Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

:hoppe: Klart man kan komme på besøk til Saeriadahhhlingen når vi har kommet oss i orden i fine kåken! :D Det hadde vært supert. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh!! Der var jeg akkurat ferdig med å skumlese gjennom hele dagboka di! Så nå føles det nesten som om jeg kjenner deg allerede! :) Du virker kjempekoselig!

Håper alt går bra med matten, drev med det samme selv for tre år siden da jeg prøvde å komme meg inn på veterinærstudiet. (Bjørknes er dyyyrt! Kastet bort endel penger der, gitt....) Ga meg med 64 poeng, orket ikke bruke mer tid på det da, og var (er!) litt fornærmet for at ikke det er godt nok snitt! De kan da ikke forvente at folk skal få 7 i alle fag!!! Og husker at jeg også syntes fotosyntesen var vanskelig, masse småpirk man skal huske på som ikke er veldig godt forklart noen steder.

Lykke til!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o *Imponert!*

Lest gjennom hele boka mi?!? Jøje...Koselig det da..at du har investert så masse tid på lille Saerias liv og levnet. :)

Jeg kan tenke meg at Bjørknes er dyrt. Er glad for at vi har Danielsen. Kristen skole eller ikke.

Synd det er så mange studier som krever et skyhøyt snitt. At politikerne ikke kan se at det er et ønsket studie, og lage flere plasser fatter jeg ikke. :roll: Klart behovet for arbeidere innen yrket bør være der, men det trengs hvertfall dyrepleiere og sikkert en del vetrinærer rundt om kring.

I dag er det heldags i matte. Er ikke helt klar enda, men jeg nærmer meg. Skal bli godt å få den overstått. Så er det bort til megler og signere på at nå har vi satt oss i bunnløs gjeld. ;) Blir litt stas det også. :ler:

Ha en fin dag folkens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he! Har jo bare skumlest da. Så detaljkunnskapen er nok ikke så stor. :)

Lykke til med boligkjøpet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skulle komme og besøke Saeriadarlingen i Bergen når hun og Saeriamannen har kommet seg i nytt hus? ;)

Jeg vil også være med. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

instance: Detaljer kommer etterhvert det. ;)

Lythande: Klart du skal få komme på besøk. Kan ikke holde deg utenfor, vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Dina.

Det er meldt fint vær i helgen så det blir nok bra. Skal trene i morgen og muligens på søndag. MRL i morgen og step på søndag. Er greit å slenge inn litt timer i sal i tillegg til styrken tre ganger i uka.

Jeg lurer på om de har sånne speil som gjør deg mere lubben i garderoben på treningssenteret. Jeg ser hvertfall mer blubbete ut der. Skittent triks hvis det er slik, men de får jo folk til å trene hos seg da. ;)

Ha en flott helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Jeg tror de har sånne speil på studentidretten i Oslo ihvertfall. Kanskje de kjøper dem på samme sted som Hennes & Mauritz kjøper sine! Prøverommene deres er de verste i verden!! Man blir bleik og lubben og alle kviser ser ut som fyrtårn og..æsj!!! (Var innom der på onsdag, har ikke kommet helt over det ennå... er fortsatt litt bitter ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, uff.... Men man blir i det minste motivert til å svette litt på treningssenteret. Hva H&M har tenkt på med sine gjøre deg feit og fæl speil fatter jeg ikke. :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøverommene deres er de verste i verden!! Man blir bleik og lubben og alle kviser ser ut som fyrtårn og..æsj!!! (Var innom der på onsdag, har ikke kommet helt over det ennå... er fortsatt litt bitter ;) )

Du, tenk deg å speile deg i de speilene med limegrønne BOBCATSSS-skjærf! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trening i dag. Eller rettere sagt, jeg forsøkte meg på trening i dag. Jeg skulle ha step time, og når jeg kom ned var det en vikar fra et annet senter som skulle ha timen. Greit det. Det stod step på timeplanen, men hun hadde fått beskjed om at hun skulle ha step2! :o

Jeg har aldri vært på en step time før og fant fort ut at her hadde jeg IKKE noe å gjøre. Gikk så hjem. Titta på timeplanen jeg har fått på senteret, og der stod det step1! :evil: Det skulle altså vært nybegynnerstep i dag! Ikke step2!

Lurer på hvilken sullik det er som har sagt step2 til henne... Jeg eier ikke koordiansjon og hadde gledet meg til å gå på en nybegynnertime, men den gang ei... Litt irriterende ja. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Ble litt uvel jeg også når jeg tenkte på bobcatsss-skjerfene. Har enda mareritt om den gyselige limegrønne fargen! :)

Dumt med den step-timen da, særlig når du hadde innstilt deg på å få trent!

Jeg syklet rundt Maridalsvannet i dag, 15 km, er veldig fornøyd med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha syklet selv i dag. Det var såååå nydelig vær i Bergen i dag! Jeg kunne gå ut med korte ermer! :D Synd at sykkelen min er livsfarlig.

Det har seg nemlig slik at forbremsene er ødelagte, styret er skjevt, og bakbremsene, altså kjedet på sykkelen min, har en tendens til å falle av.

Gleder meg til jeg får råd til ny sykkel. Det er så herlig å sykle i finvær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur i skogen er også herlig. :D

I dag blir det nok en helt vanlig dag i styrkerommet. ;) Holder på å hente ned noen pilates dvder. Så er det bare å kjøpe seg en matte og vips, så har jeg min egen instruktør i pilates. :D

Det burde bli bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...