Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Håper alt er bra med deg, vennen. :klem: Jeg har tenkt å besøke ei venninne som bor i Bergen til sommeren. Kanskje vi kunne ta oss en tur på cafe? Du og jeg, altså? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det klart vi kan! :D

Og forresten folkens: Saeriamannen og jeg har kjøpt oss leilighet! :hoppe:

Og i mai skal vi reise til Libanon! Gratis tur.... Ja, nå er det oppgangstider her i strøket.... *glede seg masse* Så om jeg er litt fjern i nærmeste framtid, så vet dere hvorfor.

Ja...i tillegg til heldagsprøver da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med leilighet! :)

Gratistur til Libanon? :o Du kanke fikse det for meg og a? :ler:

håper du får en super helg :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fisken! :D

Gleder meg til å flytte nå.

Grunne til at jeg fikk turen, er at det er noe som heter minnefondet som jobber med å få etterlatte etter FN-personell som var i Libanon ned for å se minnesmerkene og sånn. Min far var FN-offiser. Han gikk bort under tjenesten for nøyaktig 19 år og en dag siden.

Gleder meg til å reise dit. Har lenge hatt lyst til å se hvor min far jobbet og sånn. I tillegg blir det jo en gratis ferie. Sannsynligvis den eneste i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten folkens: Saeriamannen og jeg har kjøpt oss leilighet! :hoppe:

Og i mai skal vi reise til Libanon! Gratis tur.... Ja, nå er det oppgangstider her i strøket.... *glede seg masse* Så om jeg er litt fjern i nærmeste framtid, så vet dere hvorfor.

GRATULERER masse med begge deler! Tenker det skal bli deilig med egen leilighet! Men, det betyr kanskje at dere blir i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, takk!

Joda. Vi blir i Bergen en stund til. Det går som det suser for mannen på jobben, så det er veldig lurt av han å bli nå. Desuten ser det ut til at jeg skal ta 2mx, sånn at jeg har flere muligheter når jeg skal søke skole. Tar 3sk og religion til våren for å samle enda litt flere poeng.

Ergo må jeg skaffe meg en jobb, sånn at jeg har litt penger å bidra med i felleskassen.

Ellers i dag hadde jeg heldagsprøve i 3bi. Tror det gikk sånn passe. Skal være fornøyd med en firer. Jeg suger skikkelig i fotosyntesen. :oops:

Har også fått trent i godt over en time i dag, så det er jo bra. Har steike vondt i hodet nå. Godt det er brannkamp senere i kveld, for fotball er rene skjære sovemedisinen. ;):ler:

På torsdag er det heldags i matte, så jeg og ei i klassen skal begynne å øve i morgen, sånn at vi er sånn passe rustet til den dagen. Matte kan være gøy, men det kan også være en kjempekilde til frustrasjon. :(

Dere får ha en fortsatt fin dag folkens!

*klem* og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for alle koselige hilsner i dagboka mi!

DAgboka di har sannelig begynt å bli stor den og.

Hatt en fin dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fisken! :D

Hyggelig å se deg.

Ja, nå har dagboka mi begynt å få en ordentlig størrelse, slik det hør og bør seg en KG-holiker. :ler:

Synes det er kos å følge litt med på deg og ditt. Det skjer jo så mye, både på godt og vondt. Er glad det er mye godnyheter å spore hos deg nå, for det unner jeg deg.

Og så får jeg vel innrømme at det er gøy å mimre meg tilbake litt på da jeg var på din alder, når jeg leser boka di. Det var en periode hvor ting gikk fort opp og ned, men guri så mye gøy. :D

Nå høres jeg sikkert ut som ei gammal kjerring. :ler: Er bare 25, men liker og mimre litt for det. ;)

Natti, fisken og andre som er innom.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og god dag! :ler:

Takk for at du holder dagboken min i live, Saeria! Alltid hyggelig aa lese hilsener fra deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tilbake, Lythande.

Har fri i dag. Ikke det at det betyr fri. Skal trene om en time, levere en telefon til svigers, lage mat og så ned til ei i klassen og regne som gal til i morra. Har heldags i matte da. Men, men....det går vel på et vis.

Saeriamannen er nedlesset med arbeid, så han kommer sent hjem. Er han heldig rekker han Liverpoolkampen som han skal se hos en kompis som har TV3. ;) Det blir hvertfall penger av det, noe som er greit siden vi skal ut og reise om en måned.

Ha en fin dag folkens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skulle komme og besøke Saeriadarlingen i Bergen når hun og Saeriamannen har kommet seg i nytt hus? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...