fint til hus og hage der. Leilighet har vi kjøpt, og vi flytter den 1/. 1,4 mill for 60 kvadrat. 3 roms. Trenger ingen oppussing, og ligger passe sentralt. husleia (Det er et sameie) er på 650kr. Kom.utg. på 5300 i året. Vi gleder oss til å flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 23. april 2005 #2656 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg var og tittet. Mye fint til hus og hage der. Leilighet har vi kjøpt, og vi flytter den 1/. 1,4 mill for 60 kvadrat. 3 roms. Trenger ingen oppussing, og ligger passe sentralt. husleia (Det er et sameie) er på 650kr. Kom.utg. på 5300 i året. Vi gleder oss til å flytte. *Misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. april 2005 #2657 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg var og tittet. Mye fint til hus og hage der. Leilighet har vi kjøpt, og vi flytter den 1/. 1,4 mill for 60 kvadrat. 3 roms. Trenger ingen oppussing, og ligger passe sentralt. husleia (Det er et sameie) er på 650kr. Kom.utg. på 5300 i året. Vi gleder oss til å flytte. Høres jo akkurat ut som leiligheten jeg har kjøpt, det! :o Flytter inn på torsdag, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. april 2005 #2658 Del Skrevet 24. april 2005 Håper du har kost deg på boligmesse, vennen! GreenSky: Grattis med leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. april 2005 Forfatter #2659 Del Skrevet 24. april 2005 Grattis med kåk,Green! Ikke sant det er stas å kjøpe? (og å sette seg i bunnløs gjeld ) Skal på boligmessa i dag også. Saeriamannen hadde også dundrende hodepine i går, og dessuten var det Liverpoolkamp. De tapte så han var litt sur en stund da. Men i dag blir altså mannen med. Jeg fikk ordnet oss en fin avtale på levering av strøm til den nye kåken vår, og så kjøpte jeg en pussekrem, som jeg kan pusse søljene mine med. Den kunne brukes på vaskekummer på kjøkkenet og andre steder også. Så noen nydelige bilder på messa også som jeg skal vise mannen, og fame fotografene har kommet til Bergen. De hadde tilbud nå. Lurer på om vi skal slå til, og fått noen fine portretter av oss selv sammen. Ha en liten egotripp. :oops: Senere i dag må jeg lese til historieprøven på tirsdag. Storedeler av morgendagen er jeg nemlig på ekskursjon. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2005 #2660 Del Skrevet 26. april 2005 Og gratulerer til deg også! Det er morsomt å tenke på ineriør og sånt, sant? Har egentlig alltid interessert meg for det, men ikke engasjert meg noe særlig i det siden jeg har leid hele tiden. Men nå! Fortell, hva har dere planlagt? Jeg estiller mesteparten av møblene fra IKEA, noe har jeg fra før av, og no0e får jeg. Stua tenkte jeg å male grå, det er gulvbelegg der nå, tenkte å legge parkett senere. Det er to soverom; Foreløpig skal jeg leige ut det ene til en venninne. Etterhvert skal jeg innrede det som kontor. Tenkte å male soverommet hvitt og blått og kontoret gul. Badet blir også hvitt og grått. Kjøkkenet vet jeg ikke enda. Og dere, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå